Alles is nep in Almeloquote:Op donderdag 15 december 2016 21:27 schreef Elan het volgende:
Die reclameborden zijn ook van een inferieure kwaliteit. Weer eentje kapot na een schot.
Ze hebben daar niet eens bier op dat station vlakbij het stadion.quote:
Cambuur - Heerenveenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Cambuur
FC Volendam
FC Utrecht
SC Heerenveen
AZ
Feyenoord
Sparta Rotterdam
Vitesse
SCC - Vitessequote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cambuur - Heerenveen
Volendam - AZ
Feyenoord - Sparta
Utrecht - Vitesse
Dit zou uitstekend zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SCC - Vitesse
Feyenoord - AZ
FC Volendam - Heerenveen
Sparta - Utrecht
Ja maar als je gelijk hebt, dan heb je kennis.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:13 schreef Ties02 het volgende:
Lotingen voorspellen is het meest debiele wat er bestaat
Nee, dan ben je het bewijs dat het allemaal een corrupt zooitje is.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja maar als je gelijk hebt, dan heb je kennis.
Dezen manquote:Op donderdag 15 december 2016 23:13 schreef Ties02 het volgende:
Lotingen voorspellen is het meest debiele wat er bestaat
Feyenoord gaat wel thuis loten denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, dan ben je het bewijs dat het allemaal een corrupt zooitje is.
Speelde vind ik een verkeerde woordkeuzequote:Op donderdag 15 december 2016 23:19 schreef Vasion het volgende:
Haha, die Armenteros speelde ooit voor Feyenoord.
ja hier kan ik toch niks meequote:Op donderdag 15 december 2016 23:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Net na de samenvatting op veronica
Sparta gaat Europa inquote:Op donderdag 15 december 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Pastoorgod gaat de semi's halen.
bijnaquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SCC - Vitesse
Feyenoord - AZ
FC Volendam - Heerenveen
Sparta - Utrecht
Ja leuk.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)2619532!2d43.7101728
Vind je?
moet je maar niet zo provocerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Wat een klote loting. Feyenoord-thuis, leuk, weer in eigen stadion bedreigd worden door zogenaamde Feyenoord fans...
pussyquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Wat een klote loting. Feyenoord-thuis, leuk, weer in eigen stadion bedreigd worden door zogenaamde Feyenoord fans...
Wees blij dat er dan eindelijk eens iemand in dat stadion zit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
moet je maar niet zo provoceren
Het zit overal zo vol voor de beker toch? Dat wij tegen een amateurteam twee keer zoveel thuisfans hadden zitten als bijvoorbeeld az, ach, dat valt niet op natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wees blij dat er dan eindelijk eens iemand in dat stadion zit.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Dan zijn we het daar over eensquote:Op vrijdag 16 december 2016 08:32 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?
Herkenbaar. Klote publiek uit Rotterdam dat meekomt bij uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:32 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?
September.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer moet Ajax eigenlijk in de beker?
xD
Heeft Roel van Velzen ooit opgetreden bij United? Gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Van Velzen speelde ooit bij Manchester United toch?
Nee die staat nu bij Ajax linksbuiten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Roel van Velzen ooit opgetreden bij United? Gaaf!
Janceesquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niemand in Volendam geeft wat om de FC
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat afgelopen zondag nog gedaan?
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ademen, bier zuipen, stage lopen.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het nichtje/moeder van JanCees ?
Als Volendam weer promoveert kunnen ze dit weer drie uur achter elkaar afspelen als de heen en weer van stal gaat.quote:
je moederquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het nichtje/moeder van JanCees ?
Hopelijk wint FCVDquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker verlengen leuk
Hopelijk krijgen we penalty's
neequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zit niet eens vol daar, moest jij er niet eens heen
Ik ook pas sinds start verlenging. Dus ze hebben op ons gewacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:02 schreef Zorro het volgende:
Zo zeg, ik kijk net 5 minuten, meteen 2 goals. Topshow.
Aardig van zequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds start verlenging. Dus ze hebben op ons gewacht.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zal maar sinds minuut 1 hier naar kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen geloven daar blijkbaar echt inquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Penalties zijn een loterij. Ziggo opmerking.
Minuut 3 i.v.m. blessuretijd Marokko - Ivoorkust.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
![]()
De eerste keer dat ik denk mis waar hij erin gaat. Natuurlijk de enige keer dat ik het hier neerzetquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:25 schreef wimderon het volgende:
Pogba de beslissende niet laten nemen
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou de finale weer Utrecht-Feyenoord worden? Kans is wel groot.
Doe maar Heerenveen in de finalequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn geloof ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar Heerenveen in de finale
PVV is alleen de grootste geweest tijdens Europees parlement verkiezingen. Verder nooit. Dus beter hou je dat stoere mondje van je voordat je onzin verkoopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mooi, dom cokesnuivend pvv-inteeltdorp.
Heerenveen heeft de beker al eens gewonnen pik. In 2009 van Twente toenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn geloof ik.
Oh ja, vergeten. Maar zijn niet echt een cupfighter.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft de beker al eens gewonnen pik. In 2009 van Twente toen
Nee maar ik gun ze dit jaar wel een prijs opzich, leuk elftal.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten. Maar zijn niet echt een cupfighter.
Ik zie ons niet zomaar van Vitesse winnen met een zwaar gedevalueerd middenveldquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zal niet heel makkelijk worden. Maar laat Tapia maar eens zien wat hij waard is.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie ons niet zomaar van Vitesse winnen met een zwaar gedevalueerd middenveld
Ok sorry, ik had gewoon dom cokesnuivend inteeltdorp moeten zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
PVV is alleen de grootste geweest tijdens Europees parlement verkiezingen. Verder nooit. Dus beter hou je dat stoere mondje van je voordat je onzin verkoopt.
Nee je moet je simpele mondje houden, want je weet niks anders dan wat vooroordelen. Zielige stumper dat je er loopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok sorry, ik had gewoon dom cokesnuivend inteeltdorp moeten zeggen.
Mad?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee je moet je simpele mondje houden, want je weet niks anders dan wat vooroordelen. Zielige stumper dat je er loopt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee je moet je simpele mondje houden, want je weet niks anders dan wat vooroordelen. Zielige stumper dat je er loopt.
en ze roken er liever paling dan wietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:59 schreef Caland het volgende:
Inderdaad jancees. Insiders weten dat er in Volendam veel meer speed dan coke wordt gesnoven.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:59 schreef Caland het volgende:
Inderdaad jancees. Insiders weten dat er in Volendam veel meer speed dan coke wordt gesnoven.
Wat een klote tijd ook. Helemaal voor uitsupporters totaal geen doen op een doordeweekse avond.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is weer flink leeg in dat Utrecht
Die zijn er nog wel in grote getale opzich, en Utrecht supporters kunnen dat best doen voor een dagje toch lijkt mequote:Op woensdag 25 januari 2017 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een klote tijd ook. Helemaal voor uitsupporters totaal geen doen op een doordeweekse avond.
Dat staat genoteerdquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als SCC de halve finale van de beker bereikt neem ik een half jaar een UI naar keuze van Tagliano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat of Heerenveen - SCC jaquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
#PrayForHeerenveenUtrechtalsfinale
quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Vrije trap vanaf bijna dertig meter
Ja je kan het proberen!!!
Waarom zou je Heerenveen in de finale willenquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
#PrayForHeerenveenUtrechtalsfinale
Dan is mijn vertrouwen in het Nederlandse voetbal weer een beetje restored.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat of Heerenveen - SCC ja
Omdat die een leuk team hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je Heerenveen in de finale willen
Ah oke.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die een leuk team hebben
Omdat ik hun beleid erg kan waarderen, leuke voetballers, lekker aanvallen en dat soort dingen. Daar waar ik zeg maar voetbal voor kijk, snap je?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je Heerenveen in de finale willen
Ik vind het altijd wel leuk als clubs met redelijk fanatiek publiek in de finale komen of clubs die het nooit hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij van niet? Leuke aanvallers, prima middenveld.
Dat is dan een verschil in voetbalbeleving natuurlijk, ik vind de voetballers op het veld belangrijker dan wat dronken lui op de tribunes.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als clubs met redelijk fanatiek publiek in de finale komen of clubs die het nooit hebben meegemaakt.
Dat zal mij nou echt aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het altijd wat moeilijk om naar het aspect van sfeer en die dingen te kijken als aan de beker ook een 'prijs' als Groepsfase EL is opgehangen.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die Levchenko een vreselijk figuur. De excuus-Oekraïner is een uitstekende prutser, want er staat ergens op De Correspondent een stuk van Michiel de Hoog over Erik Ten Hag die het niet interessant vindt om van 20 meter afstand te schieten.
Davy zou nu zeggen: "Het zit diep"quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Davy zou nu zeggen: "Het zit diep"
Gratis en voor niets.twitter:michieldehoog twitterde op zondag 22-05-2016 om 12:08:53Straks #utrher - hier mijn gesprek met Erik ten Hag over het schotbeleid van @fcutrecht, met data van @11tegen11 https://t.co/dqpk3vrKOb reageer retweet
Dit middenveld. Mijn hemel.twitter:VI_nl twitterde op woensdag 25-01-2017 om 19:29:12Opstelling AZ: Rochet; Johansson, Van Eijden, Wuytens, Haps; Seuntjens, Luckassen, Rienstra; Jahanbakhsh, Weghorst en Dos Santos. #azhee reageer retweet
Pas nou op straks wordt tagliano boosquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost weer met z'n gezelligheid. Jeuk overal, jeuk.
Terechte pingelquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
Nou, dat was een cadeautje... Godver...
Watquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
Ik hoop toch dat je cadeautje bedoelt in de zin dat Utrecht het zelf dom weggafquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
Ja dom foutje Ayoub, snel herstellen aubquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je cadeautje bedoelt in de zin dat Utrecht het zelf dom weggaf
Utrecht heeft altijd speciale bekershirts tochquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom speelt Utrecht in hun uitshirts eigenlijk?
quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht heeft altijd speciale bekershirts toch
Wat een rare act zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht heeft altijd speciale bekershirts toch
Hij was heel dichtbij daarquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jackpot valt als ik Cupfighter kan afstrepen.
Je vergeet "Ja, maar volgend jaar schrijven we echt zwarte cijfers!"quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jackpot valt als ik Cupfighter kan afstrepen.
Wel respect dat ze met zulke matige middelen zo'n prima selectie neerzettenquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je vergeet "Ja, maar volgend jaar schrijven we echt zwarte cijfers!"
Oh dat zeker, prima oog wel wat dat betreftquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel respect dat ze met zulke matige middelen zo'n prima selectie neerzetten.
Kom je ook weerus vaker in het UTrechtopic posten?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een onoverbrugbare achterstand
Legt Van Seumeren nog steeds bij?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel respect dat ze met zulke matige middelen zo'n prima selectie neerzetten.
Die is beetje doodquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Kom je ook weerus vaker in het UTrechtopic posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |