Als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar op het clublied van FC Dordrecht stemmen.
Ik vermoed dat Sex On Fire vooral in de herinnering goed blijft hangen door de apres-ski versie van dat nummer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:53 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik niet boos zal worden.![]()
Om Sex on Fire weer even als voorbeeld te nemen.
Ik ben er van overtuigd dat dat nummer nooit in de Top 2000 zou zijn gekomen als het niet helemaal kapot zou zijn gedraaid door bijna alle radiostations. Om de één of andere gekke reden leken alle radio DJs bijzonder te geilen op dat specifieke nummer.
In mijn optiek is dat net zo hard sturen.
Kijk dat is dan wel weer een positief gevolgquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar geen dialectmuziek? Weg met Ramses en Hazes
Als Normaal en Skik maar mogen blijven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk dat is dan wel weer een positief gevolg
Ik vind 3x Normaal dit jaar eigenlijk wel meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Normaal en Skik maar mogen blijven.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd, ik ga waarschijnlijk nog steeds gewoon 16 uur per dag luisteren ja.
3x teveel wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind 3x Normaal dit jaar eigenlijk wel meer dan genoeg.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er een band is dat geweerd moet worden uit die lijst is het Coldplay.
Als je deze vraag al moet stellen kan ik het wel uitleggen, maar dan zul je het nooit begrijpen.quote:
Ik ben trots op het plat uit de Achterhoekquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
3x teveel wat mij betreft.![]()
Trots op dialect? Waarom moet ik dat zijn? Ik vind het echt vreselijk klinken. Er zijn maar een paar uitzonderingen daarop.
Omdat Coldplay een hoop bagger heeft gemaakt vindt iedereen dat de goede liedjes er ook uit moeten.quote:
Ik vind trots op je provincie nog treuriger eigenlijk. Dat je op muziek stemt, niet omdat die goed is, maar omdat je trots bent om Zeeuw, Drent of Brabander te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
3x teveel wat mij betreft.![]()
Trots op dialect? Waarom moet ik dat zijn? Ik vind het echt vreselijk klinken. Er zijn maar een paar uitzonderingen daarop.
Ik heb nooit begrepen wat iedereen hier zo slecht vindt aan Coldplay. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Coldplay een hoop bagger heeft gemaakt vindt iedereen dat de goede liedjes er ook uit moeten.
Jij bent degene die het nooit zal begrijpen muis. Ja, ze staan er te vaak in. Ja ze hebben meuk gemaakt, zeker de laatste paar jaren. Maar de eerste twee albums van Coldplay zijn gewoon meer dan puik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je deze vraag al moet stellen kan ik het wel uitleggen, maar dan zul je het nooit begrijpen.
Ik ben zeker niet trots op het Twents, sterker nog, ik probeer het vooral te ontwijken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben trots op het plat uit de Achterhoek
Ja dat is heel erg treurig. Eens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind trots op je provincie nog treuriger eigenlijk. Dat je op muziek stemt, niet omdat die goed is, maar omdat je trots bent om Zeeuw, Drent of Brabander te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |