Is hij zo ja?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gekanker in SC nummertje 5047 en we kunnen wel concluderen dat het Roland was
je krijgt een melding.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe zie je eigenlijk dat je een ban hebt? Krijg je dan een melding? Kan je gewoon niet inloggen?
Kijk deze brave Henk hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe zie je eigenlijk dat je een ban hebt? Krijg je dan een melding? Kan je gewoon niet inloggen?
Stijn was het niet want die moddert niet in de trein en Don is nog wel mans genoeg om het toe te gevenquote:
Tja dat gebeurt hier zo vaak. Alleen gebeurde het nu 10x achter elkaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Allemaal omdat ze ''kracht'' bij wilden zetten met een woord of niet?
Je hebt geen abo dus je kunt je notes niet zien. Of je moet gek zijn en ¤4,50 betalen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
11 notes. Louter positief. Niet geloven wat de mods zeggen.
Als je lief bent dan vertellen de mods wat voor notes je hebt.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt geen abo dus je kunt je notes niet zien. Of je moet gek zijn en ¤4,50 betalen.
Ik werd gewoon mod om m'n notes te kunnen zien.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt geen abo dus je kunt je notes niet zien. Of je moet gek zijn en ¤4,50 betalen.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik over de schreef ben gegaan. Waarschijnlijk miscommunicatie of de mods begrijpen me niet. Laatst werd gemeld dat ik 9 negatieve notes had. Dat kan niet natuurlijk. All lies.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil mod worden volgend jaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik werd gewoon mod om m'n notes te kunnen zien.
Kah was dan ook een cultheld en derhalve verdient die man dat soort opmerkingen niet,.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
Is dat nieuw? Dat je daar een ban voor krijgt?
Mijn post werd trouwens ook een keer gewijzigd door een mod omdat ik KUTKKKAH!!! had gepostDie zwarte van Roda JC toen
Dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je lief bent dan vertellen de mods wat voor notes je hebt.
Jammer dat Johannes geen mod meer isquote:Op donderdag 15 december 2016 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je lief bent dan vertellen de mods wat voor notes je hebt.
Van pokemon trainer van de maand naar mod is dan ook maar een kleine stap.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik wil mod worden volgend jaar.
Van VBL?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik wil mod worden volgend jaar.
Baas boven baas, hč.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik werd gewoon mod om m'n notes te kunnen zien.
Die kwam gewoon naar je toe om de notes persoonlijk voor te lezen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat Johannes geen mod meer is
Precies.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van pokemon trainer van de maand naar mod is dan ook maar een kleine stap.
Ach ja het was tegen Ajax en toen deed hij wat gemeens ofzo. Bedoelde overigens geen 'kutkankerKah' er mee hoor. Zo werd het namelijk aan mij uitgelegd.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kah was dan ook een cultheld en derhalve verdient die man dat soort opmerkingen niet,.
[..]
Dit.
Je kan niet eens zien van wie welk notes zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af hoe je reageerde toen viergever hands maakte.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja het was tegen Ajax en toen deed hij wat gemeens ofzo. Bedoelde overigens geen 'kutkankerKah' er mee hoor. Zo werd het namelijk aan mij uitgelegd.
Bange mods hier op FOK!.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan niet eens zien van wie welk notes zijn
We found one!quote:Op donderdag 15 december 2016 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan niet eens zien van wie welk notes zijn
Die baby van dr een rechtse directe gegeven.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af hoe je reageerde toen viergever hands maakte.
Heel soms in GAM, WGR, DIG en V&A.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee waar jij allemaal post.
Nee, ben niet zo van de wo2 filmsquote:Op donderdag 15 december 2016 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
Dunkirk trailer al gezien opper?
Potverdriedubbeltjes.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af hoe je reageerde toen viergever hands maakte.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Joh toch geld zat.
Bizar veel notes met spelfouten. Die zijn dus van René.
Ik heb nog wel een rekeningnummer waar overtollig geld naar toe mag.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Joh toch geld zat.
Neuh.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rekeningnummer waar overtollig geld naar toe mag.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Joh toch geld zat.
INLOGISCHquote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
WAAR SLAAT DIT OP???
#FREEINLOGISCH
#FREEINLOGISCH
#FREEINLOGISCH
Wie?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
WAAR SLAAT DIT OP???
#FREEINLOGISCH
#FREEINLOGISCH
#FREEINLOGISCH
Wat een epische faal weerquote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
WAAR SLAAT DIT OP???
#FREEINLOGISCH
#FREEINLOGISCH
#FREEINLOGISCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |