Ah okequote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kuyt!!!
Daar zijn ze zelfs bij Cambuur niet jaloers op.
Ja maar de passmap jongeeeeequote:Op donderdag 15 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De middenvelders deden er ook niet echt veel goeds mee natuurlijk.
Zitten we nog steeds zonder Sinkgraven en Traore?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zie PSV niet van Ajax winnen.
Dan zal het wel een gelijkspel worden.
Een ongelooflijke kutpot gaat het worden.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zie PSV niet van Ajax winnen.
Dan zal het wel een gelijkspel worden.
Kan je lekkere thee in die pot zettenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een ongelooflijke kutpot gaat het worden.
Goeie.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan je lekkere thee in die pot zetten
[ afbeelding ]
Stijn heeft de passmap tot een soort religie verheven.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De passmap zegt wel iets, maar niet alles.
Zo, ik ga op voor de cliché-award.
De passmap kan ik nog wel aan, maar als de xG charts gepost worden haak ik ook af.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn heeft de passmap tot een soort religie verheven.
Wellicht ook voor wat users in dit topic, er werd voor de wedstrijd zo hard nog o zo op dit middenveld gefaptquote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[...]
en is dit een wake up call voor jongens als De Jong, Nouri en vd Beek dat ze terecht nog geen vaste basisplek hebben en er elke wedstrijd/training hard voor moeten knokken.
Jaquote:Op donderdag 15 december 2016 23:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ben ik heel gek dat ik denk dat Ajax zich alleen maar wil concentreren op Europa en het kampioenschap? Beker bewust laten lopen?
Nee denk niet dat ze het bewust hebben laten lopen, Bosz had dit best willen winnen. Dat het de laagste prioriteit heeft lijkt me evident verder.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ben ik heel gek dat ik denk dat Ajax zich alleen maar wil concentreren op Europa en het kampioenschap? Beker bewust laten lopen?
Logisch dat Bosz dit had willen winnen, maar dan alleen met zo weinig mogelijk vaste spelers. Verliezen we..... Jammer dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee denk niet dat ze het bewust hebben laten lopen, Bosz had dit best willen winnen. Dat het de laagste prioriteit heeft lijkt me evident verder.
Hij wil natuurlijk ook zien hoe deze talenten zich houden en dacht dat ze wel hadden moeten winnen. Wat ook had moeten gebeuren natuurlijk, als dit team van Panathinaikos kan winnen moet dat ook kunnen tegen Cambuur. En zoveel heeft Bosz niet gewonnen dus hij zal wel teleurgesteld zijn met het mislopen van elke prijs.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Logisch dat Bosz dit had willen winnen, maar dan alleen met zo weinig mogelijk vaste spelers. Verliezen we..... Jammer dan.
Dat soort dingen zeggen echt heel weinig. Je gaat sport toch niet via een mapje beoordelen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn heeft de passmap tot een soort religie verheven.
Het is wel leuk om te zien welke spelers het meeste aan de bal zijn gekomen en hoe de opbouw verliep. Maar dat kan je meestal ook in de wedstrijd zelf zien, en het gaat er nog altijd om wat ze met die bal doen daar voren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeggen echt heel weinig. Je gaat sport toch niet via een mapje beoordelen.
Daarom. We zien het zelf ook wel. Tevens ligt het er ook maar net aan hoe de tegenstander speelt. Als voetbal wetenschap word haak ik af.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel leuk om te zien welke spelers het meeste aan de bal zijn gekomen en hoe de opbouw verliep. Maar dat kan je meestal ook in de wedstrijd zelf zien, en het gaat er nog altijd om wat ze met die bal doen daar voren.
xG charts zijn helemaal erg, er is ook gewoon een hele grote factor toeval natuurlijk. En een persoonlijke fout van iemand waardoor er een kans is voor de tegenstander. Dat maakt voetbal leukquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom. We zien het zelf ook wel. Tevens ligt het er ook maar net aan hoe de tegenstander speelt. Als voetbal wetenschap word haak ik af.
Helemaal mee eens. Die statestieken kunnen heel erg vertekenen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xG charts zijn helemaal erg, er is ook gewoon een hele grote factor toeval natuurlijk. En een persoonlijke fout van iemand waardoor er een kans is voor de tegenstander. Dat maakt voetbal leuk
Waar is dat ookalweer vanquote:Op donderdag 15 december 2016 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij komen hier? Jij hebben een krwoot prwobleem. Wahahauw.
Het lijkt me bijzonder stug dat Ajax hem eerst aan het werk wil zien op de Campeonato Sudamericano sub-20 en anders zou dat waanzinnig dom zijn. Elk beetje zelf-respecterende profclub zit op de tribune volgende maand en als je daar drie keer een bal goed aanneemt zitten ze allemaal op de eerste rij.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:13 schreef skysherrif het volgende:
Nee, ze willen hem eerst in actie zien op een of ander jeugdtoernooi.
Messi heeft zich ooit eens laten aftroeven door ene Serero dus eigenlijk is ene Kramer beter dan Serero.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman liet zich 4 jaar geleden aftroeven door een Theo Janssen met overwicht . 3 jaar later door Randy Wolters dus hij heeft zich amper tot niet ontwikkeld. Tete heeft tenminste nog een toekomst . En voetballend beter is echt kul eigenlijk .Af en toe een leuke crosspass , meer niet.
Ach je kan Wolters ook vervangen voor Pietje Puk of een dronken Hapsquote:Op vrijdag 16 december 2016 03:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Messi heeft zich ooit eens laten aftroeven door ene Serero dus eigenlijk is ene Kramer beter dan Serero.
Of zeg ik nu iets verkeerds
quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:50 schreef MichelWuyts het volgende:
Daarentegen is Cambuur ook maar 2x gevaarlijk geweest en dat waren ook 2 wereldgoals.
Valt hier nog wel een beetje mee toch? Meeste users zijn niet in paniek, maar de paar die dat wel zijn schreeuwen gewoon heel erg hard, en daar wordt dan weer een beetje dramatisch op gereageerd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 06:29 schreef Bronson_ het volgende:
Wel mooi om te zien al die jankende mensen om Bosz. Eerst allemaal dansen op de tafels tegen Luik en Pana door alle jong spelers en nu ze verliezen is Bosz kut.
Ajax kan er niks van.
Het duurde even maar dan komen toch weer dit soort reacties.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:18 schreef Bronson_ het volgende:
Zo'n troostprijs is toch niks waard. Dan maar de EL winnen.
Je ziet juist vaak b-teams spelen in de beker. Alleen is bij Ajax het B-team een veredeld jeugdelftalquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het duurde even maar dan komen toch weer dit soort reacties.
Er zijn drie prijzen waar je voor kan spelen. De EL is normaal gesproken een treetje te hoog, kampioenschap is ook geen zekerheid, dus een beker weggooien is dan niet zo slim. In Europa zie je alle grote clubs ook gewoon serieus strijden om de beker, waar komt dan die arrogantie vandaan dat het 'toch maar een troostprijs is'
Ik vind troostprijs ook iets te min maar je kan nou ook niet zeggen dat het een hoofdprijs is, zeker voor de top driequote:Op vrijdag 16 december 2016 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn drie prijzen waar je voor kan spelen. De EL is normaal gesproken een treetje te hoog, kampioenschap is ook geen zekerheid, dus een beker weggooien is dan niet zo slim. In Europa zie je alle grote clubs ook gewoon serieus strijden om de beker, waar komt dan die arrogantie vandaan dat het 'toch maar een troostprijs is'
Ajax nam de beker al niet serieus vanaf het begin. OPEN JE OGEN!!!quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:43 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ajax nam de beker al niet serieus vanaf het begin. OPEN JE OGEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |