SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
![]()
Ga naar het Ruhrgebied.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben geen Duitser, dat je mijn naam zo schrijft
Beetje een kutnaam.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ok, rustig aan maar weer.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.
Grote bek en een gestappo-paard heb je al.
Ik rij echt al jaren geen paard meer.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.
Grote bek en een gestappo-paard heb je al.
Elan denkt dat ik zo heet.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, ouwe stalkert.
Van grtdquote:Op donderdag 15 december 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, ouwe stalkert.
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog, je gaf het net zelf toe.
quote:
Oh lief toch, dat hij een naam voor je bedenkt. Waar komt jouw usernaam eigenlijk vandaan? Gewoon random?quote:
Iedereen behalve Knut dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:04 schreef xcachet het volgende:
In Spanje noemde iedereen mij Meika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |