Shock een beetje sorry, ik ga het fixen!quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:57 schreef Zolderkamer het volgende:
Te dom om een youtube video in een forum te zetten.. dat vind ik best knap eigenlijk...
De video was shared dus ik had de verkeerde link. Thanks voor het melden!quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:57 schreef Zolderkamer het volgende:
Te dom om een youtube video in een forum te zetten.. dat vind ik best knap eigenlijk...
BNW is 2 deuren verder.quote:Op vrijdag 16 december 2016 02:54 schreef Mytho het volgende:
Mama Lois" Anderson: 79, and her 52 year old daughter Zelda White: Two US women aid workers were shot dead in Nairobi in Kenya (2008) were the retired Presbyterian Church missionaries of Pennsylvania (USA), known to thousands of Africans.
The suspected killers of the US women, who were travelling in a car with diplomatic license plates, allegedly shot dead by police later.
They were well known for their work.
There is speculation that they possibly had knowledge of the birth and care for Barack Obama in Kenya and were later murdered to cover the trail.
When murdered, the Husband had his full wallet which the thieves/car jacker didn't take, and there was never a connection made to the said attackers the police later shot dead, but blamed for the double homicide/car jacking.
Their church was burned in 2008, possibly to destroy any possible birth records there. Then police chief Mohammed Hussein Ali was later removed from office by Obama supported Kenyan strongman Odinga. All possible witnesses ended up dead, all possible records of the care of infant Obama burned in the church fire, and the public official responsible out of office.
http://old.post-gazette.com/pg/07057/765108-85.stm#ixzz1psMv8Vdy
http://www.worthynews.com/1556-dozens-killed-in-kenya-church-fire
http://content.time.com/t(...)ME%3A+Top+Stories%29
http://www.americanfreepr(...)a_s_church_kill.html
http://www.nachumlist.com/deadpool.htm
WRONG! Trump had dit al lang al gezien en was een voorvechter in de campagne tegen Obama toen de politiek correcten nog te blij aan het dansen waren voor een zwarte president. Trump keek door de leugens heen en zag dat er hier iets niet klopte. Shillary probeerde dit later voor eigen gewin te spinnen door deze eer aan zichzelf toe te kennen, maar The Donald trapt hier niet in.quote:Op vrijdag 16 december 2016 07:23 schreef RM-rf het volgende:
Ziejewel, Hillary heeft dus gelijk gehad en Trump gelogen...
Trump was degene die beweerde dat dit valse en onjuiste geruchten verspreid door hillary waren
Die neger heeft voldoende schandalen op zijn kerfstok hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 05:08 schreef HRC2020 het volgende:
8 jaar Amerikaans presidentschap zonder schandalen, het was ook te mooi om waar te zijn
Die negerquote:Op vrijdag 16 december 2016 08:15 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Die neger heeft voldoende schandalen op zijn kerfstok hoor.
BNWquote:Op vrijdag 16 december 2016 06:54 schreef xpompompomx het volgende:
Ik had laatst nog gehoord dat Obama in zijn jeugd nog pizzabezorger is geweest. Teken aan de wand lijkt me.
Het zit ze gewoon erg diep dat Obama niet roomblank is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:39 schreef Ludachrist het volgende:
Wel een goed verhaal van die sherrif. 'We hebben negen andere geboortecertificaten bekeken en je verwacht het niet, maar tussen die negen certifaten zat net toevállig het certificaat wat gebruikt is om het certificaat van Obama te vervalsen!'.
Hop, daar hebben we de racismekaart weer. Dat is echt het enige mogelijke verweer he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zit ze gewoon erg diep dat Obama niet roomblank is.
Fact-free propaganda... Hillary voerde al in 2008 campagne tegen Obama toen Trump nog druk bezig was zn belasting te ontwijken en regelmatig Pizza liet bestellen in de Trump Tower en we weten allemaal wat dat betekentquote:Op vrijdag 16 december 2016 08:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
WRONG! Trump had dit al lang al gezien en was een voorvechter in de campagne tegen Obama toen de politiek correcten nog te blij aan het dansen waren voor een zwarte president. Trump keek door de leugens heen en zag dat er hier iets niet klopte. Shillary probeerde dit later voor eigen gewin te spinnen door deze eer aan zichzelf toe te kennen, maar The Donald trapt hier niet in.
Het is dan ook de enige reden dat mensen twijfelen aan zijn geboortecertificaat, dus wat dat betreft is het niet gek dat je daar even wat over zegt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hop, daar hebben we de racismekaart weer. Dat is echt het enige mogelijke verweer he.
Leugens, leugens en nog meer leugens van de MSM. Je trapt er in. Open je ogen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Fact-free propaganda... Hillary voerde al in 2008 campagne tegen Obama toen Trump nog druk bezig was zn belasting te ontwijken en regelmatig Pizza liet bestellen in de Trump Tower en we weten allemaal wat dat betekent
Enkel iets wat een Sheeple kan zeggen, niet bereid voor jezelf te denken en trouw volgeling van de Swamp-people en Wallstreet...quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Leugens, leugens en nog meer leugens van de MSM. Je trapt er in. Open je ogen.
Pfff ik ben al jaren geleden ontwaakt. Kritische denkers volgen niet alles wat de Lame Stream Media uitbraken en gaan zelf op onderzoek uit. Deze sherrif bewijst onomstotelijk dat Obama een Keniaan is. Daarnaast is het bijzonder aannemelijk dat het een moslim is. Het bewijs daarvoor mag je zelf zoeken, als je daar genoeg interesse in hebt moet dat niet lastig zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Enkel iets wat een Sheeple kan zeggen, niet bereid voor jezelf te denken en trouw volgeling van de Swamp-people en Wallstreet...
You're being Drained by the Swamp!
Ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 09:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Fact-free propaganda... Hillary voerde al in 2008 campagne tegen Obama toen Trump nog druk bezig was zn belasting te ontwijken en regelmatig Pizza liet bestellen in de Trump Tower en we weten allemaal wat dat betekent
Ik denkweet dat de Elite gekozen heeft de machtsgreep voor te breiden door een geheel zakenkabinet van Multimiljonaires en Wallstreet-zakenmensen die de Federale overheid zullen uitkleden, door een getrouwe en controleerbare slaaf.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vraag jezelf af: waarom zou de elite een moslim-Keniaan aan de macht willen hebben? Het antwoord lijkt mij duidelijk genoeg.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:41 schreef vincenzo78 het volgende:
Gelukkig wordt Obama opgevolgd door Trump, wiens enige belang het Amerikaanse volk is en die zijn hele leven al een voorbeeldig burger is geweest.
Trump zal zichzelf niet verrijken zoals Obama dat heeft gedaan.
Ik ben wel weer klaar met deze discussie. Als jij met dit soort fact-free geneuzel aan wil komen moet je dat lekker doen, maar ik ga er niet meer in mee. Ik heb meerdere keren bewezen dat Obama de antichrist is, maar jij veegt dat steeds van tafel door te roepen 'ja, maar Trump!'. Dat is heel iets anders.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denkweet dat de Elite gekozen heeft de machtsgreep voor te breiden door een geheel zakenkabinet van Multimiljonaires en Wallstreet-zakenmensen die de Federale overheid zullen uitkleden, door een getrouwe en controleerbare slaaf.
Neem gewoon de rode pil, of als je er niet tegen kan, neem liever de blauwe pil, kennelijk prefereer jij de blauwe pil te nemen.
En HOOFDLETTERS in de titel van het filmpje dus WAARHEID!quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben wel weer klaar met deze discussie. Als jij met dit soort fact-free geneuzel aan wil komen moet je dat lekker doen, maar ik ga er niet meer in mee. Ik heb meerdere keren bewezen dat Obama de antichrist is, maar jij veegt dat steeds van tafel door te roepen 'ja, maar Trump!'. Dat is heel iets anders.
Speciaal voor jou dan nog een keer het onomstotelijke bewijs. Open je ogen en ik reageer weer op je als je ingelezen bent.
Gelukkig voor de gristengekkies zit er straks een vrome believer in het Witte Huis.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben wel weer klaar met deze discussie. Als jij met dit soort fact-free geneuzel aan wil komen moet je dat lekker doen, maar ik ga er niet meer in mee. Ik heb meerdere keren bewezen dat Obama de antichrist is, maar jij veegt dat steeds van tafel door te roepen 'ja, maar Trump!'. Dat is heel iets anders.
Speciaal voor jou dan nog een keer het onomstotelijke bewijs. Open je ogen en ik reageer weer op je als je ingelezen bent.
HOOFDLETTERS komen van Satan Trump-sheeple gebruiken deze om mensen te manipuleren via chemtrails...quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En HOOFDLETTERS in de titel van het filmpje dus WAARHEID!
Er zijn helaas geen originele kranten, het stond op microfilm.quote:Op vrijdag 16 december 2016 02:24 schreef monkyyy het volgende:
Dan heeft de Hawaiiaanse krant die 55 jaar geleden een geboortebericht plaatste toen Obama geboren werd ook wat uit te leggen.
Dat is geen probleem hoor als het het onderwerp betreft, maar wel graag een beetje tekst erbijquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is beter op z'n recht in bnw al vraag ik me af hoe ze daar tegen YouTube aankijken
Dat leek mij dus ook, geen linkdump.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is geen probleem hoor als het het onderwerp betreft, maar wel graag een beetje tekst erbij
de waarheid is hard...quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hop, daar hebben we de racismekaart weer. Dat is echt het enige mogelijke verweer he.
De gebeurtenissen zijn echt. De connectie is ook echt (ver gezocht). Ik denk dat Obama straks in de gevangenis komt wanneer hij af moet treden.quote:Op maandag 19 december 2016 11:59 schreef Mytho het volgende:
fake or real :
Dit is echt, natuurlijk. Shills die hieraan twijfelen zijn of te harde dagdromers of betaalde desinformatie-agenten. Als zijn geheimen uitkomen ontstaat er een burgeroorlog, dus logisch dat Obama (als dat zijn echte naam is) alle middelen inzet om mensen die daar van op de hoogte zijn de mond te snoeren. Tot moord aan toe.quote:Op maandag 19 december 2016 11:59 schreef Mytho het volgende:
fake or real :
Een kniesoor die daar op let, al zullen shills die fout wel inzetten om de andere waarheden te negeren, zoals ze altijd doen. 'Haha, een taalfout, dit is niet serieus te nemen'. Dan gaan de vingertjes in de oren.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
Deze man spreekt ook waarheid:
Op 4:38 ook de onthulling dat obama eigenlijk Gay is.
Jammer dat ze 'Deadpool' alleen verkeerd gebruiken. De Deadpool was een goklijst over wie er als eerste dood zou gaan. Geen lijst met alle doden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |