Shoarma zo maar eens de urban jungle in voor het vlees.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik heb niet zo honger, alleen trek.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
#viesdikquote:Op donderdag 15 december 2016 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo honger, alleen trek.
Stop wat bitterballen in de airfryer
En een bamihap
Zijn dingen eigenlijk lekker als ze uit een airfryer komen?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo honger, alleen trek.
Stop wat bitterballen in de airfryer
En een bamihap
ja!!! Maar dan moet je wel de oven bitterballen nemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn dingen eigenlijk lekker als ze uit een airfryer komen?
Mijn ervaring is dat Kwekkeboom goed resultaat levert.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja!!! Maar dan moet je wel de oven bitterballen nemen.
die heb ik net opquote:Op donderdag 15 december 2016 18:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat Kwekkeboom goed resultaat levert.
Typisch heeft daar op dit moment geen geld voor, nadat ie al die kratjes voot Davy moest halenquote:
Heb geen airfryer nodig om slank te blijven.quote:
ik vind het uit de airfryer serieus ook lekkerderquote:Op donderdag 15 december 2016 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen airfryer nodig om slank te blijven.
Meer iets voor pittige kapsels met een maatje meer.
Een keer gehad bij iemand.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het uit de airfryer serieus ook lekkerder
oquote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh, was juist benieuwd naar je recept.
Boh dat klinkt goedquote:Op donderdag 15 december 2016 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
in dit geval
gesnipperde rode uit
stukjes komkommer
cherrytomaatjes door de helft
groene olijven door de helft
en een beetje mayo met daarin wat knoflook
en dus de tonijn in een pitabroodje
geen fan vanquote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Boh dat klinkt goed
Zou er zelf nog wat rucola door tiefen. Rucola maakt alles beter.
Rucola is voor hippe tienermeisjes.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Boh dat klinkt goed
Erg grappig.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
HAHAHAHA. Ik had net eentje van Anderzorg aan de telefoon. Of ik al besloten had wat ik ging doen met de verzekering. Ik zeg; Ik ga naar Ziezo.
Waarom? Wat is er mis met Anderzorg?
Ik zeg; Dat is nou eenmaal de leef.
Hi la rischquote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
HAHAHAHA. Ik had net eentje van Anderzorg aan de telefoon. Of ik al besloten had wat ik ging doen met de verzekering. Ik zeg; Ik ga naar Ziezo.
En jij wil mod worden?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
Jij ligt dus ook dubbel?quote:
Rucola is een enorm overschatte en bittere kut sla soort. Als een pauper iets luxer wil doen voorkomen dan het is gooit hij er rucola op.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Boh dat klinkt goed
Je bent zelf enorm overschat en verbitterd.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rucola is een enorm overschatte en bittere kut sla soort. Als een pauper iets luxer wil doen voorkomen dan het is gooit hij er rucola op.
De cover was in ieder geval wel leuk.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net die koning Vilhena Voetbal international gekocht.
Collectors item ga buiten het Feyenoord item niet lezen denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De cover was in ieder geval wel leuk.
Vooral als Feyenoord straks op 12 punten achter Ajax en PSV eindigt.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De cover was in ieder geval wel leuk.
gast...quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
En allemaal HAP HAP HAP. Het is net etenstijd geweest joh.
Iemand wil iets van 5 euro ophalen en betalen met 50. *sich* Marktplaats *sich*
Dan zou PSV gelijk moeten komen met Ajax, dat zie ik niet gebeuren. Feyenoord gaat het gewoon lang volhouden dit seizoen denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral als Feyenoord straks op 12 punten achter Ajax en PSV eindigt.
Ga weg Joh fc neuzenvreugde.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral als Feyenoord straks op 12 punten achter Ajax en PSV eindigt.
Dipje na de winterstop?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zou PSV gelijk moeten komen met Ajax, dat zie ik niet gebeuren. Feyenoord gaat het gewoon lang volhouden dit seizoen denk ik.
2x verliezen als Feyenoord en je bent klaar hoor. Ze moeten nog naar diemen he.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zou PSV gelijk moeten komen met Ajax, dat zie ik niet gebeuren. Feyenoord gaat het gewoon lang volhouden dit seizoen denk ik.
PSV speelt wel veruit het slechtste van de drie, ik denk dat die 3de worden. Feyenoord geef ik nog steeds wel een aardige kans dat ze het gaan redden dit seizoen.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dipje na de winterstop?
Zover ligt het allemaal niet uit elkaar qua punten.
Kop op hey twaalf punten achter psv en Ajax dat zeg je toch niet als Feyenoorder.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Want?
Feyenoord was ook niet blij met die cover anders
Met die negatieve reeks van vorig jaar in het achterhoofd kun je toch alles verwachten man.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kop op hey twaalf punten achter psv en Ajax dat zeg je toch niet als Feyenoorder.
ik doe altijd mini friet. Geen bijsmaakje ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Een keer gehad bij iemand.
Vond patat niet te vreten in elk geval. Zat chemisch bijsmaakje aan.
Misschien keer snack proberen dan
Die gaan straks wel weer draaien met Hendrix en Guardado er weer bij.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV speelt wel veruit het slechtste van de drie, ik denk dat die 3de worden. Feyenoord geef ik nog steeds wel een aardige kans dat ze het gaan redden dit seizoen.
Twaalf punten is wel extreem hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die negatieve reeks van vorig jaar in het achterhoofd kun je toch alles verwachten man.
PIcs van je badeendquote:Op donderdag 15 december 2016 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oké
Ik ga zo in bad denk ik. Ik heb het koud
Weet je wat extreem is?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twaalf punten is wel extreem hoor.
Natuurlijk kan het altijd .Ben wel blij dat wij goed geprofiteerd hebben van de begin periode van Bosz bij Ajax.
We gaan nooit tien wedstrijden op rij verliezen.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat extreem is?
10 wedstrijden op rij verliezen!
Natuurlijk hoop ik het, maar vertrouwen is door alle decepties de afgelopen 15 jaar wel behoorlijk gedaald.
De lamme tegen de blinde.quote:
Je bedoelt toch niet Cambuur-Ajax hoop ik.quote:
Hij heeft wel een kut accentquote:Op donderdag 15 december 2016 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mag die Dennis meer die is leuk irritant die andere is gewoon irritant.
Shit is dat de euro kok ! ? die staat in mijn deadpool voor 2017.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Zijn die brunettes zijn dochters?
Ze zien er meer uit alsof ze uit die sexclub komen.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Zijn die brunettes zijn dochters?
Ik ook, volgens mij was zijn voorhoofd van klei gereconstrueerd.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb zijn opgebaarde foto gezien![]()
Martin Kok.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ah een andere gelukkig euro Kok Martin moet het tot minstens 1 januari volhouden.
Niet best hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zien er meer uit alsof ze uit die sexclub komen.
Ik heb zelfs Jeugdhelden Bassie en de Baron genomineerd wil een keer boven Stijn eindigen.quote:
Tja, dan maar een pic van jezelf in je jacuzzi.quote:
die jacuzzi heb ik niet meerquote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, dan maar een pic van jezelf in je jacuzzi.
Dat is jammer, als ik het goed onthouden heb, dan heb je daar nog eens foto's van geplaatst hier, alleen was je toen vergeten er zelf in te gaan zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die jacuzzi heb ik niet meer
dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is jammer, als ik het goed onthouden heb, dan heb je daar nog eens foto's van geplaatst hier, alleen was je toen vergeten er zelf in te gaan zitten.
ITS THE MOST WONDERFUL NIGHT OF THE YEARquote:Op donderdag 15 december 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond,
Ik heb genoten van een heerlijke vakantie
Mee eens.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL NIGHT OF THE YEAR
Harrie! Blij dat je er weer bentquote:Op donderdag 15 december 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond,
Bedankt, vriend!quote:Op donderdag 15 december 2016 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie! Blij dat je er weer bent
waar ben je geweest?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |