Ik kan me inderdaad nog herinneren dat er vorig jaar ook iemand aan het juichen wasquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lakeside juichen ze wel hoor zie vorig jaar. Tis meer dat 95% van wat daar zit alleen maar komt zuipen en totaal geen reet boeit wat er op het podium aan het gebeuren is.
Ik ook elke wedstrijd zelfsquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad nog herinneren dat er vorig jaar ook iemand aan het juichen was
Dit jaar misschien weer, wie weet.
Kan je toch mooi een selfie schieten en op Facebook posten dat je erbij bent geweest. Kan iedereen weer liken dat je zo'n schitterend leven hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je achterin zit moet je echt goed kijken wil je wat zien. Qua sfeer geef mij Lakeside maar das het echte darten. Dit is meer het Pieter Baan centrum bijelkaar.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch mooi een selfie schieten en op Facebook posten dat je erbij bent geweest. Kan iedereen weer liken dat je zo'n schitterend leven hebt.
3 x op de draad is chokenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef Bieberrr het volgende:
De man choked wel redelijk hard hier
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, juichen moet je niet willen. Hier zitten ook veel te veel mensen die juichen enzo, ik heb bij de Finder Darts Masters gehoord dat je dat niet moet willen. Om over het bizar hoge niveau daar nog maar niet te spreken.
Het niveau is nog niet best dit wkquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
81,69 gemiddeld. The price is right.
VI. Vanaf 22:00 wordt er uitgezonden, tot die tijd kun je je vermaken met de stream in de topic pointerquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had me verheugd op avondje darts zenden die lijers 0,0 uit. Waarom is dit?
Vaak zo in de 1e rondequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het niveau is nog niet best dit wk
De eerste ronde is nooit zo goed qua niveau. Ik vind het nu al meevallen in vergelijking met vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het niveau is nog niet best dit wk
Ho ho we krijgen die Rus en Lerchbacher enz nog hequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste ronde is nooit zo goed qua niveau. Ik vind het nu al meevallen in vergelijking met vorig jaar.
Nee, ik houd niet van smerige tokkies. Behalve als ze Corey Cadby heten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
Kijk Price is zo iemand die ieder moment een kopstootje uit kan delen das toch genot?
Of Jan Dekkerquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van smerige tokkies. Behalve als ze Corey Cadby heten.
Das niet tokkie. Hij is gewoon lichtelijk ontvlambaar. Zou dus prima bij Barney zijn sponsor passen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van smerige tokkies. Behalve als ze Corey Cadby heten.
Oh op TV toch. Staat niks in de TV gids.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VI. Vanaf 22:00 wordt er uitgezonden, tot die tijd kun je je vermaken met de stream in de topic pointer
Morgenmiddag het golvend galjoenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ho ho we krijgen die Rus en Lerchbacher enz nog he
Dan gebruik je een andere gids dan ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh op TV toch. Staat niks in de TV gids.
Als er niks in de TV-gids staat heb je dan wel een gids gekocht of gewoon 500 vellen A4 papier ouwe pik?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh op TV toch. Staat niks in de TV gids.
Die heb ik als avatar op Steam. Elke keer vragen mensen goh waarom ben je zo dikquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag het golvend galjoen.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als er niks in de TV-gids staat heb je dan wel een gids gekocht of gewoon 500 vellen A4 papier ouwe pik?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heb ik als avatar op Steam. Elke keer vragen mensen goh waarom ben je zo dik
Heb je hem dan ook met zijn mooi rood aangelopen gezicht en zweethoofd?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heb ik als avatar op Steam. Elke keer vragen mensen goh waarom ben je zo dik
Ja de welbekende .jpgquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je hem dan ook met zijn mooi rood aangelopen gezicht en zweethoofd?
Wat een bijnaam ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag het golvend galjoen.
Dit is ongeveer precies wat ik verwachttequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik dacht dat er een vlotte twintiger achter dit geweldige account zat.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef Mani89 het volgende:
I thank you friends for all yr REACTIONS op zn Nederlandsquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Op 306 140 gooien is redelijk dom.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me ook best lastig om snel te hoofdrekenen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |