Dit compliment plus je Jessica Alba adoratiepost zijn voldoende om je weer uit te nodigen tot mijn intieme vriendenkringquote:
Ahquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je las over mijn post heen. Geeft niet.
[..]
Post zij nog?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die die heb ik gekozen bij ajax samen met Huppelmuts.
Beetje vrouwenpower in de lijst
Ja eens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die die heb ik gekozen bij ajax samen met Huppelmuts.
Beetje vrouwenpower in de lijst
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit compliment plus je Jessica Alba adoratiepost zijn voldoende om je weer uit te nodigen tot mijn intieme vriendenkring
Alle negatieve awards zijn voor GGMM bij mijquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja eens.
Maar ik heb meer kans op een zuigaward geloof ik. Hoe kan dat, terwijl we een GGMM hier rond hebben lopen.
Dat zei ik ook gisteren tegen je moeder. Maar ze moest op een of andere manier die ban van je wegwerken...quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou maar gewoon lekker je bek dicht. Lijkt me beter voor iedereen hier.
Details?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah
Netjes, gaat steeds makkelijker hé
Ja valt me mee tot nu toe. Gaan wel steeds minder secondes er af.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah
Netjes, gaat steeds makkelijker hé
Zit ik gvd het hele jaar mn best voor te doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja eens.
Maar ik heb meer kans op een zuigaward geloof ik. Hoe kan dat, terwijl we een GGMM hier rond hebben lopen.
Hij wil ze ook wel heel graag winnen geloof ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alle negatieve awards zijn voor GGMM bij mij
Het is ook meer mentaal, fysiek kan je veel meerquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja valt me mee tot nu toe. Gaan wel steeds minder secondes er af.
Ja hoor, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook gisteren tegen je moeder. Maar ze moest op een of andere manier die ban van je wegwerken...
Ja leuk. Details?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook meer mentaal, fysiek kan je veel meer
Ja, jij kan niet nóg harder zuigen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit ik gvd het hele jaar mn best voor te doen.
Ja nou ja, ben wel redelijk dood aan het eind hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook meer mentaal, fysiek kan je veel meer
Ik ben je gelukkig niet vergetenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit ik gvd het hele jaar mn best voor te doen.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, jij kan niet nóg harder zuigen.
Een echte vriend ben je.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben je gelukkig niet vergeten
Ben je wel lekker wakkerquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nou ja, ben wel redelijk dood aan het eind hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |