Omdat ik te goedgelovig van wordt en denk dat ik niet meer hoef te vergelijken want zo'n grote megawinkel als Gamma zal de producten wel heel goedkoop aanbieden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar staat niet waarom het een klacht is: hoe beïnvloedt deze misleidende reclame jouw dagelijkse leven?
Ah, de eigenlijke klacht is dus je eigen naïviteit. Zet dat dan gewoon in de OP in plaats van over de Gamma te zeuren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:25 schreef kzomba het volgende:
[..]
Omdat ik te goedgelovig van wordt en denk dat ik niet meer hoef te vergelijken want zo'n grote megawinkel als Gamma zal de producten wel heel goedkoop aanbieden.
dat valt dan even vies tegen...gelijk alle zooi geruild en naar de Hornbach gereden en tot mijn blijdschap betaalde ik daar 1 derde van de prijs.
Lijkt me duidelijk.
t
Zijn ze eindelijk begonnen met bouwen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Is ze toch een hele tijd gelukt, want ik rij daar ook regelmatig langs en die borden van: hier komt de Hornbach staan daar al vele jaren, en pas nu zie ik iets van bouwactiviteit
Je bent zinloos aan het zeiken gast, iedereen snapt de klacht en jij bent steeds vragen aan het stellen en aan het zeiken en dom door ouwehoeren. wat doe je op FOK eigenlijk, alleen maar dom ouwehoeren?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, de eigenlijke klacht is dus je eigen naïviteit. Zet dat dan gewoon in de OP in plaats van over de Gamma te zeuren.
Op de eerste plaats: het is FOK!, niet FOK.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:28 schreef kzomba het volgende:
[..]
Je bent zinloos aan het zeiken gast, iedereen snapt de klacht en jij bent steeds vragen aan het stellen en aan het zeiken en dom door ouwehoeren. wat doe je op FOK eigenlijk, alleen maar dom ouwehoeren?
Het gaat er ook niet om hoe ik beïnvloed wordt maar dat iedereen daardoor beïnvloedt wordt, maar jij bent niet voor rede vatbaar, je wil er iedere keer weer een nieuwe achterlijke draai aan geven waar het topic helemaal niet over gaat.
Iedereen is te beïnvloeden door reclame, maar jij bent te achterlijk om het te begrijpen. Jij bent dit topic niet waardig, ga in onzin kansloze topics openen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op de eerste plaats: het is FOK!, niet FOK.
Op de tweede plaats: je geeft zelf aan dat je misleid wordt door de reclame. Je bent dus naïef. Dat is de klacht. En nu probeer je je er uit te lullen. Slecht, heel slecht van je
Klopt. Maar jij laat je beïnvloeden door je naïviteit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:32 schreef kzomba het volgende:
[..]
Iedereen is te beïnvloeden door reclame
je moeder, ga ergens anders zieken, laaggeschoolden moeten niet toegang krijgen tot fora, dat wekt ergernissen op. Ga gewoon weer terug naar het magazijn van de Gamma, aan het werk jij. Doe je wat nuttigs.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij laat je beïnvloeden door je naïviteit.
Ze zijn in elk geval begonnen met de infrastructuur eromheen , toegangswegen etcquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:26 schreef GM78 het volgende:
[..]
Zijn ze eindelijk begonnen met bouwen?
Hoef ik nog maar 40km te rijden, inplaats van 100km om bij de Hornbach te komen
Dus voor regenpijpen kun je wel beter naar de Gamma dan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:10 schreef kzomba het volgende:
Regenpijpen (deze zijn 1 derde van de prijs bij de Hornbach)
jij welquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus voor regenpijpen kun je wel beter naar de Gamma dan.
vele toepassingenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben soberso dol op regenpijpen.
Nounou, je hoeft niet meteen verbaal agressief te worden als je door iemand terecht wordt gewezen. Beetje zwak hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:37 schreef kzomba het volgende:
[..]
je moeder, ga ergens anders zieken, laaggeschoolden moeten niet toegang krijgen tot fora, dat wekt ergernissen op. Ga gewoon weer terug naar het magazijn van de Gamma, aan het werk jij. Doe je wat nuttigs.
Zeiken over laaggeschoolden en dan je argumentatie beginnen met "je moeder".quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:37 schreef kzomba het volgende:
[..]
je moeder, ga ergens anders zieken, laaggeschoolden moeten niet toegang krijgen tot fora, dat wekt ergernissen op. Ga gewoon weer terug naar het magazijn van de Gamma, aan het werk jij. Doe je wat nuttigs.
terecht worden gewezen? hahaha zo zie je het zelf zeker. Je snapt er niks van en loopt gewoon te zuigen en hebt het over zaken die er niets mee te maken hebben. Als je er niets van begrijpt reageer dan gewoon niet, of zit je al zolang op FOK en ben je al zo vol negativiteit dat je denkt dat het een normale manier van communiceren is? dan ben je best zielig eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nounou, je hoeft niet meteen verbaal agressief te worden als je door iemand terecht wordt gewezen. Beetje zwak hoor.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeiken over laaggeschoolden en dan je argumentatie beginnen met "je moeder".
Je kan met regenpijpen ook mooie butplugs van de gamma inelkaar knutselen, samen met je moederquote:
Ha, laaggeschoolde.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:33 schreef kzomba het volgende:
[..]
Je kan met regenpijpen ook mooie butplugs van de gamma inelkaar knutselen, samen met je moeder
Je wil mij pijpen en bent op de versiertoer, maar ik val niet op mannen. Misschien je moeder welquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:56 schreef kzomba het volgende:
[..]
Je wil mij pijpen en bent op de versiertoer, maar ik val niet op mannen. Misschien je moeder wel
Blijf van mijn piemel af viezerik! als je nog een keer aan mijn piemel komt dan mep ik je voor je bek!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |