Duivels dilemmaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst winnen?
• Gerwyn Pryce
• Jonny Clayton
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bij nieuwe klanten word ook de wijze van betalen gecheckt heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
VPN gebruik ik altijd in ieder geval.
Hoe zou het met Arron Monk gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zitten niet in de sportschool natuurlijk.
Neuh, Clayton, want Price.quote:
oh wacht, ik ken die tweede helemaal nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst winnen?
• Gerwyn Pryce
• Jonny Clayton
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat smerige tokkiehoofd mis ik helemaal niet. En zijn vader ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe zou het met Arron Monk gaan?
Clayton is vrij bekend hoor. Komt regelmatig wat verder in die PDC Players Championships enz. Niet zo onbekend voor velen als een Parryquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever Price dan zo'n saaie qualifier.
Aan de andere kant horen mooie upsets ook weer bij het WKquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker jezelf klem zuipen en je ziet het toch wel op het grote schermquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Je zou maar kaarten hebben en achterin zitten man man wat doe je jezelf toch aan.
Sjonnie is geen qualifier he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een saaie unseed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aan de andere kant horen mooie upsets ook weer bij het WK
Als je achterin zit moet je echt goed kijken wil je wat zien. Qua sfeer geef mij Lakeside maar das het echte darten. Dit is meer het Pieter Baan centrum bijelkaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker jezelf klem zuipen en je ziet het toch wel op het grote scherm
Nou, wat doe je hier nogquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je achterin zit moet je echt goed kijken wil je wat zien. Qua sfeer geef mij Lakeside maar das het echte darten. Dit is meer het Pieter Baan centrum bijelkaar.
Heb het over die arena joh waar die halve tamzakken zitten. Niet over het toernooi zelf das prima.quote:
Zeker, juichen moet je niet willen. Hier zitten ook veel te veel mensen die juichen enzo, ik heb bij de Finder Darts Masters gehoord dat je dat niet moet willen. Om over het bizar hoge niveau daar nog maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je achterin zit moet je echt goed kijken wil je wat zien. Qua sfeer geef mij Lakeside maar das het echte darten.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, juichen moet je niet willen. Hier zitten ook veel te veel mensen die juichen enzo, ik heb bij de Finder Darts Masters gehoord dat je dat niet moet willen. Om over het bizar hoge niveau daar nog maar niet te spreken.
Lakeside juichen ze wel hoor zie vorig jaar. Tis meer dat 95% van wat daar zit alleen maar komt zuipen en totaal geen reet boeit wat er op het podium aan het gebeuren is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, juichen moet je niet willen. Hier zitten ook veel te veel mensen die juichen enzo, ik heb bij de Finder Darts Masters gehoord dat je dat niet moet willen. Om over het bizar hoge niveau daar nog maar niet te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |