Het liefst stoppen ze met DWDD en komt er iets anders op tv.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij gaat toch over de (pop)muziek. Heb je liever Giel of moet Matthijs weer gaan kwijlen over Aznavour en Dylan?
Onder het bewind van premier Wilders gaat er geen geld meer naar omroep enz, dan is het afgelopen met DWDD.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het liefst stoppen ze met DWDD en komt er iets anders op tv.
kan niet is beschermd door de grondwet, als je wat anders wilt kun je zelf een omroep beginnen, dat staat iedereen vrij, succes daarmee.hansiequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Onder het bewind van premier Wilders gaat er geen geld meer naar omroep enz, dan is het afgelopen met DWDD.
waarom kijk je nog hansie, zap lekker naar de commerciële msm, 100 zenders voor jullie tokkiesquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het liefst stoppen ze met DWDD en komt er iets anders op tv.
Grondwetten kunnen geschrapt wordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
kan niet is beschermd door de grondwet, als je wat anders wilt kun je zelf een omroep beginnen, dat staat iedereen vrij, succes daarmee.hansie
Succes daarmee, hans, zap lekker naar de commerciële msm met je zure bekquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Grondwetten kunnen geschrapt worden
Kijk je nooit WNL? Moet je wel vroeg opstaan doordeweeks.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Om aan de missie te kunnen voldoen, wil de NPO zoveel mogelijk groepen in de Nederlandse samenleving van een pluriform en kwalitatief hoogstaand programma-aanbod voorzien.
De boze witmannen groep wordt totaal niet door de NPO bediend, alleen met Opsporing Verzocht en TROS Muziekfeest Op Het Plein een klein beetje.
Ik kijk nooit tv voor 19:00quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Kijk je nooit WNL? Moet je wel vroeg opstaan doordeweeks.
is geprobeerd domme domme hans, maar daar keek niemand naar, zoals ik zei probeer het zelf eens met je aidssmaakquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Om aan de missie te kunnen voldoen, wil de NPO zoveel mogelijk groepen in de Nederlandse samenleving van een pluriform en kwalitatief hoogstaand programma-aanbod voorzien.
De boze witmannen groep wordt totaal niet door de NPO bediend, alleen met Opsporing Verzocht en TROS Muziekfeest Op Het Plein een klein beetje.
Wie zegt dat ik kijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom kijk je nog hansie, zap lekker naar de commerciële msm, 100 zenders voor jullie tokkies
Hans doe nou rustigquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat zei je zelf net hansie, je zag negers op je scherm en je moest grienen met je witte strot
mag ik lachen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik jouw boomstam is kapot hakken met een botte bebloede bijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |