Ik ook, volgens mij was zijn voorhoofd van klei gereconstrueerd.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb zijn opgebaarde foto gezien![]()
Martin Kok.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ah een andere gelukkig euro Kok Martin moet het tot minstens 1 januari volhouden.
Niet best hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zien er meer uit alsof ze uit die sexclub komen.
Ik heb zelfs Jeugdhelden Bassie en de Baron genomineerd wil een keer boven Stijn eindigen.quote:
Tja, dan maar een pic van jezelf in je jacuzzi.quote:
die jacuzzi heb ik niet meerquote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, dan maar een pic van jezelf in je jacuzzi.
Dat is jammer, als ik het goed onthouden heb, dan heb je daar nog eens foto's van geplaatst hier, alleen was je toen vergeten er zelf in te gaan zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die jacuzzi heb ik niet meer
dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is jammer, als ik het goed onthouden heb, dan heb je daar nog eens foto's van geplaatst hier, alleen was je toen vergeten er zelf in te gaan zitten.
ITS THE MOST WONDERFUL NIGHT OF THE YEARquote:Op donderdag 15 december 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond,
Ik heb genoten van een heerlijke vakantie
Mee eens.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL NIGHT OF THE YEAR
Harrie! Blij dat je er weer bentquote:Op donderdag 15 december 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond,
Bedankt, vriend!quote:Op donderdag 15 december 2016 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie! Blij dat je er weer bent
waar ben je geweest?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |