Wat een onzin. Ik heb Nouri nog nooit wat gevonden. Maar jij vindt alles geweldig wat niet fysiek is maar technisch.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel krom lopen, maar jij hebt elke wedstrijd weer een andere mening over een speler.
gewoon pauper verdedigd door SCC weer. altijd bij cornersquote:
Ik heb een voorkeur voor spelers die kunnen voetballen en niet alleen maar kunnen beuken en duels winnen. Is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb Nouri nog nooit wat gevonden. Maar jij vindt alles geweldig wat niet fysiek is maar technisch.
ikquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Coco98 het volgende:
Wie denkt dat Ajax dit alsnog gaat winnen?
Iedereenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Coco98 het volgende:
Wie denkt dat Ajax dit alsnog gaat winnen?
Blijft wel 2-1quote:Op donderdag 15 december 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon pauper verdedigd door SCC weer. altijd bij corners
Dan moeten we eerst de definitie van "doorbreken" even vaststellen.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Maar JR zet er een krat bier op of durf je niet?
Dit was echt chanantquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
er waren tijden dat ajax het makkelijker had tegen scc
mwah deze was wel lastig hoorquote:
Oke.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
er waren tijden dat ajax het makkelijker had tegen scc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |