SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Overal banken lijkt mij, dus dan zou ik zelf voor het lekkerste weer kiezen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van die vier lijkt Zenit mij de beste keus voor Nemanja..![]()
Salarisje zou ik ook wel een klein beetje mee laten spelenquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overal banken lijkt mij, dus dan zou ik zelf voor het lekkerste weer kiezen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Materialist.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Salarisje zou ik ook wel een klein beetje mee laten spelen![]()
Lekker halverwege het seizoen 2 goede middenvelders lozen die onder De Boer basis speelde voor cash
Uiteindelijk er weer niks voor terugkopen, bedrijfsvoering dit, dat. Na de winter uitschakeling EL, punten verspelen want Ziyech weg en geen goede vervanger en dan misschien 3de worden
Goh waarom zou het niveau zo laag liggen nationaal. Dat spelers uberhaupt het nog kunnen opbrengen om te spelen als Ajax niet meer dan een tussenstap is![]()
Of dat nou goed nieuws is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:30 schreef skysherrif het volgende:
Wss in vorige topic al gezegd, maar sinkgraven is weer fit en inzetbaar!!![]()
![]()
Waarom zou je in godsnaam middenvelders willen halen als er een overschot is? Tevens is Ziyech al gehaald, mede met als reden dat er nog spelers verkocht zouden gaan worden als ik me dat goed herinner.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:26 schreef wickedmen het volgende:
Lekker halverwege het seizoen 2 goede middenvelders lozen die onder De Boer basis speelde voor cash
Uiteindelijk er weer niks voor terugkopen, bedrijfsvoering dit, dat. Na de winter uitschakeling EL, punten verspelen want Ziyech weg en geen goede vervanger en dan misschien 3de worden
Goh waarom zou het niveau zo laag liggen nationaal. Dat spelers uberhaupt het nog kunnen opbrengen om te spelen als Ajax niet meer dan een tussenstap isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cocu zal waarschijnlijk weer laf gaan 5-3-2-en, dan is het lekker spelen voor een aanvallende back.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:30 schreef skysherrif het volgende:
Wss in vorige topic al gezegd, maar sinkgraven is weer fit en inzetbaar!!BFF met GGMM![]()
Zeer goed nieuws ja, dijks kan er namelijk niets van en sinkgraven is als back heel creatief en wat DonRaja zegt dat is handig tegen PSV.quote:![]()
Wordt wel aardig om te zien hoe Sanchez of Viergever (net hoe het staat) om zal gaan met de spits die wat om De Jong heen gaat spelen. Mocht dat Narsingh zijn is er weinig reden tot zorg op zich, maar goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cocu zal waarschijnlijk weer laf gaan 5-3-2-en, dan is het lekker spelen voor een aanvallende back.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dijks heeft ook niet over nee. En Sinkgraven is leuker om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws ja, dijks kan er namelijk niets van en sinkgraven is als back heel creatief en wat DonRaja zegt dat is handig tegen PSV.![]()
Wel een schatje om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dijks heeft ook niet over nee. En Sinkgraven is leuker om naar te kijken.
Ik denk zelf dat we ook beter nouri ipv younes als buiten kunnen neerzetten, omdat je dan met sinkgraven riedewald schone ziyech dolberg daar voetballend er heel goed zou moeten uit kunnen komen.![]()
Viergever is geschorst zondag.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wordt wel aardig om te zien hoe Sanchez of Viergever (net hoe het staat) om zal gaan met de spits die wat om De Jong heen gaat spelen. Mocht dat Narsingh zijn is er weinig reden tot zorg op zich, maar goedOh.![]()
Blij want we missen hem wel in het team, zijn voetballende vaardigheden als linksback is toch een stuk belangrijker dan de meeste hier dachten blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:30 schreef skysherrif het volgende:
Wss in vorige topic al gezegd, maar sinkgraven is weer fit en inzetbaar!!Oh.![]()
Sow, vergeef mij dit gebrek aan scherpte evenquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viergever is geschorst zondag.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Riedewald zal wel gaan spelen, benieuwd of hij het beter doet dan vorige week tegen Luik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow, vergeef mij dit gebrek aan scherpte evenOh.![]()
Ik zou een 3-4-3 ook geen heel gek idee vinden, eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald zal wel gaan spelen, benieuwd of hij het beter doet dan vorige week tegen Luik.
In feite gewoon de normale opstelling maar dan Sink iets meer vooruit geschoven en Veltman iets meer centraal.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo staat het sowieso al vaak in de praktijk, Sinkgraven die iets meer naar het middenveld trekt en daar al ballen onderschept of ballen naar voren speelt en Veltman die dan achterblijft om de balans te bewaken. Moet prima kunnen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou een 3-4-3 ook geen heel gek idee vinden, eigenlijk
In feite gewoon de normale opstelling maar dan Sink iets meer vooruit geschoven en Veltman iets meer centraal.Oh.![]()
bosz heeft idd confirmed dat riedewald gaat spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald zal wel gaan spelen, benieuwd of hij het beter doet dan vorige week tegen Luik.![]()
Is Traoré alweer fit? Hoor je ook niks meer van hè, zal hij worden teruggestuurd in de winter?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
bosz heeft idd confirmed dat riedewald gaat spelen.Oh.![]()
Bosz: 'Blessure Traoré ernstiger dan in eerste instantie gedacht.' #persco #ajapsvquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Traoré alweer fit? Hoor je ook niks meer van hè, zal hij worden teruggestuurd in de winter?![]()
Nog steeds geblesseerd...quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Traoré alweer fit? Hoor je ook niks meer van hè, zal hij worden teruggestuurd in de winter?![]()
Denk dat Bosz er vooral iets te makkelijk over heeft gedacht. Ja in de EL lukte het ook een keer en in eerdere wedstrijden in de beker. Als je wint is het allemaal geweldig, verlies je dan heeft hij verkeerd gegokt.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Logisch dat Bosz dit had willen winnen, maar dan alleen met zo weinig mogelijk vaste spelers. Verliezen we..... Jammer dan.
Met die jonge lui is de wisselvalligheid gewoon veel groter, zeker als dan "ervaring" als Viergever en Dijks echt enorm dramatisch waren. Je had achteraf gewoon moeten beginnen met minimaal één speler van de A selectie op het middenveld (Schone, Ziyech of Klaassen), voor iets meer balans.![]()
Ja waarom zou je. Gewoon jeugd erin pompen en zoals PSV en Feyenoord hopen op een goed seizoen en goede vorm van spelers.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam middenvelders willen halen als er een overschot is? Tevens is Ziyech al gehaald, mede met als reden dat er nog spelers verkocht zouden gaan worden als ik me dat goed herinner.
Topsport niveau enzo
Misschien kunnen we Ziyech en Nouri ook nog loodsen voor 50 miljoen, de nieuwe lichting betere talentjes komen eraan en de aandeelhouders willen geld zien![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bosz: 'Blessure Traoré ernstiger dan in eerste instantie gedacht.' #persco #ajapsvWat heeft hij precies voor blessure dan? Of is het gewoon weer een smoes net als vorig jaar met Sanogoquote:Oh.![]()
Ik vat je redenatie niet helemaal. Waarom moet je middenvelders halen als je twee a drie prima middenvelden op kunt stellen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja waarom zou je. Gewoon jeugd erin pompen en zoals PSV en Feyenoord hopen op een goed seizoen en goede vorm van spelers.
Topsport niveau enzo
Misschien kunnen we Ziyech en Nouri ook nog loodsen voor 50 miljoen, de nieuwe lichting betere talentjes komen eraan en de aandeelhouders willen geld zienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dolberg kan ook wel weg. Zit in een dipje en kan voor een goed bedrag weg.
Cassiera of El Ghazi en Trarore zijn prima vervangers
Sanchez mag ook wel weg, dan kunnen VeltGod en Tete spelen![]()
![]()
Weet niet. Blessures, slechte vorm, concurrentie is toch niet nodig/gebeurt nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vat je redenatie niet helemaal. Waarom moet je middenvelders halen als je twee a drie prima middenvelden op kunt stellen?![]()
Er is al meer dan genoeg concurrentie, me dunkt. Dit geheel in tegenstelling tot de vleugelspitsen, daar zou imo de prioriteit moeten liggen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Weet niet. Blessures, slechte vorm, concurrentie is toch niet nodig/gebeurt nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV had dit jaar ook maar een slecht jaar. Kost je wat miljoenen in de CL en een slechte vorm van de selectie omdat er niet doorgeselecteerd is in het geval de basisspelers slecht spelen en je goede concurrentie bij de hand hebt![]()
Is dit humorquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:16 schreef wickedmen het volgende:
Dolberg kan ook wel weg. Zit in een dipje en kan voor een goed bedrag weg.
Cassiera of El Ghazi en Trarore zijn prima vervangers
Sanchez mag ook wel weg, dan kunnen VeltGod en Tete spelen
Oh.![]()
Nee, omdat er gewoon totaal geen voetbalidee achter zit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:19 schreef wickedmen het volgende:
PSV had dit jaar ook maar een slecht jaar. Kost je wat miljoenen in de CL en een slechte vorm van de selectie omdat er niet doorgeselecteerd is in het geval de basisspelers slecht spelen en je goede concurrentie bij de hand hebtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oke je hebt Ziyech, Klaassen en met de punt naar achteren Schonequote:Op vrijdag 16 december 2016 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is al meer dan genoeg concurrentie, me dunkt. Dit geheel in tegenstelling tot de vleugelspitsen, daar zou imo de prioriteit moeten liggen.
Wat is goeie concurrentie? Gudelj, Bazoer of weer een jongen uit de Toekomst?![]()
Ik vind dat een aantal jongens van Jong, en dan denk ik met name aan Van de Beek, er wel dicht tegenaan zit ja. Zelfde voor Riedewald, in vormquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oke je hebt Ziyech, Klaassen en met de punt naar achteren Schone
Wat is goeie concurrentie? Gudelj, Bazoer of weer een jongen uit de Toekomst?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dus na vorig jaar en de jaar ervoor zit er opeens geen voetbalidee er meer achter?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, omdat er gewoon totaal geen voetbalidee achter zit.
Dan zit er dus blijkbaar een dalende lijn in. Hoe komt dat?![]()
De Jong speelde vorig jaar nog in de A1? Dus als Ziyech weg valt kwakkel je maar lekker De Jong in een EL knock-out fase erin en hopen op het bestequote:Op vrijdag 16 december 2016 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dat een aantal jongens van Jong, en dan denk ik met name aan Van de Beek, er wel dicht tegenaan zit ja. Zelfde voor Riedewald, in vorm
Dat is geen beleid, dat is wanbeleid![]()
Als je de keuze hebt aan reserves als Gudelj en Bazoer en De Jong en Nouri zou die keuze makkelijk moeten zijn![]()
De Jong debuteerde twee seizoenen terug al in het eerste van Willem II volgens mij. En speelt dit hele kalenderjaar bij Jong Ajax in de JL. Hij is er nog niet eens perse klaar voor, maar hij heeft wel veel talent.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
De Jong speelde vorig jaar nog in de A1? Dus als Ziyech weg valt kwakkel je maar lekker De Jong in een EL knock-out fase erin en hopen op het beste
Dat is geen beleid, dat is wanbeleid
Al mag je dat niet zeggen, want ze hebben gisteren verloren dus kunnen ze er meteen helemaal niks meer van.Oh.![]()
Klopt, dan ga ik voor De Jong en Nouri. Die kunnen namelijk beter voetballen dan bijvoorbeeld een Gudelj en hebben ook nog een mentaliteit dat ze er bij Ajax voor willen gaan ipv die andere twee.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:23 schreef wickedmen het volgende:
Als je de keuze hebt aan reserves als Gudelj en Bazoer en De Jong en Nouri zou die keuze makkelijk moeten zijnOh.![]()
Kijk bijv naar Chelsea. Die hebben 100 spelers bij de club zitten. Sommige breken nooit door maar zijn er wel in geval de club ze nodig heeft
Ajax gaat het alleen om het geld. Een makkelijke manier om zo snel mogelijk de aandeelhouders tevreden te krijgen. Plan Cruffy geslaagd![]()
Ik hoopde dat de afgelopen 10 jaar wel heeft uitgewezen dat met alleen talent je er niet komtquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan ga ik voor De Jong en Nouri. Die kunnen namelijk beter voetballen dan bijvoorbeeld een Gudelj en hebben ook nog een mentaliteit dat ze er bij Ajax voor willen gaan ipv die andere twee.![]()
Natuurlijk zeg ik dat niet. Het zijn veelbelovende talenten maar mentaliteit is ook belangrijk en op zo'n dag zoals gisteren verzaakt een talent dan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong debuteerde twee seizoenen terug al in het eerste van Willem II volgens mij. En speelt dit hele kalenderjaar bij Jong Ajax in de JL. Hij is er nog niet eens perse klaar voor, maar hij heeft wel veel talent.
Al mag je dat niet zeggen, want ze hebben gisteren verloren dus kunnen ze er meteen helemaal niks meer van.
Allemaal leuk die mooi weer voetballers maar met alleen talent kom je er niet.
Als Ajax meer spelers hadden met topsportmentaliteit zoals Robben of Ibrahimovic zouden ze beter af zijn. Maar daar gaat het mis in het Nederlands voetbal![]()
Dat zeg ik ook niet, maar het probleem van de slechte jaren bij Ajax is vaak niet eens dat er met teveel jeugd werd gespeeld maar er juist middelmatige, oudere spelers werden aangetrokken die niks toevoegden. Maar dan wel die talenten in de weg zaten met hun dure salarissen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hoopde dat de afgelopen 10 jaar wel heeft uitgewezen dat met alleen talent je er niet komt
Ik zeg niet dat je met een A1 de Europa League in moet, maar wel dat als je grote talenten hebt ze best back-up kunnen zijn in je team. Bij Ajax hoort doorstroming van de jeugd in grote getalen, waardoor ze zich ontwikkelen. Daarom kiezen grote talenten ook voor Ajax omdat ze hier snel aan spelen toe kunnen komen.Oh.![]()
Dat het constant jaar in, jaar uit zo is met een zeer jong team dat je makkelijk wint van Celta en Standaard Luik maar dan verzaakt tegen een Cambuur mag geen toeval meer te noemen zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:25 schreef wickedmen het volgende:
Kijk bijv naar Chelsea. Die hebben 100 spelers bij de club zitten. Sommige breken nooit door maar zijn er wel in geval de club ze nodig heeft
Ajax gaat het alleen om het geld. Een makkelijke manier om zo snel mogelijk de aandeelhouders tevreden te krijgen. Plan Cruffy geslaagd![]()
![]()
Nee het gaat vaak mis dat het al schort aan de basisvaardigheden wat voetballende kwaliteit betreft. Al hebben onze talenten dat nu wel door het Cruijff plan in de jeugd, maar maken ze gewoon gestaag een ontwikkeling door. En dat het wisselvallig is hoort bij jeugd, is niet erg leren ze alleen maar van.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk zeg ik dat niet. Het zijn veelbelovende talenten maar mentaliteit is ook belangrijk en op zo'n dag zoals gisteren verzaakt een talent dan.
Allemaal leuk die mooi weer voetballers maar met alleen talent kom je er niet.
Als Ajax meer spelers hadden met topsportmentaliteit zoals Robben of Ibrahimovic zouden ze beter af zijn. Maar daar gaat het mis in het Nederlands voetbalOh.![]()
Nee dat is menselijk om een mindere ploeg te onderschatten als je daarvoor goed gepresteerd hebt in Europa met dat team. Je ziet het zelfs bij Barcelona of Real Madrid die dan ineens onderuit gaan tegen een veel mindere ploeg, het is irritant maar het is gewoon heel erg menselijk om te denken "dat doen we wel even" als je daarvoor in goede vorm zat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:29 schreef wickedmen het volgende:
Dat het constant jaar in, jaar uit zo is met een zeer jong team dat je makkelijk wint van Celta en Standaard Luik maar dan verzaakt tegen een Cambuur mag geen toeval meer te noemen zijnOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: