Ik vermoed van niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:09 schreef franklop het volgende:
Is de livestream van RTL zeker niet gratis?
Stream van RTL is best redelijk de laatste tijd toch? Heb zelf altijd zo'n abonnementje voor 3.99 euro p/m.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet.
Maar als je toch gaat streamen is RTL sowieso een waardeloze optie
Oh, de stream zal kwalitatief best redelijk zijn. Alleen de enige reden dat ik RTL kijk is dat ik makkelijk naar nummertje 7 kan zappen op de tv. Als ik via internet kijk kies ik wel voor iets waar de content, naar mijn mening, een stuk beter is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Stream van RTL is best redelijk de laatste tijd toch? Heb zelf altijd zo'n abonnementje voor 3.99 euro p/m.
Ah ja, begrijpelijk!quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, de stream zal kwalitatief best redelijk zijn. Alleen de enige reden dat ik RTL kijk is dat ik makkelijk naar nummertje 7 kan zappen op de tv. Als ik via internet kijk kies ik wel voor iets waar de content, naar mijn mening, een stuk beter is.
Vind ik nog best wat geld voor die twee avonden dat RTL het zelf niet live gaat uitzenden door VI.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Stream van RTL is best redelijk de laatste tijd toch? Heb zelf altijd zo'n abonnementje voor 3.99 euro p/m.
Ze missen ergens op een dinsdag oid ook nog een halfuurtje. Vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik nog best wat geld voor die twee avonden dat RTL het zelf niet live gaat uitzenden door VI.
RTL7 heeft toch niks anders boeiends naast VI en darts?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze missen ergens op een dinsdag oid ook nog een halfuurtje. Vraag me niet waarom
Je vergeet de fish-o-maniaquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RTL7 heeft toch niks anders boeiends naast VI en darts?
Ik heb echt geen flauw idee. Misschien dat er een rugbypotje is, anders weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze in deze kou vissen dan?
Of een herhaling van de A-Team.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Misschien dat er een rugbypotje is, anders weet ik het ook niet
Dat lijkt me ook een risico. Kan ook zomaar 6-0 worden. Tofste lijkt mij persoonlijk de laatste 16quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:39 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Daarom alleen de halve finales en finale gaan
Speaking of, waarom in hemelsnaam de halve finales op 1 januari :/
Mij te koudquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis met ijsvissen dacht ik
Sow koekoek, alleraardigstquote:
ER DOET EEN NEDERLANDER MEE , EEN NEDERLANDER !!! JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie tot mijn verontrusting dat er twee walgelijke mensen getagd zijn in deze tweet.
HOLLANDSE AVOND JAJAJAJAquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ER DOET EEN NEDERLANDER MEE , EEN NEDERLANDER !!! JAAAAAAAA
Dat wisten we toch al? Hij deed ook bij de GsoD de middagsessiesquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie tot mijn verontrusting dat er twee walgelijke mensen getagd zijn in deze tweet.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Die man zegt wat iedere dartsliefhebber denktquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Het heeft ook wel iets achterlijks, juichen voor iemand vanwege een bepaald vlaggetje achter zijn naamquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die man zegt wat iedere dartsliefhebber denkt
Doet 90% in dit topicquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets achterlijks, juichen voor iemand vanwege een bepaald vlaggetje achter zijn naam
Beetje lullig dat ie gelijk tegen de wereldkampioen moest inderdaad. Liever tegen een White of Dolan gezienquote:
Juichen voor Barney ARMYquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker juichen voor prutsers als Van der Voort.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje lullig dat ie gelijk tegen de wereldkampioen moest inderdaad. Liever tegen een White of Dolan gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |