Dat heb ik echt nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Snel nieuwe afl van Flikken Maastricht op NPO1
Vooral als de posts van Niels al 450 keer zijn uitgemolken. Ik vond Soof 2 wel leuk maar zou voor geen goud nog eens kijkenquote:
Lees 'ns wat terug over je interaktie met mij. Zit een naar patroon in.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wat een gezeur hier weer zeg. Pure aids.
Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond of in het weekend?
Ik ga 'ns een keertje wat brood bakken voor de verandering.
JERICHOquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wat een gezeur hier weer zeg. Pure aids.
Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond of in het weekend?
Ik ga 'ns een keertje wat brood bakken voor de verandering.
Je zou dan ook eens deel 1 moeten kijken!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vooral als de posts van Niels al 450 keer zijn uitgemolken. Ik vond Soof 2 wel leuk maar zou voor geen goud nog eens kijken
Ja, dit weekend heb ik tijd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Je zou dan ook eens deel 1 moeten kijken!
bedoel je haifa of jericho? jericho ben ik een keer langsgereden, er in gaan kan gevaarlijk zijnquote:
Ah zijn nieuwe locatie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto69 is weer eens ergens opzoek naar zichzelf en werk, vermoed ik.
Ik bedoelde Jericho, maar hij pakte hem in de USA.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
bedoel je haifa of jericho? jericho ben ik een keer langsgereden, er in gaan kan gevaarlijk zijn
Op zoek naar mezelf?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto69 is weer eens ergens opzoek naar zichzelf en werk, vermoed ik.
wil je naar jericho?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Jericho, maar hij pakte hem in de USA.
Hoezo?
Kats in Tel Aviv johquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef jamesdeen het volgende:
hier ben ik nu toto:
https://www.google.com/ma(...)0726444!4d34.8249425
psies in die straatquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kats in Tel Aviv johmaa waarr woonde je nou precies, rondom Tel Aviv toch?
Deze Niels quote ken ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je je hersenscheten achterwegen laten en meeposten of gewoon Twitter nemen
Beetje werkervaring opdoen internationaal gezien, reizen. Maar ben weer in Nlquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies in het buitenland? Gewoon een vraag
Cool. Wat heb je nu allemaal gedaan dan, qua werk?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje werkervaring opdoen internationaal gezien, reizen. Maar ben weer in Nl
Voel me altijd wel goed als ik zie wat mensen hier postenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef xcachet het volgende:
Na jelly, caren, mad nu de hersenbloeding. De lol is er wel af.
Alleen callcenterwerk, helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Cool. Wat heb je nu allemaal gedaan dan, qua werk?
mooie UIquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi ik ben hier om een vleugje positivisme achter te laten
Vooral als ze klagen en ik die issues niet ken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Voel me altijd wel goed als ik zie wat mensen hier posten
Vind issues niet erg, meer die debiele opmerkingen en quotes van anderen man man manquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vooral als ze klagen en ik die issues niet ken.
Die maken we allemaal.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind issues niet erg, meer die debiele opmerkingen en quotes van anderen man man man
Net gaf je nog af op dat ze Niels' post zaten te quoten???quote:
wil je me chips voeren?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie een database met alle quotes van niels
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef xcachet het volgende:
Na jelly, caren, mad nu de hersenbloeding. De lol is er wel af.
Ik ga een pak koekjes leeg eten. En 1 probleem is nu opgelost dus ik ben iets minder gestresst nu.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Neem een hete douche en ga met een zak chips in bed liggen
Elke dag pizza halen zeker?quote:
Oh, zo quoten. Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Net gaf je nog af op dat ze Niels' post zaten te quoten???
Heeft geen nut.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef supersof het volgende:
Zal ik kijken of je kaartje er is ama?
Een aantal vrienden van mij zijn aan het einde van hun trip in Israel naar Ramallah gegaan. Zo hoppa langs een grenspost en een taxi gepakt naar de stad, gewapend met een camera en een backup verhaal dat ze journalisten waren die aan een Palestijnsgezind stuk in de krant werkten. Als je dat vertelt dan heb je ze allemaal aan het soppen. Ze zeiden dat de sfeer en de mensen over het algemeen prettig waren, maar dat ze wel het gevoel hadden dat ze constant alert moesten blijven. Leuk om mee te maken wel, zo een avontuur..quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ligt in Palestijnse gebieden, toch? Lijkt me niet heel verstandig.
Ja sorry, had even geen zin om de hele zin te typen haha maar ik typ er nu wel een helemaal, zelf met een hoofdletter, maar er missen wel wat leestekens oke doeiquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi ik ben hier om een vleugje positivisme achter te laten
Hoezo nietquote:
Heb jij chips? Zo ja, ja.quote:
Wie is hetquote:
Heb hem gisteravond verstuurd dus is er morgen pas (of maandag, ligt eraan hoe druk ze het hebben).quote:
Nog maar een beetjequote:
Oooh, oke dan ga ik morgen kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb hem gisteravond verstuurd dus is er morgen pas (of maandag, ligt eraan hoe druk ze het hebben).
Wtfquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Een aantal vrienden van mij zijn aan het einde van hun trip in Israel naar Ramallah gegaan. Zo hoppa langs een grenspost en een taxi gepakt naar de stad, gewapend met een camera en een backup verhaal dat ze journalisten waren die aan een Palestijnsgezind stuk in de krant werkten. Als je dat vertelt dan heb je ze allemaal aan het soppen. Ze zeiden dat de sfeer en de mensen over het algemeen prettig waren, maar dat ze wel het gevoel hadden dat ze constant alert moesten blijven. Leuk om mee te maken wel, zo een avontuur..
20 minuten als er geen files zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elke dag pizza halen zeker?
Hoe lang doe je erover om in het 'centrum' van Tel Aviv te zijn dan?
Ik las Tiel Avivquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elke dag pizza halen zeker?
Hoe lang doe je erover om in het 'centrum' van Tel Aviv te zijn dan?
Oh das wel prima te doen ja. Lekker dagje naar 't strand en zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
20 minuten als er geen files zijn
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh, oke dan ga ik morgen kijken
Ja ik denk dak het zo maar voortaan noemquote:
ken je dezequote:
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja ik denk dak het zo maar voortaan noem
Ja, natuurlijk. Heerlijk nummerquote:
inderdaad, ben even in mijn itunes aan het kijken, staan nog allemaal oude nummers inquote:
Ja het heet 'zeeschuimers backoffice'quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie een database met alle quotes van niels
Op mijn iPod denk ik ook. Moet ik weer eens luisterenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
inderdaad, ben even in mijn itunes aan het kijken, staan nog allemaal oude nummers inbest leuk
Het is in ieder geval een stuk minder eng dan je zou denken, door al dat negatieve nieuws en het uitblijven van positief nieuws.. als ik kon, zou ik het ook doen. gewoon met een Nederlands paspoort , dan heb je niet zo veel te vrezen. Helaas is mijn naam niet al te Nederlands...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WtfDat is wel behoorlijk veel lef hebben. Volgens onze eigenste rijksoverheid kun je er beter niet heen gaan en is eigenlijk alleen Eilat/Tel Aviv/Haifa veilig.
Ik was vroegah ook gek op Jake Miller, ken je hem?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op mijn iPod denk ik ook. Moet ik weer eens luisteren
Is dit niels quotequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Een aantal vrienden van mij zijn aan het einde van hun trip in Israel naar Ramallah gegaan. Zo hoppa langs een grenspost en een taxi gepakt naar de stad, gewapend met een camera en een backup verhaal dat ze journalisten waren die aan een Palestijnsgezind stuk in de krant werkten. Als je dat vertelt dan heb je ze allemaal aan het soppen. Ze zeiden dat de sfeer en de mensen over het algemeen prettig waren, maar dat ze wel het gevoel hadden dat ze constant alert moesten blijven. Leuk om mee te maken wel, zo een avontuur..
Mijn favoriet was Day Without Your Lovequote:
Hmm ja, dat is ook wel zo. Ik ben wel benieuwd naar je naam nuquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:37 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een stuk minder eng dan je zou denken, door al dat negatieve nieuws en het uitblijven van positief nieuws.. als ik kon, zou ik het ook doen. gewoon met een Nederlands paspoort , dan heb je niet zo veel te vrezen. Helaas is mijn naam niet al te Nederlands...
Wat een nostalgie ditquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn favoriet was Day Without Your Love
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn favoriet was Day Without Your Love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |