Sow koekoek, alleraardigstquote:
ER DOET EEN NEDERLANDER MEE , EEN NEDERLANDER !!! JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie tot mijn verontrusting dat er twee walgelijke mensen getagd zijn in deze tweet.
HOLLANDSE AVOND JAJAJAJAquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ER DOET EEN NEDERLANDER MEE , EEN NEDERLANDER !!! JAAAAAAAA
Dat wisten we toch al? Hij deed ook bij de GsoD de middagsessiesquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie tot mijn verontrusting dat er twee walgelijke mensen getagd zijn in deze tweet.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Die man zegt wat iedere dartsliefhebber denktquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Het heeft ook wel iets achterlijks, juichen voor iemand vanwege een bepaald vlaggetje achter zijn naamquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die man zegt wat iedere dartsliefhebber denkt
Doet 90% in dit topicquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets achterlijks, juichen voor iemand vanwege een bepaald vlaggetje achter zijn naam
Beetje lullig dat ie gelijk tegen de wereldkampioen moest inderdaad. Liever tegen een White of Dolan gezienquote:
Juichen voor Barney ARMYquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker juichen voor prutsers als Van der Voort.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje lullig dat ie gelijk tegen de wereldkampioen moest inderdaad. Liever tegen een White of Dolan gezien
Dit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Jammer dat die snelle pijlensmijter van gisteren eruit ging.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:07 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Dit.
Jammer dat Ted Hankey niet meedoet anders sowieso hem ook supporten
Very odd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Barney haalt de finale heeft gewoon een odd van 11. Dat is wel bizar veel
Als je in alle afzonderlijke wedstrijden op Van Barneveld zou inzetten kom je veel hoger uit, tenzij Van Gerwen voor de halve finale uitgeschakeld wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Barney haalt de finale heeft gewoon een odd van 11. Dat is wel bizar veel
Maar dan ga je er van uit dat hij tegen alle toppers speelt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je in alle afzonderlijke wedstrijden op Van Barneveld zou inzetten kom je veel hoger uit, tenzij Van Gerwen voor de halve finale uitgeschakeld wordt.
Ik was net van plan een streampje in de TP te gaan zetten, maar ik wilde alleen nog even afwachten of het ook daadwerkelijk de goede stream isquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef wvsnl het volgende:
Beste mensen, heeft iemand enig idee waar ik de voorronde van vandaag kan zien. Ik ga echt geen 3.99 euro dokken voor RTL livestream, wat ik echt van de zotte vind. Anyway iemand enig alternatief? Ook gestoord trouwens dat RTL met 5 zenders niet dit gewoon uitzend, doe het dan op RTL Z kijkt toch geen hond naar lijkt mij.
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was net van plan een streampje in de TP te gaan zetten, maar ik wilde alleen nog even afwachten of het ook daadwerkelijk de goede stream is
Momentje, komt er zo aan
Jazekerquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen we zo eerst de voorronde?
Ze hebben nog wel eens de neiging eerst de Nederlanders integraal uit te zenden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd of RTL vanavond wel live gaat als er dan nog potjes bezig zijn.
Walgelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel eens de neiging eerst de Nederlanders integraal uit te zenden.
Minachting van de kijkerquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel eens de neiging eerst de Nederlanders integraal uit te zenden.
Het is niet dat hij minder zou scoren als hij normaal gooitquote:
Dat is niet alleen in het plaatje zo hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Dat plaatje van Parry in beeld daar, raap me op![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |