Shoarma zo maar eens de urban jungle in voor het vlees.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik heb niet zo honger, alleen trek.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
#viesdikquote:Op donderdag 15 december 2016 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo honger, alleen trek.
Stop wat bitterballen in de airfryer
En een bamihap
Zijn dingen eigenlijk lekker als ze uit een airfryer komen?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo honger, alleen trek.
Stop wat bitterballen in de airfryer
En een bamihap
ja!!! Maar dan moet je wel de oven bitterballen nemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn dingen eigenlijk lekker als ze uit een airfryer komen?
Mijn ervaring is dat Kwekkeboom goed resultaat levert.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja!!! Maar dan moet je wel de oven bitterballen nemen.
die heb ik net opquote:Op donderdag 15 december 2016 18:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat Kwekkeboom goed resultaat levert.
Typisch heeft daar op dit moment geen geld voor, nadat ie al die kratjes voot Davy moest halenquote:
Heb geen airfryer nodig om slank te blijven.quote:
ik vind het uit de airfryer serieus ook lekkerderquote:Op donderdag 15 december 2016 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen airfryer nodig om slank te blijven.
Meer iets voor pittige kapsels met een maatje meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |