Alles is nep in Almeloquote:Op donderdag 15 december 2016 21:27 schreef Elan het volgende:
Die reclameborden zijn ook van een inferieure kwaliteit. Weer eentje kapot na een schot.
Ze hebben daar niet eens bier op dat station vlakbij het stadion.quote:
Cambuur - Heerenveenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Cambuur
FC Volendam
FC Utrecht
SC Heerenveen
AZ
Feyenoord
Sparta Rotterdam
Vitesse
SCC - Vitessequote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cambuur - Heerenveen
Volendam - AZ
Feyenoord - Sparta
Utrecht - Vitesse
Dit zou uitstekend zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SCC - Vitesse
Feyenoord - AZ
FC Volendam - Heerenveen
Sparta - Utrecht
Ja maar als je gelijk hebt, dan heb je kennis.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:13 schreef Ties02 het volgende:
Lotingen voorspellen is het meest debiele wat er bestaat
Nee, dan ben je het bewijs dat het allemaal een corrupt zooitje is.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja maar als je gelijk hebt, dan heb je kennis.
Dezen manquote:Op donderdag 15 december 2016 23:13 schreef Ties02 het volgende:
Lotingen voorspellen is het meest debiele wat er bestaat
Feyenoord gaat wel thuis loten denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, dan ben je het bewijs dat het allemaal een corrupt zooitje is.
Speelde vind ik een verkeerde woordkeuzequote:Op donderdag 15 december 2016 23:19 schreef Vasion het volgende:
Haha, die Armenteros speelde ooit voor Feyenoord.
ja hier kan ik toch niks meequote:Op donderdag 15 december 2016 23:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Net na de samenvatting op veronica
Sparta gaat Europa inquote:Op donderdag 15 december 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Pastoorgod gaat de semi's halen.
bijnaquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SCC - Vitesse
Feyenoord - AZ
FC Volendam - Heerenveen
Sparta - Utrecht
Ja leuk.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)2619532!2d43.7101728
Vind je?
moet je maar niet zo provocerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Wat een klote loting. Feyenoord-thuis, leuk, weer in eigen stadion bedreigd worden door zogenaamde Feyenoord fans...
pussyquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Wat een klote loting. Feyenoord-thuis, leuk, weer in eigen stadion bedreigd worden door zogenaamde Feyenoord fans...
Wees blij dat er dan eindelijk eens iemand in dat stadion zit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
moet je maar niet zo provoceren
Het zit overal zo vol voor de beker toch? Dat wij tegen een amateurteam twee keer zoveel thuisfans hadden zitten als bijvoorbeeld az, ach, dat valt niet op natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wees blij dat er dan eindelijk eens iemand in dat stadion zit.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Dan zijn we het daar over eensquote:Op vrijdag 16 december 2016 08:32 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?
Herkenbaar. Klote publiek uit Rotterdam dat meekomt bij uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:32 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?
September.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer moet Ajax eigenlijk in de beker?
xD
Heeft Roel van Velzen ooit opgetreden bij United? Gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Van Velzen speelde ooit bij Manchester United toch?
Nee die staat nu bij Ajax linksbuiten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Roel van Velzen ooit opgetreden bij United? Gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |