Laagste prijs garantiequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:14 schreef Pharkus het volgende:
Heb je ze al getwitterd om dit te melden? Misschien doen ze de prijzen wel naar beneden.
Ik zou Hornbach niet inlichten, die zouden de prijzen meteen verhogen.
Misschien zijn er ook artikelen die de gamma goedkoper aanbiedt, maar ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:42 schreef HRC2020 het volgende:
Ik dacht altijd dat Hornbach juist veel duurder was.
Nee, maar dat zouden ze in moeten voerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:31 schreef kzomba het volgende:
[..]
Hebben ze een laagste prijs garantie?
Ik dacht dat ook, totdat ik er een keer inkopen ging doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:42 schreef HRC2020 het volgende:
Ik dacht altijd dat Hornbach juist veel duurder was.
Als je 100 kilo schroeven wil hebben dan haal ik ze wel voor je en breng ze ook tegen de prijs die je bij gamma betaald.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:20 schreef the-eye het volgende:
Bedankt voor de tip ts
De dichtstbijzijnde Hornbach is hier 72km vandaan terwijl de Gamma hier 1.5km verder is. Dat wordt toch even dubben bij het volgende pakje schroeven wat ik moet halen.
Ze hebben zelfs de boerske burger hier bij de Hornbach.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
De Hornbach is hier ook 6x zo groot als de Gamma en heeft tenminste wel de artikelen die je zoekt.
Daar schiet ik dan lekker veel mee op. Ik ben evenveel geld kwijt en benadeel plaatsgenoten die daar werken. Als die plaatsgenoten werkloos worden maken ze geen gebruik meer van de diensten van het bedrijf waar ik werk en ben ik de klosquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:54 schreef kzomba het volgende:
[..]
Als je 100 kilo schroeven wil hebben dan haal ik ze wel voor je en breng ze ook tegen de prijs die je bij gamma betaald.
Bouwcenter, 81 vestigingen door Nederland en ze weten wel waarover ze praten. Mochten ze niet in de buurt zitten dan een Hubo opzoeken, daar hebben ze ook kennis van zaken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Terechte klacht.. En het is nog allemaal rommel ook.
Je moet spul kopen dat (goede) bouwbedrijven zelf kopen, alleen daar kun je als consument niet terecht. Het beste is om een familielid te hebben in de bouw, die wat kan regelen.
Ik zal er eens gaan kijken, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:40 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Bouwcenter, 81 vestigingen door Nederland en ze weten wel waarover ze praten. Mochten ze niet in de buurt zitten dan een Hubo opzoeken, daar hebben ze ook kennis van zaken.
Ja dit is sowieso veel te duur aangezien ze het sorteren afwegen, verpakken, stickers en in grote dozen weer doen allemaal gebeurt door mensen die een taakstraf hebben laten doen dus gratis arbeidskrachten zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:47 schreef Leonos het volgende:
Zojuist bij Praxis aantal schroeven gekocht. 20 euries
Enkele jaren terug deed je gewoon zelf je schroeven uittellen bij de Formido. Hoefde je niet een heel doosje te kopen als je er maar een paar nodig had en ze waren sowieso goedkoper omdat ze niet verpakt hoefden te wordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:50 schreef kzomba het volgende:
[..]
Ja dit is sowieso veel te duur aangezien ze het sorteren afwegen, verpakken, stickers en in grote dozen weer doen allemaal gebeurt door mensen die een taakstraf hebben laten doen dus gratis arbeidskrachten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |