abonnement Unibet Coolblue
pi_167363297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 02:19 schreef Sangha het volgende:
Mijn gewenste top 3:
#1 Berthie
#2 Dio
#3 Thomas

Ik vind Berthie gewoon DE survivalist van deze groep, zowel qua psyche en mindset, als kennis, doorzettingsvermogen, fysiek en sociaal. Ik gun het haar ook het meeste gewoon. het is verder ook tof dat zij als underdog, vanuit die positie van dat eiland, dan terugkomt en wint. De haantjes voorbij en pakken die nummer 1. Heb zin in volgende week! :)
Dit, Bertie _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_167363547
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:32 schreef Urb het volgende:
Klote avonddienst :(
Net klaar met terugkijken, leuk wel. ^O^

Wat gifjes van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi! Die van Bertie vind ik super...grote stralende lach...
volgende week finale ben je toch wel erbij? Finale en gifjes ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167363548
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nog één keertje en dan is het afgelopen...was een leuk seizoen. En ook hier was het leuk, ga het wel missen -O-
Bekijk het van de positieve kant, straks weer Wie is de Mol! #TeamJochem
pi_167363563
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 02:19 schreef Sangha het volgende:
Mijn gewenste top 3:
#1 Berthie
#2 Dio
#3 Thomas

Ik vind Berthie gewoon DE survivalist van deze groep, zowel qua psyche en mindset, als kennis, doorzettingsvermogen, fysiek en sociaal. Ik gun het haar ook het meeste gewoon. het is verder ook tof dat zij als underdog, vanuit die positie van dat eiland, dan terugkomt en wint. De haantjes voorbij en pakken die nummer 1. Heb zin in volgende week! :)
dit ja en ook mijn top 3 :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167363576
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:27 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Bekijk het van de positieve kant, straks weer Wie is de Mol! #TeamJochem
ha ja dat is zo :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167363608
Hosternokke!
pi_167363982
Wat mij betreft had de finale Dio-Bertie-Jalou mogen zijn, maar Thomas is ook ok.

Dio is wat mij betreft qua strategisch inzicht zo ongeveer de beste ER-speler ooit. Zorg voor een stabiel pact met meerdere personen (het liefst eerlijke) zodat uitzicht op in ieder geval de halve finale ruimschoots in zicht is. En wanneer het moment daar is speel je je sterkste tegenstanders eruit. Strategisch gezien perfect gespeeld.

De keuze om in zee te gaan met (naïve) Anna, (makkelijk om te lullen) Jessie en (eerlijke) Thomas was gelet op hun emotionele reacties tijdens de eilandraden (en daarna) dan ook de juiste. Hulde! _O_

Mede ook gelet op de winst in meerdere proeven zou hij wat mij betreft een terechte winnaar mogen zijn.

Dat kan ook gezegd worden van Bertie. Een record aantal dagen alleen (of met 2-en) op een eilandje zitten niksen en te overleven. Wat een Bikkel, met een hoofdletter B. ^O^

Daarom al Robinson winnares waardig!

En Thomas. Die heeft wat goed te maken na die puinperiode in zijn (wieler)leven. Het leek er verdacht veel op dat hij per se wilde laten zien ook eerlijk te kunnen zijn. Dat heeft hij (helaas voor hemzelf) ietwat te ver doorgedreven, alhoewel zijn plan om in de finale te komen best wel onfeilbaar leek. Hij had echter buiten de waard Dio gerekend, die zijn eigen plannetje had.

Qua eerlijk spel (alhoewel hij in de latere afleveringen wat uit zijn rol viel door Bertie proberen te laten battlen en hij wat minder sympathiek overkwam), en als revanche op Dio zou ik er mee kunnen leven als hij zou winnen. :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_167363987
BertieGodin _O_
pi_167364204
Dit is wel een perfecte finale zo. Als Thomas niet wint dan :')
pi_167364829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:27 schreef viceversa het volgende:
Dit is wel een perfecte finale zo. Als Thomas niet wint dan :')
Voor een perfecte finale had ik graag Jayjay in plaats van Thomas gezien. Nu hebben we helaas 2 uitzendingen te weinig Het geniale duo Bay-Bay gezien :(
pi_167365168
Prima finale zo. Bertie zou een super zijn als winnaar, die halve finale ook laten zien hoe sterk ze mentaal is. Dio heeft het mooi gespeeld, maar zijn 'gepreach' staat me een beetje tegen. De reacties van Thomas getuigen van weinig empathisch vermogen. Alleen maar met zichzelf bezig en het feit dat hij genaaid is door Dio. Hij kan niet accepteren dat het een spel is en dat het voor Dio een meesterzet was. Mooi hoe Bertie ook verwoordde wat voor figuur het is. Toch goed dat hij er bij is zodat we een echte driestrijd in de finale krijgen en geen gezapige uitzending waarvan de afloop al vast staat.
pi_167365870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:06 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Voor een perfecte finale had ik graag Jayjay in plaats van Thomas gezien. Nu hebben we helaas 2 uitzendingen te weinig Het geniale duo Bay-Bay gezien :(
True.
pi_167366062
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:28 schreef CPS2000 het volgende:
Prima finale zo. Bertie zou een super zijn als winnaar, die halve finale ook laten zien hoe sterk ze mentaal is. Dio heeft het mooi gespeeld, maar zijn 'gepreach' staat me een beetje tegen. De reacties van Thomas getuigen van weinig empathisch vermogen. Alleen maar met zichzelf bezig en het feit dat hij genaaid is door Dio. Hij kan niet accepteren dat het een spel is en dat het voor Dio een meesterzet was. Mooi hoe Bertie ook verwoordde wat voor figuur het is. Toch goed dat hij er bij is zodat we een echte driestrijd in de finale krijgen en geen gezapige uitzending waarvan de afloop al vast staat.
Vorig jaar dacht ik voor de finale ook dat die kale zou winnen. Dat het uiteindelijk die schurftbek werd, was voor mij de teleurstelling van het jaar :(
pi_167368344
ze kunnen alle 3 winnen, je zag toch al in het voorstukje dat er weer zo een spel in zit waar je 1000x voor nodig hebt om het te kunnen dus dan is de winnaar ook weer puur toeval
pi_167368732
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:24 schreef planethugo het volgende:
ze kunnen alle 3 winnen, je zag toch al in het voorstukje dat er weer zo een spel in zit waar je 1000x voor nodig hebt om het te kunnen dus dan is de winnaar ook weer puur toeval
Als het een lange proef wordt is Thomas wel in het voordeel natuurlijk.
pi_167368830
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:43 schreef lars91 het volgende:

[..]

Als het een lange proef wordt is Thomas wel in het voordeel natuurlijk.
alleen als het een lange volledige fysieke proef is
pi_167369844
Wat was dat voor proef met Jessie en Thomas? Gooi gewoon!
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:19:39 #168
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_167370802
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

alleen als het een lange volledige fysieke proef is
precies, want hij heeft gisteren wel weer laten blijken verder te dom te zijn om te poepen, dus met één of twee puzzels erin zitten Dio en Bertie goed.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_167370887
Die Thomas ook weer gisteren. Dat hij tegen Jessie zat te zeveren dat hij alles zo eerlijk wilde spelen. Terwijl hij een paar uur ervoor probeerde zijn afspraak met JJ te breken :')
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:04:05 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167371792
Bertie.
Wat een wereldwijf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_167371881
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:34 schreef Nober het volgende:
Wat was dat voor proef met Jessie en Thomas? Gooi gewoon!
Ik snapte Jessie ook niet waarom ze niet vaker probeerde. :') Als Thomas slecht is in gooien maar goed is in balans, dan heb je er toch geen kut aan om zo lang te wachten.
pi_167372190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:07 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik snapte Jessie ook niet waarom ze niet vaker probeerde. :') Als Thomas slecht is in gooien maar goed is in balans, dan heb je er toch geen kut aan om zo lang te wachten.
Bang om de pot eraf te gooien?
pi_167372433
Geniaal :D Bertie wandelt gewoon op haar dooie akkertje naar de finale _O_

Hopelijk ook naar de winst *O*

Ik had bij de proef het idee dat Jessie haar best deed thomas op te geilen om hem af te leiden. Jammerrrr!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167372628
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Bang om de pot eraf te gooien?
Lijkt me gek. Maar misschien was dat de manipulatietechniek achter Thomas.
pi_167378568


[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 16-12-2016 20:27:51 ]
pi_167378938
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:23 schreef Za het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar al het enthousiasme richting Bertie vandaan komt?

Ik heb boer zoekt vrouw nl niet gezien, en ze komt vriendelijk over, maar waarom zou zij super zijn als winnaar volgens iedereen hier (als ik het zo lees) BVD
Ik kijk bzv ook niet. Ze komt gewoon sympathiek over. Geen gezeur over eten of wat dan ook.

Ze zat grotendeels alleen op een eiland maar had haar zaken beter voor elkaar dan de rest.

Bertie _O_
pi_167379119
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik kijk bzv ook niet. Ze komt gewoon sympathiek over. Geen gezeur over eten of wat dan ook.

Dat laatste kan ook gewoon montage zijn natuurlijk.
Wat dat betreft heeft ze best wel een winnaars-edit tot nu toe.
pi_167380395
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:28 schreef CPS2000 het volgende:
Prima finale zo. Bertie zou een super zijn als winnaar, die halve finale ook laten zien hoe sterk ze mentaal is. Dio heeft het mooi gespeeld, maar zijn 'gepreach' staat me een beetje tegen. De reacties van Thomas getuigen van weinig empathisch vermogen. Alleen maar met zichzelf bezig en het feit dat hij genaaid is door Dio. Hij kan niet accepteren dat het een spel is en dat het voor Dio een meesterzet was. Mooi hoe Bertie ook verwoordde wat voor figuur het is. Toch goed dat hij er bij is zodat we een echte driestrijd in de finale krijgen en geen gezapige uitzending waarvan de afloop al vast staat.
Ik heb er een hekel aan dat mensen die gewoon shitveel mazzel hebben (van die 916 complotten toevallig steeds met je neus in de boter vallen, had net zo goed de andere kant op kunnen vallen) gaan lopen doen of ze het allemaal zo ontzettend onder controle hebben gehad... dio dus... Je zit in de finale, doe niet zo popi en dank god op je blote knietjes voor je mazzel.

Ik hoop zo dat mijn verwachting -iedereen allemaal stressen tijdens de finale, terwijl Bertie ondertussen, met twee vingers in haar neus, en keinuchter over de finish kachelt! En niet te veel gedoe want er wacht een boerderij op haar!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167383213
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef 44rdbei het volgende:

Ik kijk bzv ook niet. Ze komt gewoon sympathiek over. Geen gezeur over eten of wat dan ook.
Dat verklaard voor mij nog steeds niet waarom iedereen van mening is dat ze een superwinnaar zou zijn.

quote:
Ze zat grotendeels alleen op een eiland maar had haar zaken beter voor elkaar dan de rest.
Dat wordt steeds gezegd hier maar ze zat er met Bartho, Elle, Lex, JJ (bijna 3 weken meen ik), Jalou, Thomas en Jessie en de crew die alle opnames deed.
Doordat er geen nominaties waren op dat eiland was de sfeer een stuk relaxter, kon ze haar eigen ding doen, en een beetje hangen met wie er op dat moment was zonder de continue onderlinge complotjes en strijd, imo geen mega prestatie.
pi_167383459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 22:11 schreef Za het volgende:

[..]

Doordat er geen nominaties waren op dat eiland was de sfeer een stuk relaxter, kon ze haar eigen ding doen, en een beetje hangen met wie er op dat moment was zonder de continue onderlinge complotjes en strijd, imo geen mega prestatie.
met twee man eten zoeken en jezelf vermaken is lastiger
pi_167383946
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef computergirl het volgende:

met twee man eten zoeken en jezelf vermaken is lastiger
Dat is geen gegeven.
Bovendien functioneert Bertie beter 1 op 1 dan in een groep imo, dus waren de omstandigheden in dat opzicht voor haar ideaal.
  vrijdag 16 december 2016 @ 23:29:44 #182
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167386269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Za het volgende:

[..]

Dat is geen gegeven.
Bovendien functioneert Bertie beter 1 op 1 dan in een groep imo, dus waren de omstandigheden in dat opzicht voor haar ideaal.
Ik denk wel dat Bertie vooral een doener is. Lekker de hele dag op de boerderij nuttig bezig zijn. Dat had ze natuurlijk veel minder op het eiland.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_167388853
Helemaal met Za eens, Berti is best sympathiek maar ze heeft ook gewoon opgegeven. Op dat moment wist ze niet dat er een afvallers eiland was. Ze heeft die 4 weken niet alleen en ook niet met stemrondes, proeven en andere menselijke sores hoeven door te brengen.
Van mij mag ze winnen, maar de overdreven hype begrijp ik ook niet helemaal.

Eigenlijk hoop ik dat Thomas wint, dan zal dit topic leuk zijn om te lezen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_167388900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 08:35 schreef Omega het volgende:
Helemaal met Za eens, Berti is best sympathiek maar ze heeft ook gewoon opgegeven. Op dat moment wist ze niet dat er een afvallers eiland was. Ze heeft die 4 weken niet alleen en ook niet met stemrondes, proeven en andere menselijke sores hoeven door te brengen.

had ze sowieso niet volgens mij, want andere kandidaten hadden haar capaciteiten best doorgehad en haar weggestemd als sterke kandidaat.
Ik denk dat daarom nu meer enthousiasme is over de finale kandidaten, het zijn niet de onopvallende muisjes die steeds net door de mazen zijn geglipt
pi_167390483
Nooit gedacht deze ER dat Suzanne vijfde en Anna vierde zouden worden _O-
  PR en moderator zaterdag 17 december 2016 @ 17:18:11 #186
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167396071
1. Bertie _O_
2. Dio ^O^
3. Thomas :Z
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 17 december 2016 @ 17:19:33 #187
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167396089
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Vorig jaar dacht ik voor de finale ook dat die kale zou winnen. Dat het uiteindelijk die schurftbek werd, was voor mij de teleurstelling van het jaar :(
Dat was zo'n anticlimax ja _O- Ik neem die finales ook weinig serieus meer. Zoals iemand hierboven ook al zei komt het de laatste tijd op puur toeval neer, da's dan net pech hebben dat zo'n smetkop wint.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 17:44:19 #188
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167396613
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat was zo'n anticlimax ja _O- Ik neem die finales ook weinig serieus meer. Zoals iemand hierboven ook al zei komt het de laatste tijd op puur toeval neer, da's dan net pech hebben dat zo'n smetkop wint.
Finales zijn bij ER nooit heel sterk geweest ook de sms stemmen en de variant waarbij de laatste afvallers mogen kiezen wie er heeft gewonnen zijn ook niet altijd wat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport zaterdag 17 december 2016 @ 19:33:27 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_167399203
1. Thomas
2. Dio
3. Bertie
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167400259
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Thomas
2. Dio
3. Bertie
tsssss :N
pi_167413472
Ik zag net in de tv gids dat volgende week echt de laatste aflevering is, de week erna staat er wat anders gepland. Dus geen dramatisch einde waar je al kunt raden wie gaat winnen dit jaar!
  zondag 18 december 2016 @ 11:33:44 #192
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167413497
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:31 schreef Mriekie het volgende:
Ik zag net in de tv gids dat volgende week echt de laatste aflevering is, de week erna staat er wat anders gepland. Dus geen dramatisch einde waar je al kunt raden wie gaat winnen dit jaar!
Krijgen we dan wel die bijeenkomst in Nederland van alle deelnemers? Vind ik altijd wel leuk om te zien.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  zondag 18 december 2016 @ 12:45:10 #193
442280 Prisha
Moonshine!
pi_167414624
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 11:33 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Krijgen we dan wel die bijeenkomst in Nederland van alle deelnemers? Vind ik altijd wel leuk om te zien.
Ik denk het niet...of het moet een super korte finale zijn of een langere uitzending?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167414724
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 11:33 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Krijgen we dan wel die bijeenkomst in Nederland van alle deelnemers? Vind ik altijd wel leuk om te zien.
Goeie, zal wel niet maar wie weet :?
Die laatste show bij WIDM is altijd geweldig. O+
pi_167419984
Dio is de enige die er nooit uitgestemd is, het zou terecht zijn mocht hij winnen. Voor het verhaal is het natuurlijk mooi als Bertie wint
En Thomas... Tsja...

Ja die finales zorgen ervoor dat alles wat je de weken ervoor gedaan hebt niks uitmaakt, je moet alleen zorgen dat je er komt. En stel dat je de ochtend ervoor je enkel verstuikt/ maagklachten hebt enz., dan heb je dus nauwelijks kans. Waarom niet een jury instellen van iedereen die er tussen de samensmelting en de finale eruitgestemd is? En dan zij met ieder een stem laten bepalen (na ondervraging over hun spel, acties, relaties) wie van de laatste 2/3 de titel wint. Waardoor je verantwoording moet afleggen voor je daden, en moet zorgen dat je tegenstanders je spel waarderen. Maar goed, dat zal wel niet gaan met al die C- & D-sterren, want die willen weer snel terug naar Nederland om aan hun eigen ego te werken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 18 december 2016 @ 16:57:37 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167420392
Een jury?
Nee.

Je moet het wel een spel laten zijn waarin tactiek net zo veel waard is als kracht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 18 december 2016 @ 16:58:20 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167420417
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 12:49 schreef Urb het volgende:

[..]

Goeie, zal wel niet maar wie weet :?
Die laatste show bij WIDM is altijd geweldig. O+
Wat ik in t voorstukje zag is er wel iets. Maat dit zal niet meer zo uitgebreid zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167420667
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:44 schreef Wuwwa het volgende:
Dio is de enige die er nooit uitgestemd is, het zou terecht zijn mocht hij winnen. Voor het verhaal is het natuurlijk mooi als Bertie wint
En Thomas... Tsja...

Ja die finales zorgen ervoor dat alles wat je de weken ervoor gedaan hebt niks uitmaakt, je moet alleen zorgen dat je er komt. En stel dat je de ochtend ervoor je enkel verstuikt/ maagklachten hebt enz., dan heb je dus nauwelijks kans. Waarom niet een jury instellen van iedereen die er tussen de samensmelting en de finale eruitgestemd is? En dan zij met ieder een stem laten bepalen (na ondervraging over hun spel, acties, relaties) wie van de laatste 2/3 de titel wint.
nee joh, dan krijg je vriendjespolitiek
Ik zou ook prima vinden als Dio wint, zolang het Thomas maar niet is eigenlijk
  zondag 18 december 2016 @ 17:18:29 #199
442280 Prisha
Moonshine!
pi_167421114
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:44 schreef Wuwwa het volgende:
Dio is de enige die er nooit uitgestemd is, het zou terecht zijn mocht hij winnen. Voor het verhaal is het natuurlijk mooi als Bertie wint
En Thomas... Tsja...

Ja die finales zorgen ervoor dat alles wat je de weken ervoor gedaan hebt niks uitmaakt, je moet alleen zorgen dat je er komt. En stel dat je de ochtend ervoor je enkel verstuikt/ maagklachten hebt enz., dan heb je dus nauwelijks kans. Waarom niet een jury instellen van iedereen die er tussen de samensmelting en de finale eruitgestemd is? En dan zij met ieder een stem laten bepalen (na ondervraging over hun spel, acties, relaties) wie van de laatste 2/3 de titel wint. Waardoor je verantwoording moet afleggen voor je daden, en moet zorgen dat je tegenstanders je spel waarderen. Maar goed, dat zal wel niet gaan met al die C- & D-sterren, want die willen weer snel terug naar Nederland om aan hun eigen ego te werken.
Met een jury is ooit wel geweest, vroeger. Tenminste bij de niet BN seizoenen. Ik kan me alleen niet helemaal herinneren of dat zoveel beter was.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167422021
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb er een hekel aan dat mensen die gewoon shitveel mazzel hebben (van die 916 complotten toevallig steeds met je neus in de boter vallen, had net zo goed de andere kant op kunnen vallen) gaan lopen doen of ze het allemaal zo ontzettend onder controle hebben gehad... dio dus... Je zit in de finale, doe niet zo popi en dank god op je blote knietjes voor je mazzel.

Ik hoop zo dat mijn verwachting -iedereen allemaal stressen tijdens de finale, terwijl Bertie ondertussen, met twee vingers in haar neus, en keinuchter over de finish kachelt! En niet te veel gedoe want er wacht een boerderij op haar!
Ik heb dit seizoen niet vanaf het begin kunnen volgen maar op basis van wat ik gezien heb vind ik Dio een terechte finalist. Alleen al vanwege de proeven die hij gewonnen heeft. En sociaal is hij ook sterk dus vast niet alleen maar toeval dat hij steeds in het juist complot zat. Die wijsneuzerij mag hij achterwege laten inderdaad.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 22:11 schreef Za het volgende:

[..]

Dat verklaard voor mij nog steeds niet waarom iedereen van mening is dat ze een superwinnaar zou zijn.

[..]

Dat wordt steeds gezegd hier maar ze zat er met Bartho, Elle, Lex, JJ (bijna 3 weken meen ik), Jalou, Thomas en Jessie en de crew die alle opnames deed.
Doordat er geen nominaties waren op dat eiland was de sfeer een stuk relaxter, kon ze haar eigen ding doen, en een beetje hangen met wie er op dat moment was zonder de continue onderlinge complotjes en strijd, imo geen mega prestatie.
Ik vind het een geniaal verhaal. Als eerste weggestuurd worden en dan via een glorieus gewonnen halve finale de finale halen. Vier weken is lang hoor, je zag het wel aan Dio die haar niet eens meer herkende. En op zo'n afvallerseiland ben je echt wel meer op jezelf aangewezen dan in de regulieren kampen. Daar gaat het van proef naar eilandraad naar proef naar winnaarseiland etc., veel meer afleiding. Haar kluscapaciteiten zijn meer dan Robinson-waardig en met die halve finale heeft ze bewezen ook proeven te kunnen winnen. In het gekonkel was ze waarschijnlijk wat minder goed maar daar kon ze zich mooi buiten houden op dat eiland alleen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')