Gaat om erogene zones eromheen, niet focussen op de anus flikker.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ok, goede reis. Wacht me maar op op R'dam CS. Trap ik ff jullie koppen achterstevoren.
Chill nightquote:
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:31 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Gaat om erogene zones eromheen, niet focussen op de anus flikker.
Denk dat ik het begrijp trouwens. Om een poephoofd te handhaven dien je tarrels te eten.
Is niet nodig met zo'n hoofd als jij hebt.
Nee, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je me iets probeert aan te praten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Ik heb gezegd.
Wnnr weer nkn? I luv yer tits.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je me iets probeert aan te praten.
Verder beschuldig je me ergens van, maar gaat er niet desgevraagd op in. Dat vind ik zwak.
Zo kun je niet discussiëren. Dan kan iedereen gewoon een beetje in de ruimte praten.
Watquote:
Vulgairder dan de gemiddelde Nederlandse Tokkieslet. Klasse of kuisheid ontbreekt lijkt het.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wnnr weer nkn? I luv yer tits.
Ze kwam de badkamer uit met zwarte lippenstift en nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Vulgairder dan de gemiddelde Nederlandse Tokkieslet. Klasse of kuisheid ontbreekt lijkt het.
Als het je lukt dat verschrompelte impotente piemelte van 'm op je pancake tepel te laten komen krijg je een hero-cookie van me.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze kwam de badkamer uit met zwarte lippenstift en nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.
Zou U even wat vriendelijker willen doen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als het je lukt dat verschrompelte impotente piemelte van 'm op je pancake tepel te laten komen krijg je een hero-cookie van me.
het is verschrikkelijkquote:
Snel nieuwe afl van Flikken Maastricht op NPO1quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel dingen die mis gaan nu. Mweh.
Wat een gezeur hier weer zeg. Pure aids.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou U even wat vriendelijker willen doen?
Dank U wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |