abonnement Unibet Coolblue
pi_167341286
Naar aanleiding van mijn vorige topic maanden geleden: ja ik heb haar kunnen benaderen maar ik moest er wel best moeite voor doen :D
Maar die fase ben ik dus voorbij en eindelijk in oktober een 1e date gehad met haar.
Was gezellig, aangenaam en genoeg gespreksstof. We hebben nu 5 keer gedate en om lompe of ongemakkelijke situaties te ontwijken heb ik nooit het initiatief genomen om het over meer intieme onderwerpen te hebben. Zij al helemaal niet. Ik heb gemerkt dat ik haar meer dan leuk vind. Ze is een vlotte mooie dame met veel inhoud en ik betrapte mij er wel op dat ik haar als een ideale vrouw zie om een relatie mee aan te gaan. Ondertussen heb ik behoeftes. Zware behoeftes :D
We hebben wel gezoend maar ik merk dat ik echt meer wil. Maar gezien haar achtergrond ben ik bang dat zij dat helemaal niet wil tot aan het huwelijk. Ik weet überhaupt niet of ze maagd is maar ze zegt wel een relatie te hebben gehad met een Turk.

Ik ben misschien wel verliefd, mijn gevoelens naar haar toe zijn sterk en ik wil best investeren in een relatie met haar. Maar ergens ben ik bang dat ik haar afschrik als ik hierover begin en ik haar dus kan vergeten. Dat wil ik dus weer niet en bovendien zien we elkaar bijna dagelijks op het werk. Ik heb ook geen zin in een verziekte werksfeer.

Wat kan ik het beste doen? Wat zouden jullie doen?
pi_167341563
Praten
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167341635
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:45 schreef dimmak het volgende:
Praten
Nee. Praten is niet sexy.

Er zijn twee opties:
A) Ze wil wél neuken voor het huwelijk
B) Ze wil niet neuken voor het huwelijk

In geval van B, wil je er dan nog steeds een relatie mee? Ga bij jezelf ten rade. Maar je kunt dit heel makkelijk testen, want grote kans dat het antwoord A is. Hoe kom je daar achter? Bij een volgende afspraak, als het moment 'daar' is, zoen je haar nog een keer en probeer je het te laten escaleren. Je weet wel hoe dat moet.

Dan hoor je vanzelf van haar een antwoord.

Ik zou niet de vraag stellen 'hoe zie jij seks eigenlijk?' want dat is gewoon een vertaling van 'ik wil neuken, wanneer mag ik er eens overheen?'
pi_167341674
Geen seks voor het huwelijk. Mits je gewoon volhoudt, zul je er geen spijt van krigen.
pi_167341845
Leg 'm gewoon op tafel, kijken hoe ze reageert. De vraag bedoel ik dan hè. En als je dat te direct vindt dan gewoon tijdens het zoenen stap voor stap kijken hoe ver je kan gaan. Je hand onder een kledingstuk.. knoopjes losmaken van haar blouse.. haar schouder ontbloten... dat soort dingen. Dan houdt ze je vanzelf wel tegen of laat ze je je gang gaan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_167342273
Maar is ze alleen Turks of ook echt moslim? Ik denk dat het vooral het geval is bij de tweede, eigenlijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167342643
Uit de buurt blijven. Levert alleen maar gezeik op.
Protège moi de mes désirs.
pi_167342709
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Uit de buurt blijven. Levert alleen maar gezeik op.
:')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167342799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leg 'm gewoon op tafel, kijken hoe ze reageert. De vraag bedoel ik dan hè.
_O-

Maar wel waar.
blablablabla
pi_167342891
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:49 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Nee. Praten is niet sexy.

Er zijn twee opties:
A) Ze wil wél neuken voor het huwelijk
B) Ze wil niet neuken voor het huwelijk

In geval van B, wil je er dan nog steeds een relatie mee? Ga bij jezelf ten rade. Maar je kunt dit heel makkelijk testen, want grote kans dat het antwoord A is. Hoe kom je daar achter? Bij een volgende afspraak, als het moment 'daar' is, zoen je haar nog een keer en probeer je het te laten escaleren. Je weet wel hoe dat moet.

Dan hoor je vanzelf van haar een antwoord.

Ik zou niet de vraag stellen 'hoe zie jij seks eigenlijk?' want dat is gewoon een vertaling van 'ik wil neuken, wanneer mag ik er eens overheen?'
In geval van B zou ik er serieus moeite mee hebben. Ik ben het "wachten" ook niet gewend en elke keer maar met een boner naar huis te gaan en vervolgens het zelf op te lossen, lijkt mij echt een ware kwelling.
In geval van A zou ik haar meteen ontvoeren naar mijn huis :P
  donderdag 15 december 2016 @ 13:49:23 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167342970
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Uit de buurt blijven. Levert alleen maar gezeik op.
Zullen we even afwachten tot TS uit de doeken doet of ze erg traditioneel/religieus is?

Zo niet: dan bij volgende keer zoenen uitvinden of ze het ok vindt als je met je handen wat op verkenning gaat. Of een keer in haar hals zoenen. Als ze je terugfluit kun je wel bespreken wat jullie eigenlijk van elkaar willen.
pi_167343049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leg 'm gewoon op tafel, kijken hoe ze reageert. De vraag bedoel ik dan hè. En als je dat te direct vindt dan gewoon tijdens het zoenen stap voor stap kijken hoe ver je kan gaan. Je hand onder een kledingstuk.. knoopjes losmaken van haar blouse.. haar schouder ontbloten... dat soort dingen. Dan houdt ze je vanzelf wel tegen of laat ze je je gang gaan.
Wij hebben altijd in het openbaar afgesproken. Het lijkt mij zeker niet verkeerd om een keer thuis af te spreken en voor haar is het denk ik ook wel wat prettiger.
  donderdag 15 december 2016 @ 13:52:39 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167343066
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:52 schreef donutring het volgende:

[..]

Wij hebben altijd in het openbaar afgesproken. Het lijkt mij zeker niet verkeerd om een keer thuis af te spreken en voor haar is het denk ik ook wel wat prettiger.
Lijkt me dat dat wel kan, als 6e date.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167343107
Zou dit echt op de tweede date al willen weten.
Straks verspil je je tijd en geld omdat je toch niet erop mag.
blablablabla
  donderdag 15 december 2016 @ 13:57:00 #15
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167343201
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:52 schreef richolio het volgende:

[..]

Lijkt me dat dat wel kan, als 6e date.
Ja nodig haar uit om bij je te eten, geef haar uitgebreide knuffel bij ophalen/binnenkomst zodat je dat al uit je systeem hebt en zie hoe het verder loopt.
pi_167343372
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:49 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zullen we even afwachten tot TS uit de doeken doet of ze erg traditioneel/religieus is?

Zo niet: dan bij volgende keer zoenen uitvinden of ze het ok vindt als je met je handen wat op verkenning gaat. Of een keer in haar hals zoenen. Als ze je terugfluit kun je wel bespreken wat jullie eigenlijk van elkaar willen.
Daar hebben we het uiteraard wel over gehad. Ze is moslim maar ze zei letterlijk "ook maar omdat mijn ouders moslim zijn". Ze heeft tijdens de date's alcohol gedronken, woont op zichzelf, laatste vakantie was met vriendinnen alleen naar Italie. En 1 keer tijdens onze date's had ze een kanten top aan waardoor je dus wel haar bh kon zien als je goed keek. Alsof ze het bewust doet om mij te sarren _O-
pi_167343571
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:39 schreef richolio het volgende:

[..]

:')
Jij hebt op dit gebied ervaring met Turken?
Protège moi de mes désirs.
pi_167343613
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:04 schreef donutring het volgende:

[..]

Daar hebben we het uiteraard wel over gehad. Ze is moslim maar ze zei letterlijk "ook maar omdat mijn ouders moslim zijn". Ze heeft tijdens de date's alcohol gedronken, woont op zichzelf, laatste vakantie was met vriendinnen alleen naar Italie. En 1 keer tijdens onze date's had ze een kanten top aan waardoor je dus wel haar bh kon zien als je goed keek. Alsof ze het bewust doet om mij te sarren _O-
Vraag wanneer je haar ouders kan ontmoeten. Dan weet je al genoeg.
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 15 december 2016 @ 14:30:20 #19
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_167343954
Waarom vraag je niet gewoon na de volgende date of ze met je mee naar huis gaat?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  donderdag 15 december 2016 @ 15:31:01 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167345082
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Uit de buurt blijven. Levert alleen maar gezeik op.
:')

Maar ik zou ook gewoon voor een normaal persoon gaan eerlijk gezegd en niet zo een met allerlei regels en handleidingen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Samzz op 15-12-2016 15:35:24 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 15 december 2016 @ 15:35:50 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167345162
Kappen nou met die onzinreacties. Weggebezemd dus.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 15 december 2016 @ 18:51:26 #22
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167349152
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Jij hebt op dit gebied ervaring met Turken?
Nee, maar zonder dat jij de meid in kwestie kent zeg je:
quote:
Uit de buurt blijven. Levert alleen maar gezeik op.
Ik heb veel normale, moderne Turkse meiden in mijn omgeving (alleen maar, eigenlijk), maar daar moet je maar uit de buurt van blijven :?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167354104
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:51 schreef richolio het volgende:

[..]

Nee, maar zonder dat jij de meid in kwestie kent zeg je:

[..]

Ik heb veel normale, moderne Turkse meiden in mijn omgeving (alleen maar, eigenlijk), maar daar moet je maar uit de buurt van blijven :?
Zijn hun mannelijke familieleden ook zo lekker normaal en modern?
  donderdag 15 december 2016 @ 21:24:22 #24
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167354664
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:12 schreef Grems het volgende:

[..]

Zijn hun mannelijke familieleden ook zo lekker normaal en modern?
Jep. :) Hoezo?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167354942
Probeer te peilen hoe haar band is met haar ouders. En of haar ouders streng gelovig is. Zo ja, abort mission.

Sorry to say, maar het werkt niet. Geloof me.
  donderdag 15 december 2016 @ 21:41:56 #26
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167355404
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:30 schreef Hoxyz het volgende:
Probeer te peilen hoe haar band is met haar ouders. En of haar ouders streng gelovig is. Zo ja, abort mission.

Sorry to say, maar het werkt niet. Geloof me.
Dat laatste kan je natuurlijk nooit weten. Als de ouders in kwestie er niet voor kiezen de relatie van haar dochter te accepteren, kan haar dochter ook daar dan weer afstand van nemen, hè. Dat gebeurt ook gewoon. En dat is pas áls de ouders moeilijk gaan doen in verband met geloof. Dus om dan meteen te stellen "dit werkt niet, geloof me", vind ik een beetje erg kort door de bocht.

Overigens hoop ik dat TS ons op de hoogte houdt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167355452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:41 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat laatste kan je natuurlijk nooit weten. Als de ouders in kwestie er niet voor kiezen de relatie van haar dochter te accepteren, kan haar dochter ook daar dan weer afstand van nemen, hè. Dat gebeurt ook gewoon. En dat is pas áls de ouders moeilijk gaan doen in verband met geloof. Dus om dan meteen te stellen "dit werkt niet, geloof me", vind ik een beetje erg kort door de bocht.

Overigens hoop ik dat TS ons op de hoogte houdt.
Tuurlijk, er zijn uitzonderingen. Maar familie is altijd nummer een in het geloof (of cultuur, vaak gaat het niet eens meer om geloof). Er zijn inderdaad vrouwen die er voor kiezen om bij familie weg te gaan zodat ze een eigen leven kunnen lijden. Maar vaak keren ze toch weer terug.

Spreek uit eigen ervaring. Het kan wel, maar kans is niet zo groot.
pi_167355572
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leg 'm gewoon op tafel, kijken hoe ze reageert. De vraag bedoel ik dan hè. En als je dat te direct vindt dan gewoon tijdens het zoenen stap voor stap kijken hoe ver je kan gaan. Je hand onder een kledingstuk.. knoopjes losmaken van haar blouse.. haar schouder ontbloten... dat soort dingen. Dan houdt ze je vanzelf wel tegen of laat ze je je gang gaan.
Dit ja. Als je het eerst uitgebreid gaat bespreken maak je het alleen maar extra beladen en geef je haar ook de kans om er eerst kritisch over na te denken. Dat moet je niet hebben :P Als het vanuit lust gebeurt is de kans op succes gewoon groter.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_167356771
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:24 schreef richolio het volgende:

[..]

Jep. :) Hoezo?
Omdat dat met enige regelmaat op zijn zachts gezegd niet het geval is.
  donderdag 15 december 2016 @ 22:23:47 #30
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167356890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Omdat dat met enige regelmaat op zijn zachts gezegd niet het geval is.
Dan kom jij weinig buiten of je praat weinig met mensen van een andere afkomst, want dat is lang niet altijd het geval en een redelijke generalisering. Ook was je opmerking niet heel relevant, lijkt me.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167356912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef richolio het volgende:

[..]

Dan kom jij weinig buiten of je praat weinig met mensen van een andere afkomst, want dat is niet het geval en een redelijke generalisering. Ook was je opmerking niet heel relevant, lijkt me.
Lijkt mij wel.
  donderdag 15 december 2016 @ 22:24:41 #32
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167356922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Lijkt mij wel.
Kan je ook uitleggen waarom je het relevant vindt?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167356990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:24 schreef richolio het volgende:

[..]

Kan je ook uitleggen waarom je het relevant vindt?
http://nieuws.marokko.nl/(...)zus-bijna-doodsloeg/

Bijvoorbeeld.
  donderdag 15 december 2016 @ 22:31:06 #34
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167357183
quote:
God, dat gaat niet eens over Turken.. :') Gewoon weer puur mensen van een andere afkomst bashen, generaliseren en provoceren. Blijf jij voortaan uit R&P als je niets intelligents hebt te melden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 15 december 2016 @ 22:37:11 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167357454
quote:
Lekker generaliseren. Kan het ontopic blijven?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167357590
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:31 schreef richolio het volgende:

[..]

God, dat gaat niet eens over Turken.. :') Gewoon weer puur mensen van een andere afkomst bashen, generaliseren en provoceren. Blijf jij voortaan uit R&P als je niets intelligents hebt te melden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wat.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lekker generaliseren. Kan het ontopic blijven?
Niks generaliseren, ik geef aan waarom het relevant is of haar mannelijke familieleden ook een beetje modern zijn. Als dat het geval is dan hoeft TS zich daar in ieder geval niet druk over te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 15-12-2016 22:49:59 ]
  donderdag 15 december 2016 @ 22:41:06 #37
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167357640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:40 schreef Grems het volgende:

[..]

Het is wat.

[..]

Niks generaliseren, ik geef aan waarom het relevant is of haar mannelijke familieleden ook een beetje modern zijn. Als dat het geval is dan hoeft TS zich daar in ieder geval niet druk over te maken.
Het zijn gewoon mensen, hè? Ik denk nog niet dat je je dat beseft. Niet per se slechter of beter dan jij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 15-12-2016 22:51:20 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167357678
- Genoeg! -

[ Bericht 98% gewijzigd door Samzz op 15-12-2016 22:50:25 ]
pi_167357870
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:41 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat laatste kan je natuurlijk nooit weten. Als de ouders in kwestie er niet voor kiezen de relatie van haar dochter te accepteren, kan haar dochter ook daar dan weer afstand van nemen, hè. Dat gebeurt ook gewoon. En dat is pas áls de ouders moeilijk gaan doen in verband met geloof. Dus om dan meteen te stellen "dit werkt niet, geloof me", vind ik een beetje erg kort door de bocht.

Overigens hoop ik dat TS ons op de hoogte houdt.
Haha, met zo als onze ruimdenkende burgemeester van rotterdam. Ja, we moeten openstaan voor elkaar. Mooi verhaal maar dochter komt niet meer thuis omdat ze een nederlandse vriend heeft. Ergens heeft ze gewoon gelijk want liefde kun je niet dwingen als ouders
  Meest relativerende user 2022 donderdag 15 december 2016 @ 23:23:29 #40
357044 Budapestenaar
pi_167359447
Zonder alle Turken over één kam te willen scheren denk ik wel dat familiebanden iets anders in elkaar zitten dan in menig Nederlands gezin. Daar heeft geloof totaal niets mee te maken. Mijn ex-vriendin was Hongaarse en katholiek, maar ik heb me toch ernstig verslikt in hoe groot de invloed van haar familie was. Ook in Hongarije (met name op het platteland) geldt dat de groep boven het individu gaat en dat je familie vindt dat ze kan meebeslissen over jouw leven. Dat hoeft niet per se verkeerd te gaan, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
  donderdag 15 december 2016 @ 23:27:15 #41
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167359587
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 15 december 2016 12:29 schreef [url=http://forum.fok.nl
Wat kan ik het beste doen? Wat zouden jullie doen?
Als je zelf een Turk bent: je bent op de goede weg.
Zo niet: dit wordt lastig.
pi_167362195
Zo er is hier veel gezegd! Wat de familie betreft heeft ze mij wel het e.e.a. verteld. Ze heeft wel een oudere getrouwde broer en haar ouders zijn ondernemers. Nee geen shoarmaboeren :') Ik kreeg de indruk dat ze uit een hardwerkend en welvarend gezin komt. Heb ook foto's van ze gezien op de telefoon. Zien er niet echt uit als een typisch Turks gezin en dat bedoel ik niet neerbuigend.

Ik heb tot nu toe geen 1 keer gehad dat ik me afvroeg waar ik aan ben begonnen.
Telkens weer lukt het haar om mij op alle gebieden te prikkelen. Vanaf het moment dat ik haar vrolijk binnen zie lopen en haar lange donkere lokken op en neer zie gaan tot het moment dat ik haar heb gezoend en haar ogen langzaam zie open gaan en ze zich glimlachend omdraait en wegloopt. Ze is echt adembenemend O+

Voor mij is dit ook een compleet nieuwe ervaring. Ben een gewone jofele kaaskop die maar al te graag allerlei feestjes afgaat en wat seks en vrouwen betreft niet zo moeilijk is.
Maar dit is van een ander kaliber. Ik weet eigenlijk ook niet wat mij overkomt. Het feit dat ze mij blijft daten zegt ook wel iets toch? Ik geloof niet dat dit voor haar "even voor de leuk" is. Voordat ze mij ging daten heeft ze vast wel allerlei overwegingen gemaakt. Tenminste als ik moet geloven hoe moeilijk zo'n relatie geaccepteerd kan worden door haar familie.

Ik zie haar maandag op het werk weer en we hebben afgesproken om ivm de kerstdagen op een doordeweekse dag af te spreken volgende week..
  vrijdag 16 december 2016 @ 00:55:55 #43
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167362270
Ik las 'darten met een turkse' :@
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 16 december 2016 @ 01:04:27 #44
451005 Grems
Clown World
pi_167362396
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef donutring het volgende:
Zo er is hier veel gezegd! Wat de familie betreft heeft ze mij wel het e.e.a. verteld. Ze heeft wel een oudere getrouwde broer en haar ouders zijn ondernemers. Nee geen shoarmaboeren :') Ik kreeg de indruk dat ze uit een hardwerkend en welvarend gezin komt. Heb ook foto's van ze gezien op de telefoon. Zien er niet echt uit als een typisch Turks gezin en dat bedoel ik niet neerbuigend.

Ik heb tot nu toe geen 1 keer gehad dat ik me afvroeg waar ik aan ben begonnen.
Telkens weer lukt het haar om mij op alle gebieden te prikkelen. Vanaf het moment dat ik haar vrolijk binnen zie lopen en haar lange donkere lokken op en neer zie gaan tot het moment dat ik haar heb gezoend en haar ogen langzaam zie open gaan en ze zich glimlachend omdraait en wegloopt. Ze is echt adembenemend O+

Voor mij is dit ook een compleet nieuwe ervaring. Ben een gewone jofele kaaskop die maar al te graag allerlei feestjes afgaat en wat seks en vrouwen betreft niet zo moeilijk is.
Maar dit is van een ander kaliber. Ik weet eigenlijk ook niet wat mij overkomt. Het feit dat ze mij blijft daten zegt ook wel iets toch? Ik geloof niet dat dit voor haar "even voor de leuk" is. Voordat ze mij ging daten heeft ze vast wel allerlei overwegingen gemaakt. Tenminste als ik moet geloven hoe moeilijk zo'n relatie geaccepteerd kan worden door haar familie.

Ik zie haar maandag op het werk weer en we hebben afgesproken om ivm de kerstdagen op een doordeweekse dag af te spreken volgende week..
Klinkt top, gewoon een keer proberen het te escaleren dan heb je snel genoeg je antwoord.
pi_167363161
Zo te zien vaar je eigenlijk op weinig anders dan vooroordelen, je behandeld haar heel anders als alle eerdere meisjes terwijl je eigenlijk geen idee hebt hoe ze er in staat, en ergens vind ik dat zelfs een beetje respectloos. Doe eens gewoon tegen haar als je met andere meiden zou doen en zoek de intimiteit die je wil gewoon op, als blijkt dat zij toch langzamer wilt of pas na het huwelijk of zo dan kun je daar alsnog respect voor hebben, maar zet haar niet zomaar in een hokje.

Misschien voelt ze zich op dit moment wel kut omdat ze niet snapt waarom je niets met haar wil doen, of misschien begint ze je wel saai te vinden omdat je niks durft te doen.
pi_167363226
drinkt ze alcohol?
pi_167363301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef donutring het volgende:
Zo er is hier veel gezegd! Wat de familie betreft heeft ze mij wel het e.e.a. verteld. Ze heeft wel een oudere getrouwde broer en haar ouders zijn ondernemers. Nee geen shoarmaboeren :') Ik kreeg de indruk dat ze uit een hardwerkend en welvarend gezin komt. Heb ook foto's van ze gezien op de telefoon. Zien er niet echt uit als een typisch Turks gezin en dat bedoel ik niet neerbuigend.
Dat hoeft echt niks te zeggen, gewoon echt niks.
quote:
Ik heb tot nu toe geen 1 keer gehad dat ik me afvroeg waar ik aan ben begonnen.
Telkens weer lukt het haar om mij op alle gebieden te prikkelen. Vanaf het moment dat ik haar vrolijk binnen zie lopen en haar lange donkere lokken op en neer zie gaan tot het moment dat ik haar heb gezoend en haar ogen langzaam zie open gaan en ze zich glimlachend omdraait en wegloopt. Ze is echt adembenemend O+
Echt leuk voor je enzo,maar verliefdheid gaat over.
quote:
Voor mij is dit ook een compleet nieuwe ervaring. Ben een gewone jofele kaaskop die maar al te graag allerlei feestjes afgaat en wat seks en vrouwen betreft niet zo moeilijk is.
Maar dit is van een ander kaliber. Ik weet eigenlijk ook niet wat mij overkomt. Het feit dat ze mij blijft daten zegt ook wel iets toch? Ik geloof niet dat dit voor haar "even voor de leuk" is. Voordat ze mij ging daten heeft ze vast wel allerlei overwegingen gemaakt. Tenminste als ik moet geloven hoe moeilijk zo'n relatie geaccepteerd kan worden door haar familie.

Ik zie haar maandag op het werk weer en we hebben afgesproken om ivm de kerstdagen op een doordeweekse dag af te spreken volgende week..
Ze kan je ook gewoon daten voor de leuk, voor de spanning.

Waarom vraag je niet gewoon hoe zij jullie relatie ziet, hoe haar ouders het zien, hoe zij de toekomst ziet, kinderen, opvoeding, trouwen, samenwonen. Zo moeilijk is het niet toch?

En vraag je af hoe jij het voor je ziet. Misschien wordt het geen 100% cultureel Turkse relatie, maar ik acht de kans ook wel klein dat je er niks van mee krijgt. Het is veel meer collectief gericht allemaal, bemoeien met elkaar, letten op elkaar, letten op jezelf, je imago. Het is niet echt vrijheid, blijheid zoals bij Nederlanders, en jij klinkt iemand die wel zo leeft en wil leven.
Misschien wil ze nog wel seks (stiekem voor het huwelijk) maar niet samenwonen voor het huwelijk, en ook niet pas over 5 of 10 jaar trouwen. Zie jij dat zitten of niet? Vraag het jezelf eens af zou ik zeggen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_167363328
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 07:05 schreef Drug het volgende:
drinkt ze alcohol?
Zegt niks.
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 16 december 2016 @ 08:10:11 #49
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167363455
Waarom kun je over dit soort basale zaken niet gewoon praten met d'r? Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk om het over behoeftes in je eventueel relatie te praten.
pi_167363483
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 07:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Zegt niks.
maar alcohol opent wel euh.. deuren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2016 08:15:25 ]
pi_167363991
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:15 schreef Drug het volgende:

[..]

maar alcohol opent wel euh.. deuren
:+
Protège moi de mes désirs.
pi_167365067
9/10 gevallen werkt het niet.

Wees gewoon direct en praat met haar niet uitproberen zoals iemand hier zei, daar heb ik iemand wel eens een klap voor gegeven.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:22:59 #53
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167365087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:21 schreef Crip het volgende:
9/10 gevallen werkt het niet.

Wees gewoon direct en praat met haar niet uitproberen zoals iemand hier zei, daar heb ik iemand wel eens een klap voor gegeven.
Ze zoenen al wel met elkaar he.
pi_167365101
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:22 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ze zoenen al wel met elkaar he.
Nou poe poe dat is directe hint dat je zijn pik ook direct wil.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:40:42 #55
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167365426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Nou poe poe dat is directe hint dat je zijn pik ook direct wil.
:')

Nee tuurlijk niet. Maar tussen een schriftelijk verzoek tot bv tijdens het zoenen je hand op haar kont mogen plaatsen indienen en gelijk er van uitgaan dat je er op kan zit een nogal groot grijs gebied. En zoals al in het begin van het topic werd gepost kan steeds vragen of je wat mag proberen ook een dikke afknapper zijn. Dus voorzichtig een kus in dr nek plaatsen en kijken of ze dat fijn vindt of je een mep verkoopt (of zoals normale mensen reageren: "doe maar niet" zeggen) is imho best aan te raden.
pi_167365533
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:40 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

:')

Nee tuurlijk niet. Maar tussen een schriftelijk verzoek tot bv tijdens het zoenen je hand op haar kont mogen plaatsen indienen en gelijk er van uitgaan dat je er op kan zit een nogal groot grijs gebied. En zoals al in het begin van het topic werd gepost kan steeds vragen of je wat mag proberen ook een dikke afknapper zijn. Dus voorzichtig een kus in dr nek plaatsen en kijken of ze dat fijn vindt of je een mep verkoopt (of zoals normale mensen reageren: "doe maar niet" zeggen) is imho best aan te raden.
Nee, zomaar iets proberen wetende dat het een gevoellig onderwerp kan zijn is helemaal niet aan te raden. Ze kan er op dat moment in mee gaan maar dan spijt krijgen van haar beslissing op dat moment en zo veel andere scenarios. En dan is TS nog verder van huis aangezien hij haar ook gewoon echt leuk vind. Praten is geen afknapper, ik weet niet hoe die mannen daar hier bij komen. Als je als twee volwassenen normaal over onderwerpen kan praten is dat juist het tegenovergestelde want dan laat hij zien dat hij wel geeft om haar normen en waarden.

Heb je uberhaupt ervaring met het daten van islamitische meiden?
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:52:33 #57
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167365614
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:29 schreef donutring het volgende:
Naar aanleiding van mijn vorige topic maanden geleden: ja ik heb haar kunnen benaderen maar ik moest er wel best moeite voor doen :D
Maar die fase ben ik dus voorbij en eindelijk in oktober een 1e date gehad met haar.
Was gezellig, aangenaam en genoeg gespreksstof. We hebben nu 5 keer gedate en om lompe of ongemakkelijke situaties te ontwijken heb ik nooit het initiatief genomen om het over meer intieme onderwerpen te hebben. Zij al helemaal niet. Ik heb gemerkt dat ik haar meer dan leuk vind. Ze is een vlotte mooie dame met veel inhoud en ik betrapte mij er wel op dat ik haar als een ideale vrouw zie om een relatie mee aan te gaan. Ondertussen heb ik behoeftes. Zware behoeftes :D
We hebben wel gezoend maar ik merk dat ik echt meer wil. Maar gezien haar achtergrond ben ik bang dat zij dat helemaal niet wil tot aan het huwelijk. Ik weet überhaupt niet of ze maagd is maar ze zegt wel een relatie te hebben gehad met een Turk.

Ik ben misschien wel verliefd, mijn gevoelens naar haar toe zijn sterk en ik wil best investeren in een relatie met haar. Maar ergens ben ik bang dat ik haar afschrik als ik hierover begin en ik haar dus kan vergeten. Dat wil ik dus weer niet en bovendien zien we elkaar bijna dagelijks op het werk. Ik heb ook geen zin in een verziekte werksfeer.

Wat kan ik het beste doen? Wat zouden jullie doen?
Vorige topic niet gelezen en de titel van dit topic doet vermoeden alsof je op safari bent.

Ik weet niet of het handig is om jouw beeld van Turkse dames op haar te projecteren. Wees gewoon geduldig en kijk waar toe dat leidt.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:54:48 #58
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167365653
Die zogenaamde illusie dat 'islamitische' meiden niet neuken.

Met of zonder hoofddoek ik heb het allemaal voorbij zien komen.
pi_167365654
Kek, natuurlijk wil ze wel ballen voor het huwelijk. Zelfs als ze nu met een hoofddoek zou rondlopen, dat zegt weinig.

Zorg dat het leuk blijft, dan komt het vanzelf.
pi_167365670
Hoofddoek zorgt juist vaak voor meer opgekropte geilheid.
pi_167365703
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:54 schreef vincenzo78 het volgende:
Die zogenaamde illusie dat 'islamitische' meiden niet neuken.

Met of zonder hoofddoek ik heb het allemaal voorbij zien komen.
Dat is nooit beweerd, ik snap niet waarom dat zo een big deal is. Met of zonder sommige neuken sommige niet.

Je moet gewoon respect hebben en praten met zo'n chick erover.
pi_167365713
Maar mannen op FOK! staan er sws niet zo bekend om dat ze respectvol jegens vrouwen zijn ongeacht religie of afkomst.

Of tenminste dat is de schijn hier om stoer over te komen.
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:00:39 #63
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167365742
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:57 schreef Crip het volgende:

[..]

Dat is nooit beweerd, ik snap niet waarom dat zo een big deal is. Met of zonder sommige neuken sommige niet.

Je moet gewoon respect hebben en praten met zo'n chick erover.
Precies...het hangt net als bij niet-islamitische dames ervan af wat voor persoon het is.

Zover ik het heb begrepen is TS oprecht verliefd dus hij moet gewoon geduldig zijn en lekker praten en dan ziet hij wel hoe het verloopt.
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:01:51 #64
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167365759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:58 schreef Crip het volgende:
Maar mannen op FOK! staan er sws niet zo bekend om dat ze respectvol jegens vrouwen zijn ongeacht religie of afkomst.

Of tenminste dat is de schijn hier om stoer over te komen.
Selectieve waarneming niet veralgemeniseren...
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:05:32 #65
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167365834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:47 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee, zomaar iets proberen wetende dat het een gevoellig onderwerp kan zijn is helemaal niet aan te raden. Ze kan er op dat moment in mee gaan maar dan spijt krijgen van haar beslissing op dat moment en zo veel andere scenarios. En dan is TS nog verder van huis aangezien hij haar ook gewoon echt leuk vind. Praten is geen afknapper, ik weet niet hoe die mannen daar hier bij komen. Als je als twee volwassenen normaal over onderwerpen kan praten is dat juist het tegenovergestelde want dan laat hij zien dat hij wel geeft om haar normen en waarden.

Heb je uberhaupt ervaring met het daten van islamitische meiden?
Fair enough :) Mensen kunnen er inderdaad anders in staan dan ik zelf gewend ben.

Date ervaring met islamitische vrouwen heb ik inderdaad niet nee. TS kan ook beter inschatten wat ze wel of niet ok vindt dan wij aangezien we alleen op tekst onze input baseren. Als het al niet voelt alsof ze graag wil dat hij meer probeert zou ik mezelf ook inhouden.
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:08:29 #66
138448 PeZu
Suspended animation
pi_167365907
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:10 schreef zeer het volgende:
Waarom kun je over dit soort basale zaken niet gewoon praten met d'r? Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk om het over behoeftes in je eventueel relatie te praten.
als dat al niet kan , wat voor basis is er dan voor een relatie?!?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:10:43 #67
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_167365956
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:21 schreef Crip het volgende:
Wees gewoon direct en praat met haar niet uitproberen zoals iemand hier zei, daar heb ik iemand wel eens een klap voor gegeven.
Wat deed hij dan?

Een hand op een vrouw haar been leggen is toch niet raar?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:15:56 #68
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167366042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:10 schreef Hallmark het volgende:
Een hand op een vrouw haar been leggen is toch niet raar?
over een vrouw heen zeiken terwijl je slut op d'r voorhoofd hebt geschreven ook niet per definitie maar beide partijen moeten zich er wel comfortabel over voelen dus beter praat je er eerst over, zeker als je bang bent dat je chick een radicaal andere mening er over heeft
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:38:55 #69
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167366445
Verschillende geloven in een relatie is gewoon iets wat niet altijd even makkelijk is. Je kan niet verwachten dat de ander zich gewoon naar jouw verwachtingen confirmeerd, beide kanten op.
In mijn ogen kan je het beste een gesprek over de toekomst hebben voordat alles escaleert qua gevoelens. En wat gevoelens betreft ben je al op dat punt TS.
Negeer het seks stuk en kijk eerst eens of een relatie uberhaupt mogelijk is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:58 schreef Crip het volgende:
Maar mannen op FOK! staan er sws niet zo bekend om dat ze respectvol jegens vrouwen zijn ongeacht religie of afkomst.

Of tenminste dat is de schijn hier om stoer over te komen.
Mannen op fok staan erom bekend dat woorden en daden heel ver van elkaar af liggen :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 16 december 2016 @ 13:13:07 #70
451005 Grems
Clown World
pi_167368132
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:21 schreef Crip het volgende:
9/10 gevallen werkt het niet.

Wees gewoon direct en praat met haar niet uitproberen zoals iemand hier zei, daar heb ik iemand wel eens een klap voor gegeven.
Heb je er eentje teruggekregen of was het een seksist?
pi_167368938
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
Heb je uberhaupt ervaring met het daten van islamitische meiden?
'Hoeveel meiden heb jij überhaupt gedate?
pi_167368976
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:53 schreef Fokpop het volgende:

[..]

'Hoeveel meiden heb jij überhaupt gedate?
als je je ogen open deed zag je dat ik een vrouw ben.
pi_167368997
Niet dat ik dan geen vrouw kan daten, maar dat terzijde. :)
pi_167369078
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:54 schreef Crip het volgende:

[..]

als je je ogen open deed zag je dat ik een vrouw ben.
Dat zag ik, en omdat de kans klein is dat je lesbisch bent, dacht ik al dat je nog minder recht van spreken zou hebben dan iemand die alleen geen islamitische meiden heeft gedate, maar goed, je kon natuurlijk toch lesbisch zijn dus ik dacht ik vraag het toch eerst even.
pi_167369106
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:57 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Dat zag ik, en omdat de kans klein is dat je lesbisch bent, dacht ik al dat je nog minder recht van spreken zou hebben dan iemand die alleen geen islamitische meiden heeft gedate, maar goed, je kon natuurlijk toch lesbisch zijn dus ik dacht ik vraag het toch eerst even.
Ik ben een Moslima

wat is je punt?
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:03:55 #76
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167369232
Bericht van iemand uit de grote stad en die met heel veel verschillende culturen in aanraking komt en is gekomen.

Islamitische meiden/dames verschillen niet zo heel veel tav niet islamitische meiden. In het algemeen zijn ze alleen voorzichtiger in de publieke ruimte. Sommigen doen niks voor het huwelijk en sommigen doen alles en everything in between...sommigen zonder hoofddoek zijn heilig en sommigen met hoofddoek doen alles en iedereen en je vrienden erbij...
pi_167369315
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:59 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik ben een Moslima

wat is je punt?
Mijn punt is dat vrouwen en mensen in het algemeen behoorlijk slecht zijn in het inschatten van wat ze zelf willen.. ooit je vriendinnen eisenlijstjes horen maken van hun ideale man, en dan gekeken waar ze een week later mee thuiskwamen?

Plus dat als je zelf moslima bent, en je toch sex hebt voor het huwelijk, je het waarschijnlijk niet aan al je kennissen gaat vertellen, omdat dat in de gemeenschap als iets negatiefs wordt gezien, misschien vertel je het een paar heel goeie vriendinnen, maar zeker niet meer dan dat.

Die twee dingen maken het onwaarschijnlijk dat je een goed beeld hebt van sex voor het huwelijk door andere moslima's.

maar je kent dus helemaal geen geloofsgenoten die sex hebben voor het huwelijk?
pi_167369328
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:08 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Mijn punt is dat vrouwen en mensen in het algemeen behoorlijk slecht zijn in het inschatten van wat ze zelf willen.. ooit je vriendinnen eisenlijstjes horen maken van hun ideale man, en dan gekeken waar ze een week later mee thuiskwamen?

Plus dat als je zelf moslima bent, en je toch sex hebt voor het huwelijk, je het waarschijnlijk niet aan al je kennissen gaat vertellen, omdat dat in de gemeenschap als iets negatiefs wordt gezien, misschien vertel je het een paar heel goeie vriendinnen, maar zeker niet meer dan dat.

Die twee dingen maken het onwaarschijnlijk dat je een goed beeld hebt van sex voor het huwelijk door andere moslima's.

maar je kent dus helemaal geen geloofsgenoten die sex hebben voor het huwelijk?
Heb je uberhaupt ook werkelijk gelezen wat ik heb getypt allemaal?
pi_167369643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:08 schreef Crip het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt ook werkelijk gelezen wat ik heb getypt allemaal?
Nouja je zegt dat het 9/10 niet gaat werken en doet alsof alle islamitische meiden standaard een speciale aanpak verdienen omdat ze anders tegen deze zaken aan zouden kijken als alle niet-islamitische meiden, en dat is dus onzin. Er zijn genoeg islamitische vrouwen die wél gewoon sex voor het huwelijk willen, en TS moet er eerst maar eens achter komen wat zijn vrouwtje daar van vindt.
pi_167369670
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:23 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Nouja je zegt dat het 9/10 niet gaat werken en doet alsof alle islamitische meiden standaard een speciale aanpak verdienen omdat ze anders tegen deze zaken aan zouden kijken als alle niet-islamitische meiden, en dat is dus onzin.
''doet alsof'' misschien wat minder aannames doen en vragen waarom ik 9/10 aangeef.
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:41:22 #81
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167369986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef Crip het volgende:

[..]

''doet alsof'' misschien wat minder aannames doen en vragen waarom ik 9/10 aangeef.
What up Blood?
pi_167370241
Zou beginnen met eens kijken of je kan afspreken op een niet "openbare" plek. Dus gewoon thuis.
Of na de date te vragen of ze nog wat thuis wil drinken samen met je.

Daar heb je de mogelijkheid om van zoenen naar meer te gaan en kom je er vanzelf wel achter of zij ook meer wil, nog even wat rustiger aan wil doen of wil wachten tot het huwelijk.
Komt er een "ho" dan kan je er altijd nog even rustig en vriendelijk over praten, het is niet nodig daarmee te beginnen. Legt alleen maar onnodige spanning op alles, ook als het wel een ja is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167433123
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:10 schreef zeer het volgende:
Waarom kun je over dit soort basale zaken niet gewoon praten met d'r? Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk om het over behoeftes in je eventueel relatie te praten.
Dat wil ik juist wel. Maar het gaat mij erom hoe ik dit bespreekbaar kan maken omdat ik ervan uit ga dat dit een gevoelig onderwerp is voor haar vanwege haar achtergrond. Uiteindelijk zou dit wel ter sprake komen maar daarvoor ga ik geen 30 keer daten met haar. Maar ergens vind ik haar hierom ook wel meer aantrekkelijk dan sommige dames in de kroeg die dezelfde avond nog met je het bed in duiken en jij waarschijnlijk nummer 32 bent.
  zondag 18 december 2016 @ 22:40:03 #84
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167433169
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef donutring het volgende:

[..]

Dat wil ik juist wel. Maar het gaat mij erom hoe ik dit bespreekbaar kan maken omdat ik ervan uit ga dat dit een gevoelig onderwerp is voor haar vanwege haar achtergrond. Uiteindelijk zou dit wel ter sprake komen maar daarvoor ga ik geen 30 keer daten met haar. Maar ergens vind ik haar hierom ook wel meer aantrekkelijk dan sommige dames in de kroeg die dezelfde avond nog met je het bed in duiken en jij waarschijnlijk nummer 32 bent.
Forbidden fruit.
  zondag 18 december 2016 @ 22:40:07 #85
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167433172
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef donutring het volgende:

[..]

Dat wil ik juist wel. Maar het gaat mij erom hoe ik dit bespreekbaar kan maken omdat ik ervan uit ga dat dit een gevoelig onderwerp is voor haar vanwege haar achtergrond. Uiteindelijk zou dit wel ter sprake komen maar daarvoor ga ik geen 30 keer daten met haar. Maar ergens vind ik haar hierom ook wel meer aantrekkelijk dan sommige dames in de kroeg die dezelfde avond nog met je het bed in duiken en jij waarschijnlijk nummer 32 bent.
'Hee gezien jouw achtergrond ben ik benieuwd naar jouw kijk op seksualiteit, wil je daar over praten?'

Als je dat al niet trekt kun je beter gelijk aftikken denk ik.
pi_167433315
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:47 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee, zomaar iets proberen wetende dat het een gevoellig onderwerp kan zijn is helemaal niet aan te raden. Ze kan er op dat moment in mee gaan maar dan spijt krijgen van haar beslissing op dat moment en zo veel andere scenarios. En dan is TS nog verder van huis aangezien hij haar ook gewoon echt leuk vind. Praten is geen afknapper, ik weet niet hoe die mannen daar hier bij komen. Als je als twee volwassenen normaal over onderwerpen kan praten is dat juist het tegenovergestelde want dan laat hij zien dat hij wel geeft om haar normen en waarden.

Heb je uberhaupt ervaring met het daten van islamitische meiden?
Je hebt gelijk. Gevoelig onderwerp en dan toch haar aanraken en kijken tot waar het kan. Ik kan mij voorstellen dat dit echt ongewenst is dus dit ga ik niet doen. Ik ga haar wel bij mij thuis uitnodigen en het daar bespreken. Het zou toch wel te mooi om waar te zijn dat ze zegt "Tuurlijk doe ik aan seks! Kom maar hier"! _O-
pi_167433406
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Bericht van iemand uit de grote stad en die met heel veel verschillende culturen in aanraking komt en is gekomen.

Islamitische meiden/dames verschillen niet zo heel veel tav niet islamitische meiden. In het algemeen zijn ze alleen voorzichtiger in de publieke ruimte. Sommigen doen niks voor het huwelijk en sommigen doen alles en everything in between...sommigen zonder hoofddoek zijn heilig en sommigen met hoofddoek doen alles en iedereen en je vrienden erbij...
Ervaring? :D
pi_167433674
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 07:05 schreef Drug het volgende:
drinkt ze alcohol?
Ja. Maar ik ben niet van plan haar dronken te voeren haha! Alhans, als dat de bedoeling was van je post erna.

Ze had overigens haar whatsapp foto gewijzigd en ik zag dat ze een kleine tattoo bij haar sleutelbeen heeft. Was me nooit eerder opgevallen maar dat (lijkt mij) ook wel een teken dat ze best ruimdenkend is.
pi_167433923
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:56 schreef donutring het volgende:

[..]

Ja. Maar ik ben niet van plan haar dronken te voeren haha! Alhans, als dat de bedoeling was van je post erna.

Ze had overigens haar whatsapp foto gewijzigd en ik zag dat ze een kleine tattoo bij haar sleutelbeen heeft. Was me nooit eerder opgevallen maar dat (lijkt mij) ook wel een teken dat ze best ruimdenkend is.
:') Alcohol, tattoo, op haarzelf wonen zijn GEEN indicaties dat ze neukt. Ben je wel helemaal lekker man? Vraag haar niets, laat het gewoon lopen zoals het loopt.
pi_167434080
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:44 schreef donutring het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Gevoelig onderwerp en dan toch haar aanraken en kijken tot waar het kan. Ik kan mij voorstellen dat dit echt ongewenst is dus dit ga ik niet doen. Ik ga haar wel bij mij thuis uitnodigen en het daar bespreken. Het zou toch wel te mooi om waar te zijn dat ze zegt "Tuurlijk doe ik aan seks! Kom maar hier"! _O-
ja beter luister je niet naar die mensen hier
  maandag 19 december 2016 @ 00:06:54 #91
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167435360
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:47 schreef donutring het volgende:

[..]

Ervaring? :D
Wat ik met name probeer te benadrukken in mijn post is dat ondanks dat zij een Turkse en waarschijnlijk ook een islamitische achtergrond heeft, is dat zij ook gewoon een vrouw is.

Ik merk hier op FOK en ook aan mensen die weinig tot geen ervaring hebben met andere culturen wel allerlei meningen hebben over andere etnische groepen.
Ik ben toevallig iemand uit de randstad, zelf van gemengde afkomst en van bepaalde leeftijd en ben met veel verschillende culturen in aanraking gekomen dus ik kan putten uit eigen ervaringen.

Kijk als je nog nooit iemand anders van een andere kleur/afkomst hebt gekust laat staan intiem geweest dan klinkt het allemaal veel spannender dan het is. Je gaat bewust/onbewust af op vooroordelen die iedereen heeft.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar iedereen kent uit zijn jeugd van die verhalen: "dit soort vrouwen zo en die vrouwen zijn zus".
Ik vind het ook dom als je bijvoorbeeld met een Zimbabwaanse dame een relatie hebt gehad dat je opeens expert Zimbabwaanse dames bent.

Mijn ervaring is dat je gewoon elke vrouw opnieuw moet inschatten. Zoals ik al eerder zei, een islamitische en/Turkse dame zijn wat voorzichtiger in de publieke ruimte. Dat komt omdat zij historisch gezien uit een wij-cultuur komt en de eigen gemeenschap een belangrijk onderdeel is in hun dagelijks leven. Daardoor is ze ook gevoeliger voor het oordeel van deze gemeenschap.

Als je haar gewoon als individu ziet en goed met haar communiceert en ik hoop dat je ook beetje voelsprieten hebt zodat je ook de non-verbale communicatie goed interpreteert dat zul je zelf zien waar het schip strandt of kan stranden.

Ik hoop dat je het waanidee dat 'ze' allemaal niet aan sex doen voor het huwelijk al lang hebt laten varen, want dat was 20 jaar geleden al niet zo en nu al helemaal niet meer..

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en is louter als advies bedoeld.
pi_167435565
TS, ik heb in hetzelfde schuitje gezeten. Je moet er achter komen of ze maagd is of niet (of ouders welvarend zijn en modern lijken staat hier los van). Het kan zijn dat ze wat toelaat hier en daar, maar als puntje bij paaltje komt kan ze zo vertrekken. Vooral als ze haar idealen sterk verdedigt en het ook haar idee is om haar eerste keer seks met iemand te hebben die ook haar toekomstige man wordt. Heel verstandig om hier over te praten en elkaar niet meer pijn te doen dan nodig. Nederlandse mannen staan er inderdaad bekend om dat ze makkelijk van bloem tot bloem gaan, dat weten de Turkse dames maar al te goed (dus zijn ze ook moeilijk benaderbaar).
  maandag 19 december 2016 @ 00:22:36 #93
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167435644
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:17 schreef TheInnocent het volgende:
TS, ik heb in hetzelfde schuitje gezeten. Je moet er achter komen of ze maagd is of niet (of ouders welvarend zijn en modern lijken staat hier los van). Het kan zijn dat ze wat toelaat hier en daar, maar als puntje bij paaltje komt kan ze zo vertrekken. Vooral als ze haar idealen sterk verdedigt en het ook haar idee is om haar eerste keer seks met iemand te hebben die ook haar toekomstige man wordt. Heel verstandig om hier over te praten en elkaar niet meer pijn te doen dan nodig. Nederlandse mannen staan er inderdaad bekend om dat ze makkelijk van bloem tot bloem gaan, dat weten de Turkse dames maar al te goed (dus zijn ze ook moeilijk benaderbaar).
Nederlandse mannen? Ten eerste wat versta je in dit geval onder Nederlandse mannen? Blanke mannen of mannen uit Nederland?

Daarnaast van bloem tot bloem gaan is iets wat heel veel mannen doen. Omdat toe te schrijven aan een bepaald soort man, moet je onder een steen leven...helemaal gezien de tijdgeest.
pi_167435931
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 00:22 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Nederlandse mannen? Ten eerste wat versta je in dit geval onder Nederlandse mannen? Blanke mannen of mannen uit Nederland?

Daarnaast van bloem tot bloem gaan is iets wat heel veel mannen doen. Omdat toe te schrijven aan een bepaald soort man, moet je onder een steen leven...helemaal gezien de tijdgeest.
Ik doel op de Nederlandse cultuur (ook andere mannen met niet-Nederlandse afkomst dus). In de Turkse cultuur krijg je als man (en vrouw) mee dat je een iemand date met wie je mogelijk ook wel wilt trouwen. Dus niet eerst mee seksen en dan nog even beslissen dat je toch nog niet klaar blijkt te zijn voor een relatie. Nee, je neemt exclusief tijd voor elkaar zonder seks en kijkt dan of je bij elkaar past of niet, voordat er daadwerkelijk een toezegging wordt gedaan. Voornoemde geldt voor de traditionele Turken, dus vandaar: check eerst haar maagdelijkheid. Daar begint deze discussie mee.
  maandag 19 december 2016 @ 00:41:32 #95
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167435997
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 00:36 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik doel op de Nederlandse cultuur (ook andere mannen met niet-Nederlandse afkomst dus). In de Turkse cultuur krijg je als man (en vrouw) mee dat je een iemand date met wie je mogelijk ook wel wilt trouwen. Dus niet eerst mee seksen en dan nog even beslissen dat je toch nog niet klaar blijkt te zijn voor een relatie. Nee, je neemt exclusief tijd voor elkaar zonder seks en kijkt dan of je bij elkaar past of niet, voordat er daadwerkelijk een toezegging wordt gedaan. Voornoemde geldt voor de traditionele Turken, dus vandaar: check eerst haar maagdelijkheid. Daar begint deze discussie mee.
Jij geeft het zelf goed aan. Dat wat je beschrijft geldt met name voor traditionele Turken, maar Turken zijn net mensen en die komen in verschillende smaken. Hij moet er eerst eens achter komen wat voor soort vlees hij in de kuip heeft. Ik vermoed dat hij niet veel ervaring heeft met Turken anders had hij deze inschatting al zelf kunnen maken.
pi_167436069
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 00:41 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Jij geeft het zelf goed aan. Dat wat je beschrijft geldt met name voor traditionele Turken, maar Turken zijn net mensen en die komen in verschillende smaken. Hij moet er eerst eens achter komen wat voor soort vlees hij in de kuip heeft. Ik vermoed dat hij niet veel ervaring heeft met Turken anders had hij deze inschatting al zelf kunnen maken.
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 00:41 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Jij geeft het zelf goed aan. Dat wat je beschrijft geldt met name voor traditionele Turken, maar Turken zijn net mensen en die komen in verschillende smaken. Hij moet er eerst eens achter komen wat voor soort vlees hij in de kuip heeft. Ik vermoed dat hij niet veel ervaring heeft met Turken anders had hij deze inschatting al zelf kunnen maken.
Om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt is de beste weg de vraag naar maagdelijkheid, dat is het punt dat ik probeer te maken. Deze Turkse is adembenemend mooi, welbespraakt, intelligent en blijkbaar ook op leeftijd. Als dit meisje nog geen seks heeft gehad, dan weet ik 99% zeker dat ze idealen heeft! Ook al laat ze bepaalde dingen toe, de daad zal ze niet doen met TS.
  maandag 19 december 2016 @ 00:57:40 #97
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167436175
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 00:48 schreef TheInnocent het volgende:

[..]


[..]

Om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt is de beste weg de vraag naar maagdelijkheid, dat is het punt dat ik probeer te maken. Deze Turkse is adembenemend mooi, welbespraakt, intelligent en blijkbaar ook op leeftijd. Als dit meisje nog geen seks heeft gehad, dan weet ik 99% zeker dat ze idealen heeft! Ook al laat ze bepaalde dingen toe, de daad zal ze niet doen met TS.
Wel aardig dat je mijn post zo goed vond dat je me 2 keer quotte :P.

En het blijft een inschatting die je maakt en ik vermoed dat jij die maakt vanuit je eigen achtergrond en kennis.
pi_167437095
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:56 schreef donutring het volgende:

[..]

Ja. Maar ik ben niet van plan haar dronken te voeren haha! Alhans, als dat de bedoeling was van je post erna.

Ze had overigens haar whatsapp foto gewijzigd en ik zag dat ze een kleine tattoo bij haar sleutelbeen heeft. Was me nooit eerder opgevallen maar dat (lijkt mij) ook wel een teken dat ze best ruimdenkend is.
zet gewoon actie dan
  maandag 19 december 2016 @ 09:57:53 #99
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167438443
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:17 schreef TheInnocent het volgende:
TS, ik heb in hetzelfde schuitje gezeten. Je moet er achter komen of ze maagd is of niet (of ouders welvarend zijn en modern lijken staat hier los van). Het kan zijn dat ze wat toelaat hier en daar, maar als puntje bij paaltje komt kan ze zo vertrekken. Vooral als ze haar idealen sterk verdedigt en het ook haar idee is om haar eerste keer seks met iemand te hebben die ook haar toekomstige man wordt. Heel verstandig om hier over te praten en elkaar niet meer pijn te doen dan nodig. Nederlandse mannen staan er inderdaad bekend om dat ze makkelijk van bloem tot bloem gaan, dat weten de Turkse dames maar al te goed (dus zijn ze ook moeilijk benaderbaar).
Turkse mannen niet? Kom op zeg, die doen het net zo goed en zo veel mogelijk als ze de kans krijgen. Al is het vaak wel zo dat Turkse mannen uiteindelijk toch met een maagd willen trouwen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 19 december 2016 @ 12:40:39 #100
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_167441157
Ga eerst vrienden worden met haar broers, daarna met haar vader.

En dan nog is succes geen garantie, want: geen moslim.
Sterkte, weet waar je aan begint.
pi_167442163
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Bericht van iemand uit de grote stad en die met heel veel verschillende culturen in aanraking komt en is gekomen.

Islamitische meiden/dames verschillen niet zo heel veel tav niet islamitische meiden. In het algemeen zijn ze alleen voorzichtiger in de publieke ruimte. Sommigen doen niks voor het huwelijk en sommigen doen alles en everything in between...sommigen zonder hoofddoek zijn heilig en sommigen met hoofddoek doen alles en iedereen en je vrienden erbij...
Tevens mijn ervaring.

Ga zelf al enige tijd met een Moslima. Niet zoveel mis mee (in hoeverre dat kan bij vrouwelijk schoon :) ). Al helpt het - bij een persoon als dat ik zelf ben - wel enorm dat zij behoorlijk ' verwesterd' is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_167442204
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 09:57 schreef yats het volgende:

[..]

Turkse mannen niet? Kom op zeg, die doen het net zo goed en zo veel mogelijk als ze de kans krijgen. Al is het vaak wel zo dat Turkse mannen uiteindelijk toch met een maagd willen trouwen.
Precies, een Turkse man trouwt i.h.a. een maagd. Nederlandse mannen trouwen i.h.a. niet. Staan er bekend om vrouwen in te ruilen, alsof het objecten zijn (zoals TS zelf ook overkomt). Dus TS, mocht ze een maagd zijn, dan moet je echt serieuze exclusieve intenties hebben wil je met haar verder. Anders gewoon met rust laten en je seksuele fantasie op iemand anders (die net zo over seks denkt als jij) botvieren.
  maandag 19 december 2016 @ 15:07:03 #103
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167444174
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Precies, een Turkse man trouwt i.h.a. een maagd. Nederlandse mannen trouwen i.h.a. niet. Staan er bekend om vrouwen in te ruilen, alsof het objecten zijn (zoals TS zelf ook overkomt). Dus TS, mocht ze een maagd zijn, dan moet je echt serieuze exclusieve intenties hebben wil je met haar verder. Anders gewoon met rust laten en je seksuele fantasie op iemand anders (die net zo over seks denkt als jij) botvieren.
Ho! Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat Turkse mannen niets verschillen van Nederlandse mannen en hem het liefste ook in zoveel mogelijk verschillende vrouwen hangen. Alleen doen zij er vaak iets hypocrieter over waar het vrouwen en normen en waarden betreft.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167444392
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Precies, een Turkse man trouwt i.h.a. een maagd. Nederlandse mannen trouwen i.h.a. niet. Staan er bekend om vrouwen in te ruilen, alsof het objecten zijn (zoals TS zelf ook overkomt). Dus TS, mocht ze een maagd zijn, dan moet je echt serieuze exclusieve intenties hebben wil je met haar verder. Anders gewoon met rust laten en je seksuele fantasie op iemand anders (die net zo over seks denkt als jij) botvieren.
En hoe wil je dat doen dan, die maagdelijkheid checken?
Vragen ben je nog maagd is echt nog meer akward dan vragen hoe iemand tegen seks aan kijkt.

Echt, alles voelt goed, alles gaat goed, laat het gewoon "flowen", als ze nog even wil wachten of tot het huwelijk niets wil op dat gebied komt dat wel boven. Neem aan dat de Ts geen botte hork is die iemand geen kans geeft nee te zeggen, die dwars over grensen heen walst.
Waarom het dan onnodig beladen maken allemaal? Waarom zo "anders" doen als je normaal zou doen?
Spreek gewoon "prive" af en kijk waar dat je brengt, als er dan een "ho" komt is het vroeg genoeg om eens te peilen hoe iemand erover denkt. Of ze eerst wil wachten tot het echt serieus is, of dat ze wil wachten tot het huwelijk. Ook als ze perse niet in een prive setting wil afspreken verteld dat wat, dan is het moment daar om gewoon eens te vragen hoe het zit. Niet door te vragen heb je je "vliesje" nog, maar gewoon te vragen hoe zij het verder ziet, hoe van daten naar "serieus" te gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167445562
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:17 schreef erodome het volgende:

[..]

En hoe wil je dat doen dan, die maagdelijkheid checken?
Vragen ben je nog maagd is echt nog meer akward dan vragen hoe iemand tegen seks aan kijkt.

Echt, alles voelt goed, alles gaat goed, laat het gewoon "flowen", als ze nog even wil wachten of tot het huwelijk niets wil op dat gebied komt dat wel boven. Neem aan dat de Ts geen botte hork is die iemand geen kans geeft nee te zeggen, die dwars over grensen heen walst.
Waarom het dan onnodig beladen maken allemaal? Waarom zo "anders" doen als je normaal zou doen?
Spreek gewoon "prive" af en kijk waar dat je brengt, als er dan een "ho" komt is het vroeg genoeg om eens te peilen hoe iemand erover denkt. Of ze eerst wil wachten tot het echt serieus is, of dat ze wil wachten tot het huwelijk. Ook als ze perse niet in een prive setting wil afspreken verteld dat wat, dan is het moment daar om gewoon eens te vragen hoe het zit. Niet door te vragen heb je je "vliesje" nog, maar gewoon te vragen hoe zij het verder ziet, hoe van daten naar "serieus" te gaan.
Het is aan TS om zelf te bepalen hoe hij er achter komt, gaat er om dat hij dat eerst moet weten voordat hij met emoties speelt van zo'n meisje. Beetje over levensvisies praten, en zelf vertellen over zijn seksverleden en kijken hoe zij er op reageert en zo het gesprek verder opbouwen. Ik vind dit meer klasse hebben dan even onder het truitje van het meisje zitten zonder enig besef van hoe ver iemand ooit is gegaan.
pi_167445647
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 15:07 schreef yats het volgende:

[..]

Ho! Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat Turkse mannen niets verschillen van Nederlandse mannen en hem het liefste ook in zoveel mogelijk verschillende vrouwen hangen. Alleen doen zij er vaak iets hypocrieter over waar het vrouwen en normen en waarden betreft.
Turkse mannen verschillen dus wel van Nederlandse mannen, omdat zij een maagd trouwen. Ben je het daar niet mee eens?
pi_167446052
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 15:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het is aan TS om zelf te bepalen hoe hij er achter komt, gaat er om dat hij dat eerst moet weten voordat hij met emoties speelt van zo'n meisje. Beetje over levensvisies praten, en zelf vertellen over zijn seksverleden en kijken hoe zij er op reageert en zo het gesprek verder opbouwen. Ik vind dit meer klasse hebben dan even onder het truitje van het meisje zitten zonder enig besef van hoe ver iemand ooit is gegaan.
Hij met haar emotie's speelt???? Dat terwijl zij op geen enkele manier kenbaar heeft gemaakt hoe zij hierin staat? Zou dat liever om willen draaien, want ze weet met wie ze dates heeft, weet dat het de "gewoonte" hier is om niet te wachten tot het huwelijk. Als zij wel zoent en alles verder heel vrij doet is het aan haar om aan te geven wat er "anders" is aan haar manier van dit aanpakken, is zij het die speelt met zijn emotie als ze dat niet doet.

Er zit geen klasse in dit op deze manier vertellen, alsof je op "biecht" moet voordat je verder kan met elkaar. Ze is geen willoos wezentje, geen zwak dingetje dat beschermt moet worden tegen het "normale". Ze heeft een mening, een wil en een mond. Heeft ze ideeen ergens over dan kan ze dat prima aangeven. Zij is het die evt hierin "anders" is als de norm, aan haar om dat aan te geven.

Zelfde heb ik andersom. Het is de norm (serieel) monogaam te zijn. Het is dus niet aan de ander om te peilen of ik "monogaam" wil zijn, het is aan mij om (vlotjes) aan te geven dat ik dat niet wil zijn, wat mijn "andere" ideeen over de relatievorm zijn.
Als ik iemand zou daten zou ik uitgaan van dat "monogame" idee, wil ik anders is het aan mij om dat aan te geven, niet aan de ander om elke uitzondering daarop te verzinnen en op de tenen te lopen omdat het weleens anders zou kunnen zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167446432
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij met haar emotie's speelt???? Dat terwijl zij op geen enkele manier kenbaar heeft gemaakt hoe zij hierin staat? Zou dat liever om willen draaien, want ze weet met wie ze dates heeft, weet dat het de "gewoonte" hier is om niet te wachten tot het huwelijk. Als zij wel zoent en alles verder heel vrij doet is het aan haar om aan te geven wat er "anders" is aan haar manier van dit aanpakken, is zij het die speelt met zijn emotie als ze dat niet doet.

Er zit geen klasse in dit op deze manier vertellen, alsof je op "biecht" moet voordat je verder kan met elkaar. Ze is geen willoos wezentje, geen zwak dingetje dat beschermt moet worden tegen het "normale". Ze heeft een mening, een wil en een mond. Heeft ze ideeen ergens over dan kan ze dat prima aangeven. Zij is het die evt hierin "anders" is als de norm, aan haar om dat aan te geven.

Zelfde heb ik andersom. Het is de norm (serieel) monogaam te zijn. Het is dus niet aan de ander om te peilen of ik "monogaam" wil zijn, het is aan mij om (vlotjes) aan te geven dat ik dat niet wil zijn, wat mijn "andere" ideeen over de relatievorm zijn.
Als ik iemand zou daten zou ik uitgaan van dat "monogame" idee, wil ik anders is het aan mij om dat aan te geven, niet aan de ander om elke uitzondering daarop te verzinnen en op de tenen te lopen omdat het weleens anders zou kunnen zijn.
Ik vind dat het dan wel iemand is die dan beschermd moet worden. Mocht ze maagd zijn, afkomstig van een niet heel modern gezin etc. en ze vindt deze TS heel erg leuk (ze heeft hem gezoend, ja dus), dan kan ze zich onder druk voelen belaalde dingen toch te doen met TS omdat ze hem leuk vindt. Stel dat ze haar eerste keer doet met TS en TS is eigenlijk toch niet toe aan iets serieus... meisje wordt links gelaten, verstoten door familie, Turkse mannen willen haar ook niet meer (afgezien vh feit dat het hypocriet is) en zo staat ze er dan alleen voor. Toch anders dan het gevolg van seks met een gem. Nederlands meisje vind je niet? Hij weet dondersgoed dat hij seks wil met iets dat er misschien heel onbekend mee is waar drastische gevolgen aan kunnen zitten. Verstoten worden door familie vind ik zo'n gevolg, vandaar. Hij moet serieus uitzoeken wat zij wil en wat hij zelf wil, zonder de druk er op te leggen. Gewoon mee praten en geen valse verwachtingen creeeren.
pi_167446551
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:27 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind dat het dan wel iemand is die dan beschermd moet worden. Mocht ze maagd zijn, afkomstig van een niet heel modern gezin etc. en ze vindt deze TS heel erg leuk (ze heeft hem gezoend, ja dus), dan kan ze zich onder druk voelen belaalde dingen toch te doen met TS omdat ze hem leuk vindt. Stel dat ze haar eerste keer doet met TS en TS is eigenlijk toch niet toe aan iets serieus... meisje wordt links gelaten, verstoten door familie, Turkse mannen willen haar ook niet meer (afgezien vh feit dat het hypocriet is) en zo staat ze er dan alleen voor. Toch anders dan het gevolg van seks met een gem. Nederlands meisje vind je niet? Hij weet dondersgoed dat hij seks wil met iets dat er misschien heel onbekend mee is waar drastische gevolgen aan kunnen zitten. Verstoten worden door familie vind ik zo'n gevolg, vandaar. Hij moet serieus uitzoeken wat zij wil en wat hij zelf wil, zonder de druk er op te leggen. Gewoon mee praten en geen valse verwachtingen creeeren.
Snap niet goed waarom zij dan wel als een kwetsbaar bloempje neergezet moet worden. Ze is vrouw genoeg met de ts te daten, komt op geen enkele manier behouden over verder.
Het is echt aan haar om dit aan te geven.

In mijn geval spelen er een hoop andere zaken mee, kan je wel overweg met iemand met zo'n seksverleden die niet geheel en al prive is? Kunnen je vrienden en familie daar wel mee omgaan?
Maar echt helemaal niemand die mij dan als een kwetsbaar bloempje ziet. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet als een kwetsbaar bloempje gezien worden, ik snap dat ik buiten het "normaal" val hierin. Maar waarom hier dan ineens zo anders doen?
Nogmaals, ze heeft een wil, een mening en een mond, als zij echt het zo anders wil dan "normaal" is kan ze dat prima zelf aangeven. Sterker nog, is het echt aan haar om dat aan te geven.

Vind echt dat haar behandelen als een speciaal en kwetsbaar bloempje afdoet aan het geheel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167446613
Ts nogmaals luister niet naar onzin hier, 99% heeft nooit moslim gedate.
  maandag 19 december 2016 @ 16:36:28 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167446652
Als je t niet bespreekbaar kan maken, dan wordt de rest vanje relatie ook niets lijkt me zo.

Of is t nog geen relatie? Als ik officieel?
pi_167446783
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Ts nogmaals luister niet naar onzin hier, 99% heeft nooit moslim gedate.
Wie ben jij om dit te bepalen? Iedereen spreekt hier uit eigen ervaring, je kan alleen je eigen visie delen. Zeer laagdunkend en onnodig om andere reacties als onzin te bestempelen.
pi_167446868
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Snap niet goed waarom zij dan wel als een kwetsbaar bloempje neergezet moet worden. Ze is vrouw genoeg met de ts te daten, komt op geen enkele manier behouden over verder.
Het is echt aan haar om dit aan te geven.

In mijn geval spelen er een hoop andere zaken mee, kan je wel overweg met iemand met zo'n seksverleden die niet geheel en al prive is? Kunnen je vrienden en familie daar wel mee omgaan?
Maar echt helemaal niemand die mij dan als een kwetsbaar bloempje ziet. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet als een kwetsbaar bloempje gezien worden, ik snap dat ik buiten het "normaal" val hierin. Maar waarom hier dan ineens zo anders doen?
Nogmaals, ze heeft een wil, een mening en een mond, als zij echt het zo anders wil dan "normaal" is kan ze dat prima zelf aangeven. Sterker nog, is het echt aan haar om dat aan te geven.

Vind echt dat haar behandelen als een speciaal en kwetsbaar bloempje afdoet aan het geheel.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat iedereen een juiste behandeling verdient. Het is fijn als mensen rekening met je gevoelens houden. In deze situatie heeft dezelfde daad misschien hele grote gevolgen voor de date van TS, terwijl het voor TS misschien geen big issue is. Dingen om rekening mee te houden.
pi_167446948
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:45 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat iedereen een juiste behandeling verdient. Het is fijn als mensen rekening met je gevoelens houden. In deze situatie heeft dezelfde daad misschien hele grote gevolgen voor de date van TS, terwijl het voor TS misschien geen big issue is. Dingen om rekening mee te houden.
Maar hoe hou je geen rekening met gevoelens door gewoon te kijken of die extra stap ok is?
Als de Ts nu iemand zou zijn die over grensen heen walst zou ik zeggen dat je een punt hebt, maar niets wijst daarop, het tegendeel is eerder waar als ik zo zijn bijdrage lees.
Als de potientele partner van de Ts anders denkt en wil is het aan haar dat aan te geven. De Ts biedt daar zat ruimte voor.

Er nu al vanuit te gaan dat ze een heel speciaal sneeuwvlokje is die met extra fluwelen handschoentjes behandeld dient te worden is geen rekening houden met haar gevoelens. Het is laten zien dat je vooroordelen als maat neemt, haar niet echt serieus neemt, maar vooroordelen serieuzer neemt dan dat je haar neemt.
Ik zou persoonlijk best wel beledigd zijn als iemand me behandeld aan de hand van vooroordelen ipv naar mij kijkt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 19 december 2016 @ 17:07:52 #115
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167447360
Lijkt me toch geen probleem om voor te stellen thuis af te spreken. Ik denk dat ze genoeg bij de pinken is om te weten waar dat heen gaat, of kan gaan.
Als ze niets wil zal ze het idee afschieten. Als ze wel ja zegt kun je eens rustig met je hand over dijen, billen en borsten strijken, daarna eventueel onder een shirtje. Merkt snel genoeg of dat wenselijk is of niet.
Dan blijft alleen de vraag over of ze "het" wil doen (nu of in de toekomst), en of dat voor ts belangrijk is.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167447772
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Ts nogmaals luister niet naar onzin hier, 99% heeft nooit moslim gedate.
Jij bent Marokkaanse en dat meisje is Turks. Alsof moslim zijn 1 identiteit is.
pi_167448593
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:07 schreef Tanin het volgende:
Lijkt me toch geen probleem om voor te stellen thuis af te spreken. Ik denk dat ze genoeg bij de pinken is om te weten waar dat heen gaat, of kan gaan.
Als ze niets wil zal ze het idee afschieten. Als ze wel ja zegt kun je eens rustig met je hand over dijen, billen en borsten strijken, daarna eventueel onder een shirtje. Merkt snel genoeg of dat wenselijk is of niet.
Dan blijft alleen de vraag over of ze "het" wil doen (nu of in de toekomst), en of dat voor ts belangrijk is.
Nee, dat weet ze waarschijnlijk niet als ze geen of weinig ervaring heeft met jongens. De eerste keer dat een jongen mij thuis had uitgenodigd om voor me te koken, geloofde ik ook echt dat hij het leuk vond om te koken en gewoon zo een gezellige avond wilde hebben. En zeker als die jongen je heel goed behandelt en niet over seks heeft gepraat de eerste vijf dates ervoor.
pi_167448596
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij bent Marokkaanse en dat meisje is Turks. Alsof moslim zijn 1 identiteit is.
Marokkaans of turks boeit geen ruk. Wat er echt toe doet is hoe het meisje zelf is. De ene turk of marokkaan is de andere niet :)
pi_167449807
Ik wil de mensen hier, die zeggen dat je gewoon stap voor stap verder moet gaan tijdens het zoenen, erop attenderen dat dit echt een slechte stap is. Het is mij zelf ook overkomen en ik heb er spijt van. Op zulke momenten kan zij haarzelf niet meer onder controle houden en dan gebeuren er dus dingen waar ze misschien spijt van gaat krijgen. En dan heb ik het over meiden in het algemeen. Laat ze in hun waarden en praat er dan op zijn minst over als je respect hebt, vooral als je al denkt dat zij ermee wil wachten.
pi_167450191
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:30 schreef Hoxyz het volgende:
Probeer te peilen hoe haar band is met haar ouders. En of haar ouders streng gelovig is. Zo ja, abort mission.

Sorry to say, maar het werkt niet. Geloof me.
Naja, dat ligt een beetje aan haar plek in het gezin. Meestal is er 1 de lul en die draait dan overal voor op. Die moet je inderdaad wijken.
pi_167450283
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:33 schreef ladyy__ het volgende:
Ik wil de mensen hier, die zeggen dat je gewoon stap voor stap verder moet gaan tijdens het zoenen, erop attenderen dat dit echt een slechte stap is. Het is mij zelf ook overkomen en ik heb er spijt van. Op zulke momenten kan zij haarzelf niet meer onder controle houden en dan gebeuren er dus dingen waar ze misschien spijt van gaat krijgen. En dan heb ik het over meiden in het algemeen. Laat ze in hun waarden en praat er dan op zijn minst over als je respect hebt, vooral als je al denkt dat zij ermee wil wachten.
Uiteraard eens met dat er eerst even over praten in plaats van haar te overvallen beter is, maar als ze 'de controle verliest' is dat dus iets dat zij zelf wil, verlangt. Als ze daar achteraf 'spijt' van heeft, komt die spijt vanuit iets dat haar ergens is opgelegd, een verwachting. We zijn mensen, en dan kan ze wel gelovige ouders hebben, maar het is haar leven. Als zij 'de controle' (de controle van wie? Wat? Regels... Intimiteit is een instinct en dat heeft zo zijn redenen) verliest komt dat vanuit een verlangen en gezien het haar leven is, mag ze dat daar best naar invullen. Lekker kut, iets willen maar het niet kunnen, of spijt krijgen, omdat iemand anders vindt dat je iets niet mag doen. :')

Lekker aan de kant gooien al dat gezeik en leven hoe je dat zelf wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2016 18:49:13 ]
pi_167450375
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:07 schreef Tanin het volgende:
Lijkt me toch geen probleem om voor te stellen thuis af te spreken. Ik denk dat ze genoeg bij de pinken is om te weten waar dat heen gaat, of kan gaan.
Als ze niets wil zal ze het idee afschieten. Als ze wel ja zegt kun je eens rustig met je hand over dijen, billen en borsten strijken, daarna eventueel onder een shirtje. Merkt snel genoeg of dat wenselijk is of niet.
Dan blijft alleen de vraag over of ze "het" wil doen (nu of in de toekomst), en of dat voor ts belangrijk is.
Jezus, wat zijn dit voor opdringerige aanrandpraktijken. :') Meteen naar de boobs, nee man. Sowieso begint zoiets met blikken en een wederzijds gevoel, goede timing, niet ongevraagd aanraken. Viespijp.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2016 18:51:47 ]
pi_167451092
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:29 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Tevens mijn ervaring.

Ga zelf al enige tijd met een Moslima. Niet zoveel mis mee (in hoeverre dat kan bij vrouwelijk schoon :) ). Al helpt het - bij een persoon als dat ik zelf ben - wel enorm dat zij behoorlijk ' verwesterd' is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwesterd. Ook al zo term. Wat is verwesterd? En waarom zou een moslim niet verwesterd kunnen zijn. Men doet alsof.. nou ja, vind het maar achterlijk.
pi_167451272
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:33 schreef ladyy__ het volgende:
Ik wil de mensen hier, die zeggen dat je gewoon stap voor stap verder moet gaan tijdens het zoenen, erop attenderen dat dit echt een slechte stap is. Het is mij zelf ook overkomen en ik heb er spijt van. Op zulke momenten kan zij haarzelf niet meer onder controle houden en dan gebeuren er dus dingen waar ze misschien spijt van gaat krijgen. En dan heb ik het over meiden in het algemeen. Laat ze in hun waarden en praat er dan op zijn minst over als je respect hebt, vooral als je al denkt dat zij ermee wil wachten.
Precies wat ik denk ook.
  maandag 19 december 2016 @ 19:43:14 #125
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167452010
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Ts nogmaals luister niet naar onzin hier, 99% heeft nooit moslim gedate.
Oh? Jammer genoeg voor jou heb ik hier wel ervaring mee. Sterker nog, ik heb net als TS een paar maanden met een moslima gedate. En ja, het is niets blijvends geworden omdat ze een moslima is, maar niet om de reden die jij nu denkt. We verschilden uiteindelijk gewoon teveel qua denkbeelden over onder andere de invloed die een geloof heeft op je denkbeelden, ondanks dat zij een 'moderne vernederlandste moslima' is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167452875
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2016 18:48 schreef Myrr het volgende:

[..]

Uiteraard eens met dat er eerst even over praten in plaats van haar te overvallen beter is, maar als ze 'de controle verliest' is dat dus iets dat zij zelf wil, verlangt. Als ze daar achteraf 'spijt' van heeft, komt die spijt vanuit iets dat haar ergens is opgelegd, een verwachting. We zijn mensen, en dan kan ze wel gelovige ouders hebben, maar het is haar leven. Als zij 'de controle' (de controle van wie? Wat? Regels... Intimiteit is een instinct en dat heeft zo zijn redenen) verliest komt dat vanuit een verlangen en gezien het haar leven is, mag ze dat daar best naar invullen. Lekker kut, iets willen maar het niet kunnen, of spijt krijgen, omdat iemand anders vindt dat je iets niet mag doen. :')

Lekker aan de kant gooien al dat gezeik en leven hoe je dat zelf wil.
Het gaat hier niet om hoe gelovig haar ouders zijn, het gaat erom hoe gelovig zij zelf is. En de spijt hoeft niet te komen omdat zij de verwachtingen van haar ouders niet heeft waargemaakt, maar de spijt komt omdat zij de verwachting van haar zelf niet heeft waargemaakt. Dat zij haarzelf altijd heeft voorgenomen om ermee te wachten, tot het moment kwam dat zij de controle over haar gedachtes verliest omdat iemand waar zij een toekomst mee ziet uit zichzelf zulke stappen begint te ondernemen. Dat spannend intiem momentje dat ze heeft is dan maar voor eventjes, maar verpest iets wat voor haar heel belangrijk was en altijd zal zijn. Ja, ik spreek voor mezelf maar waarschijnlijk ook voor anderen.
pi_167453199
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Marokkaans of turks boeit geen ruk. Wat er echt toe doet is hoe het meisje zelf is. De ene turk of marokkaan is de andere niet :)
Dat zeg ik nergens ukkie
pi_167453878
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens ukkie
Jij zegt van dit is een turks meisje en geen marokkaanse, of iig woorden van gelijke strekking. Maar dat doet er dus werkelijk helemaal niet toe.

Ik vind jouw bejegening richting mij trouwens ietwat denigrerend :)
pi_167454338
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 20:32 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Jij zegt van dit is een turks meisje en geen marokkaanse, of iig woorden van gelijke strekking. Maar dat doet er dus werkelijk helemaal niet toe.

Ik vind jouw bejegening richting mij trouwens ietwat denigrerend :)
Lees t nog eens?
  maandag 19 december 2016 @ 22:32:55 #130
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167459820
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2016 18:51 schreef Myrr het volgende:

[..]

Jezus, wat zijn dit voor opdringerige aanrandpraktijken. :') Meteen naar de boobs, nee man. Sowieso begint zoiets met blikken en een wederzijds gevoel, goede timing, niet ongevraagd aanraken. Viespijp.
Ja echt vies man om iemand aan te raken tijdens het zoenen :')
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 19 december 2016 @ 22:50:40 #131
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167460557
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Ts nogmaals luister niet naar onzin hier, 99% heeft nooit moslim gedate.
Ik hoop dat je het niet over mij hebt.
  maandag 19 december 2016 @ 23:20:05 #132
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_167461684
Als je anaal gaat blijft ze maagd
pi_167466436
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Verwesterd. Ook al zo term. Wat is verwesterd? En waarom zou een moslim niet verwesterd kunnen zijn. Men doet alsof.. nou ja, vind het maar achterlijk.
Zoek de definitie op en duik daar vervolgens in zou ik zeggen...
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_167497900
Gisteren heb ik met haar bij mij thuis afgesproken. Daar deed ze trouwens ook helemaal niet moeilijk over.
Gezoend, geknuffeld, gepraat etc. En toen ik ruimte voelde heb ik gevraagd hoe ze denkt over mij en de toekomst. Nou mevrouw kwam los _O-
Zegt ze tegen me dat ze blij is dat ik het vraag want ze was bang dat het mij zou afschrikken als ik over de toekomst zou hebben. Tenminste die ervaring had ze met Nederlandse mannen.
Echt merkwaardig hoe wij hebben zitten invullen voor elkaar!
Ze is overigens geen maagd... met haar Turkse ex was ze verloofd geweest en na een aantal jaar heeft zij er een punt achter gezet. Dat ze al seks hadden gehad was voor haar geen reden om toch te trouwen. Hij was haar eerste.
Maar zegt ze, dat ik geen maagd ben wil ook niet zeggen dat ik met iedereen het bed in duik. Sterker nog ze heeft daarna met niemand anders seks gehad. Wel gedate maar of de ander was niet serieus of het klikte niet etc.
Bij mij heeft ze een klik, aantrekkingskracht en ze vertrouwd me. Met name dat laatste vind ze belangrijk als ze intiem wilt zijn. Klare taal. Ik ben ook serieus en wil ook investeren in een relatie. Het voelt goed en ik ga er 100% voor!
pi_167497982
Ik word hier onterecht neergezet als een oversexte man die alleen maar een gaatje wilt vullen.
Buiten het feit dat ik inderdaad graag gaatjes vul, heb ik ook gewoon gevoelens en serieuze intenties. Met deze dame in ieder geval wel. Dit is relatiemateriaal :)
  woensdag 21 december 2016 @ 14:54:57 #136
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167498344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:29 schreef donutring het volgende:
Gisteren heb ik met haar bij mij thuis afgesproken. Daar deed ze trouwens ook helemaal niet moeilijk over.
Gezoend, geknuffeld, gepraat etc. En toen ik ruimte voelde heb ik gevraagd hoe ze denkt over mij en de toekomst. Nou mevrouw kwam los _O-
Zegt ze tegen me dat ze blij is dat ik het vraag want ze was bang dat het mij zou afschrikken als ik over de toekomst zou hebben. Tenminste die ervaring had ze met Nederlandse mannen.
Echt merkwaardig hoe wij hebben zitten invullen voor elkaar!
Ze is overigens geen maagd... met haar Turkse ex was ze verloofd geweest en na een aantal jaar heeft zij er een punt achter gezet. Dat ze al seks hadden gehad was voor haar geen reden om toch te trouwen. Hij was haar eerste.
Maar zegt ze, dat ik geen maagd ben wil ook niet zeggen dat ik met iedereen het bed in duik. Sterker nog ze heeft daarna met niemand anders seks gehad. Wel gedate maar of de ander was niet serieus of het klikte niet etc.
Bij mij heeft ze een klik, aantrekkingskracht en ze vertrouwd me. Met name dat laatste vind ze belangrijk als ze intiem wilt zijn. Klare taal. Ik ben ook serieus en wil ook investeren in een relatie. Het voelt goed en ik ga er 100% voor!
  woensdag 21 december 2016 @ 15:10:26 #137
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167498664
Klinkt goed! Veel plezier samen!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167499390
Nice, keep us posted.

Goed gehandeld men :) dit soort topics hebben we meer nodig.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 december 2016 @ 15:40:50 #139
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167499411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:34 schreef donutring het volgende:
Ik word hier onterecht neergezet als een oversexte man die alleen maar een gaatje wilt vullen.
Buiten het feit dat ik inderdaad graag gaatjes vul, heb ik ook gewoon gevoelens en serieuze intenties. Met deze dame in ieder geval wel. Dit is relatiemateriaal :)
Laat Crip het niet horen.
pi_167499632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:29 schreef donutring het volgende:
Gisteren heb ik met haar bij mij thuis afgesproken. Daar deed ze trouwens ook helemaal niet moeilijk over.
Gezoend, geknuffeld, gepraat etc. En toen ik ruimte voelde heb ik gevraagd hoe ze denkt over mij en de toekomst. Nou mevrouw kwam los _O-
Zegt ze tegen me dat ze blij is dat ik het vraag want ze was bang dat het mij zou afschrikken als ik over de toekomst zou hebben. Tenminste die ervaring had ze met Nederlandse mannen.
Echt merkwaardig hoe wij hebben zitten invullen voor elkaar!
Ze is overigens geen maagd... met haar Turkse ex was ze verloofd geweest en na een aantal jaar heeft zij er een punt achter gezet. Dat ze al seks hadden gehad was voor haar geen reden om toch te trouwen. Hij was haar eerste.
Maar zegt ze, dat ik geen maagd ben wil ook niet zeggen dat ik met iedereen het bed in duik. Sterker nog ze heeft daarna met niemand anders seks gehad. Wel gedate maar of de ander was niet serieus of het klikte niet etc.
Bij mij heeft ze een klik, aantrekkingskracht en ze vertrouwd me. Met name dat laatste vind ze belangrijk als ze intiem wilt zijn. Klare taal. Ik ben ook serieus en wil ook investeren in een relatie. Het voelt goed en ik ga er 100% voor!
Dat komt omdat Nederlandse mannen een reputatie hebben bij Turkse vrouwen dat ze vaak hun plezier willen voor even, vaak niet vertrouwen en niet ok voor iets serieus. Maar leuk om te horen, succes verder! :)
pi_167501290
Bedankt allen!
Ik heb het idee een rollercoaster in te gaan. Ik laat me verrassen en ongetwijfeld zal ik wel tegen bepaalde dingen aanlopen vanwege de cultuurverschillen.
Ik moest wel lachen toen ze gisteren haar schoenen uitdeed en haar eigen pantoffels uit haar tas viste. Gewoon doodleuk "oh die horen bij mij" _O-
  woensdag 21 december 2016 @ 17:17:55 #142
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167501713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:57 schreef donutring het volgende:
Bedankt allen!
Ik heb het idee een rollercoaster in te gaan. Ik laat me verrassen en ongetwijfeld zal ik wel tegen bepaalde dingen aanlopen vanwege de cultuurverschillen.
Ik moest wel lachen toen ze gisteren haar schoenen uitdeed en haar eigen pantoffels uit haar tas viste. Gewoon doodleuk "oh die horen bij mij" _O-
Bij vele mediterrane en ook islamitische culturen draag je in huis niet je schoenen waarmee je buiten loopt.

Bij de gemiddelde Surinamer word je ervoor afgeschoten.
pi_167509676
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:17 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Bij vele mediterrane en ook islamitische culturen draag je in huis niet je schoenen waarmee je buiten loopt.

Bij de gemiddelde Surinamer word je ervoor afgeschoten.
Ik ben benieuwd wat ik nog meer ga tegenkomen :P
  donderdag 22 december 2016 @ 10:15:07 #144
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167520705
Had ik ook kunnen doen met die pantoffels. Maar ben benieuwd wat er nog meer op je pad komt :D
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 22 december 2016 @ 10:29:44 #145
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167520921
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:40 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Laat Crip het niet horen.
Wel mooi, juffrouw moslim oppert weer alles wel beter te weten en nu blijkt dus toch niet :') verrassing!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167520959
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 20:32 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Jij zegt van dit is een turks meisje en geen marokkaanse, of iig woorden van gelijke strekking. Maar dat doet er dus werkelijk helemaal niet toe.

Ik vind jouw bejegening richting mij trouwens ietwat denigrerend :)
De ene turkse is de andere niet, klopt wel.

5 Ferrari's op videoband!
pi_167523479
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

De ene turkse is de andere niet, klopt wel.

Jij kent echt veel filmpjes met lekkere meiden man :D
pi_167526878
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 22:32 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ja echt vies man om iemand aan te raken tijdens het zoenen :')
Er zijn grenzen, plus er kunnen verkeerde ideeen ontstaan. Zoenen, prima, maar dat is geen vrijbrief om meteen maar even aan d'r hele lichaam te zitten. Onder d'r truitje gaan, are you serious? :')

Iets met 1 vinger en hele hand... Goed dat ze eerst een gesprek hebben gehad. Nu weet TS wat hij wel en niet kan doen.
  donderdag 22 december 2016 @ 16:49:42 #149
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167528643
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:35 schreef Myrr het volgende:

[..]

Er zijn grenzen, plus er kunnen verkeerde ideeen ontstaan. Zoenen, prima, maar dat is geen vrijbrief om meteen maar even aan d'r hele lichaam te zitten. Onder d'r truitje gaan, are you serious? :')

Iets met 1 vinger en hele hand... Goed dat ze eerst een gesprek hebben gehad. Nu weet TS wat hij wel en niet kan doen.
Wij zijn er niet bij, dus kunnen ook niet aanvoelen waar die grens ligt. TS kan dat wel. Ik zeg niet dat je meteen met je hand onder de trui moet verdwijnen, juist eerst eens kijken hoe ze reageert op andere aanraking.

Uiteraard is een gesprek ook een prima optie, en die heeft prima gewerkt. Maar het is zeker niet de enige goede optie.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167538210
Das it mane, toch goed afgelopen. Succes :)
  vrijdag 23 december 2016 @ 01:25:31 #151
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167543710
We verwachten natuurlijk wel een instant live stream zodat we alle ontwikkelingen op de voet kunnen blijven volgen.

Tenminste pics :P
pi_167629391
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:49 schreef Tanin het volgende:

[..]

Wij zijn er niet bij, dus kunnen ook niet aanvoelen waar die grens ligt. TS kan dat wel. Ik zeg niet dat je meteen met je hand onder de trui moet verdwijnen, juist eerst eens kijken hoe ze reageert op andere aanraking.

Uiteraard is een gesprek ook een prima optie, en die heeft prima gewerkt. Maar het is zeker niet de enige goede optie.
Ik durf nog niet met mijn hand onder haar truitje :P Ook niet nu ik weet dat dat voor haar geen issue is.
Ik geef haar nu gewoon de ruimte en laat het initiatief bij haar. Maar als het te lang duurt neem ik gewoon de regie over. Soms is het voor vrouwen gewoon een hard2get spel :')
pi_167629823
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:25 schreef vincenzo78 het volgende:
We verwachten natuurlijk wel een instant live stream zodat we alle ontwikkelingen op de voet kunnen blijven volgen.

Tenminste pics :P
:')
Volgende cultuurding: ze viert geen kerst maar ligt met kerst in bed kerstfilms te kijken. Ondertussen ververst ze de pagina's van haar favoriete kledingwinkels voor de sale _O-
  dinsdag 27 december 2016 @ 07:09:15 #154
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167633069
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 23:56 schreef donutring het volgende:

[..]

:')
Volgende cultuurding: ze viert geen kerst maar ligt met kerst in bed kerstfilms te kijken. Ondertussen ververst ze de pagina's van haar favoriete kledingwinkels voor de sale _O-
Dat ze geen kerst viert, is toch niet zo verwonderlijk. In principe vanuit haar achtergrond gezien is Kerst niks. Een van oorsprong christelijke feestdag dat in Nederland getransformeerd is tot een familiefeest waarbij de cadeautjes van de Kerstman een prominente rol innemen.

Daarnaast gaan veel Nederlanders tijdens deze periode (al dan niet onder 'gedwongen' omstandigheden) geforceerd aan tafel zitten met familie/schoonfamilie die ze die rest van het jaar niet zien. ;)
pi_167633073
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 23:40 schreef donutring het volgende:

[..]

Ik geef haar nu gewoon de ruimte en laat het initiatief bij haar.
:N
pi_167633074
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 23:56 schreef donutring het volgende:

[..]

:')
Volgende cultuurding: ze viert geen kerst maar ligt met kerst in bed kerstfilms te kijken. Ondertussen ververst ze de pagina's van haar favoriete kledingwinkels voor de sale _O-
Duh. Moslims vieren geen kerst.
pi_167633075
Heb je haar al gezoend en wat betast?
pi_167637850
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:30 schreef Hoxyz het volgende:
Probeer te peilen hoe haar band is met haar ouders. En of haar ouders streng gelovig is. Zo ja, abort mission.

Sorry to say, maar het werkt niet. Geloof me.
Veel NL turken zijn vrij conservatief. Ik geef het een 25% kans van slagen.
Met wie spreek ik ??
pi_167639016
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 23:40 schreef donutring het volgende:

[..]

Ik durf nog niet met mijn hand onder haar truitje :P Ook niet nu ik weet dat dat voor haar geen issue is.
Ik geef haar nu gewoon de ruimte en laat het initiatief bij haar. Maar als het te lang duurt neem ik gewoon de regie over. Soms is het voor vrouwen gewoon een hard2get spel :')
Goed op haar non verbale houding letten.... Misschien vraagt ze zich wel af waarom die nerd niet verder gaat dan alleen handjes vasthouden.
Met wie spreek ik ??
pi_167640377
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 23:56 schreef donutring het volgende:

[..]

:')
Volgende cultuurding: ze viert geen kerst maar ligt met kerst in bed kerstfilms te kijken. Ondertussen ververst ze de pagina's van haar favoriete kledingwinkels voor de sale _O-
Ik denk dat jij je beter druk kunt maken om dingen als samenwonen zonder trouwen, haar ouders/familie, de opvoeding van eventuele kinderen, samen ongetrouwd op vakantie mogen dan de bijzaken die jij noemt. Dingen die voor jou een breekpunt zullen zijn of worden.

Of wil ze niet aanschuiven aan het kerstdiner bij jouw ouders met kerst? Lijkt me sterk.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 27 december 2016 @ 14:43:32 #162
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167640861
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 14:29 schreef alors het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je beter druk kunt maken om dingen als samenwonen zonder trouwen, haar ouders/familie, de opvoeding van eventuele kinderen, samen ongetrouwd op vakantie mogen dan de bijzaken die jij noemt. Dingen die voor jou een breekpunt zullen zijn of worden.

Of wil ze niet aanschuiven aan het kerstdiner bij jouw ouders met kerst? Lijkt me sterk.
Beetje bot geformuleerd, maar dat dus. Of je je zoons zou willen laten besnijden is er ook zo een.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167643519
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 14:29 schreef alors het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je beter druk kunt maken om dingen als samenwonen zonder trouwen, haar ouders/familie, de opvoeding van eventuele kinderen, samen ongetrouwd op vakantie mogen dan de bijzaken die jij noemt. Dingen die voor jou een breekpunt zullen zijn of worden.

Of wil ze niet aanschuiven aan het kerstdiner bij jouw ouders met kerst? Lijkt me sterk.
Daar zou ik me pas druk over maken op langer termijn en niet na 4-5 dates. :') :')
Met wie spreek ik ??
pi_167696387
Vanuit mijn omgeving ken ik een groot aantal turkse vrouwen die een serieuze relatie hebben, getrouwd zijn of zelfs samenwonen met nederlandse mannen. Het is tegenwoordig helemaal niet meer zo uniek als je denkt. Uiteraard zul je tegen cultuurverschillen oplopen. Zie het als cultuurverrijking.

Het is misschien wel goed om te weten dat vriendjes niet zo snel geintroduceerd worden binnen de familiekring. Wil dus niet meteen zeggen dat je aan t lijntje wordt gehouden.
pi_167719184
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 15:52 schreef PeneGrande het volgende:

[..]

Daar zou ik me pas druk over maken op langer termijn en niet na 4-5 dates. :') :')
Ja idd, beter raak je eerst helemaal gehecht aan elkaar en kom je er dan achter dat het niet gaat werken :') :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_167722699
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:23 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd, beter raak je eerst helemaal gehecht aan elkaar en kom je er dan achter dat het niet gaat werken :') :')
Na 4-5 dates denk ik toch echt niet aan huisje boompje beestje hoor.
Met wie spreek ik ??
pi_167728690
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:52 schreef Fatoeman het volgende:
Marokkaans of turks boeit geen ruk. Wat er echt toe doet is hoe het meisje zelf is. De ene turk of marokkaan is de andere niet :)
Op zich klopt dat wel, maar er zit wel degelijk een hoop verschil tussen Turkse en Marokkaanse gebruiken/gewoontes/cultuur/etc.
  vrijdag 30 december 2016 @ 00:42:40 #168
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167729809
quote:
15s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef PeneGrande het volgende:

[..]

Na 4-5 dates denk ik toch echt niet aan huisje boompje beestje hoor.
En ik zou geen 4-5 dates hebben als ik een huisje-boompje-beestje niet eventueel zie zitten.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 30 december 2016 @ 00:44:36 #169
138448 PeZu
Suspended animation
pi_167729856
Huisje boompje barfje
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_167744332
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 14:29 schreef alors het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je beter druk kunt maken om dingen als samenwonen zonder trouwen, haar ouders/familie, de opvoeding van eventuele kinderen, samen ongetrouwd op vakantie mogen dan de bijzaken die jij noemt. Dingen die voor jou een breekpunt zullen zijn of worden.

Of wil ze niet aanschuiven aan het kerstdiner bij jouw ouders met kerst? Lijkt me sterk.
Ik heb haar deze week vrij vaak gesproken en gezien waarbij wij het ook over bovengenoemde punten hebben gehad. Ze heeft zelf niet veel met het geloof. Voor haar is het niet relevant of haar partner wel of niet gelovig is. Een besneden piemel is geen eis om het maar zo te zeggen :D
Bovendien is dat ook iets wat ik absoluut niet wil. Samenwonen is voor haar zelf geen probleem maar dat zou voor haar ouders een ander verhaal zijn. De band tussen haar en haar ouders is sterk. Sommige dingen kan zij gewoon uit respect voor hen niet doen. Wanneer zij mij zou laten kennismaken met haar ouders, dan gaan zij ervan uit dat we dus ook willen gaan trouwen. Officieel samenwonen kan gewoon niet maar ze woont alleen en kan staan en gaan waar ze wil. Ik ben ook bij haar thuis geweest, zij bij mij, bij elkaar blijven slapen is mogelijk en zolang dat allemaal kan vind ik het geen probleem. Trouwen is nooit een ja maar ook nooit een nee geweest voor mij. Wat ik van haar heb begrepen is dat zodra het meisje is getrouwd, ouders vrijwel geen bemoeienis meer hebben omdat de verantwoordelijkheid en bescherming over haar (voornamelijk) dan bij haar echtgenoot zit. Tot die tijd zullen ze wel enigzins voor haar bestwil (ze stond eerder op het punt om te trouwen) wel openlijk hen mening geven.
Ik besef wel dat wij beiden wat moeten inleveren om te zorgen dat het ook iets oplevert maar dat dat ook nooit met tegenzin moet gaan.

Oh en met kerst aanschuiven bij mijn familie is geen probleem. Ze doet er niet aan omdat haar omgeving er voornamelijk niet aan doet. Ik "vier" het overigens omdat dat gewoon een familietraditie is.

[ Bericht 0% gewijzigd door donutring op 30-12-2016 15:47:59 ]
pi_167744518
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 07:11 schreef Drug het volgende:

[..]

:N
Eén en al vuurwerk })
pi_167745345
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:23 schreef donutring het volgende:

[..]

Eén en al vuurwerk })
Lkkr strak hmmm :@
pi_167745749
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lkkr strak hmmm :@
:@
pi_167792593
Ik lees dit topic nu pas, maar ik ben blij dat je gelukkig bent en alles op rolletjes loopt.

Als iemand die is opgegroeid in een multiculturele stad en ook relatie ervaring heeft met moslima's kan ik je in ieder geval het volgende meegeven. Er zijn in Nederland hoofdzakelijk drie soorten Abi's en Abla's (Turken dus...). Alevieten, Türk-Turken en Koerden. Vraag dus naar haar achtergrond.

Mocht jij na een halfjaar tot een jaar besluiten om echt serieus te worden met haar dan gaat deze informatie nog van pas komen. Als het om relaties met een niet Moslim gaat heb je in het geval van een Aleviet de minste problemen. Bij hen is het voor de familie niet echt belangrijk dat de partner dezelfde achtergrond heeft. Als jij bereid bent om je tot de Islam te bekeren als is het puur en alleen zodat haar familie geen gezichtsverlies lijdt, kan je met een Koerdische ook wel iets opbouwen. Als blijkt dat haar ouders/broers/zussen Türk-Turk types zijn je weet wel van de pseudo-grijze wolven .... dan wens ik je veel succes.
pi_167793235
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 18:33 schreef 234hoedjevanpapier het volgende:
Ik lees dit topic nu pas, maar ik ben blij dat je gelukkig bent en alles op rolletjes loopt.

Als iemand die is opgegroeid in een multiculturele stad en ook relatie ervaring heeft met moslima's kan ik je in ieder geval het volgende meegeven. Er zijn in Nederland hoofdzakelijk drie soorten Abi's en Abla's (Turken dus...). Alevieten, Türk-Turken en Koerden. Vraag dus naar haar achtergrond.

Mocht jij na een halfjaar tot een jaar besluiten om echt serieus te worden met haar dan gaat deze informatie nog van pas komen. Als het om relaties met een niet Moslim gaat heb je in het geval van een Aleviet de minste problemen. Bij hen is het voor de familie niet echt belangrijk dat de partner dezelfde achtergrond heeft. Als jij bereid bent om je tot de Islam te bekeren als is het puur en alleen zodat haar familie geen gezichtsverlies lijdt, kan je met een Koerdische ook wel iets opbouwen. Als blijkt dat haar ouders/broers/zussen Türk-Turk types zijn je weet wel van de pseudo-grijze wolven .... dan wens ik je veel succes.
Generaliseer even anders. Ik ben aleviet en mijn vader zou absoluut NIET achter mijn relatie met een ander achtergrond staan. Hij zou het niet verbieden, maar maakt niet uit zal hij nooit roepen.
pi_167879347
Succes TS, het begint nu pas als ik het allemaal zo lees :D

you are in for a ride _O-
pi_167879499
Misschien al eens gepost hier ergens, maar wat vindt ze ervan dat je geen moslim bent?
pi_167879778
Turkse vrouwen. O+
pi_167880342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:09 schreef HarveySpecter het volgende:
Turkse vrouwen. O+
Best opmerkelijk dat waar de vrouwen mooi zijn (Turkse, Iraanse, Braziliaanse etc.), de mannen dat niet zijn.. en omgekeerd (Britse, Duitse en Nederlandse mannen worden weer mooier gevonden dan de gem. vrouw).
pi_167880372
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Best opmerkelijk dat waar de vrouwen mooi zijn (Turkse, Iraanse, Braziliaanse etc.), de mannen dat niet zijn.. en omgekeerd (Britse, Duitse en Nederlandse mannen worden weer mooier gevonden dan de gem. vrouw).
Ik vind Turkse vrouwen vaak of heel erg bloedmooi of lelijk. Er lijkt geen tussenweg te zijn :@
Ik dacht altijd dat Griekse/Turkse mannen wel aantrekkelijk gevonden werden....

Smaken verschillen uiteraard.

[ Bericht 1% gewijzigd door HarveySpecter op 04-01-2017 16:43:29 ]
pi_167880444
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Ts nogmaals luister niet naar onzin hier, 99% heeft nooit moslim gedate.
fixed
pi_167984700
Zou je nu met haar gaan trouwen als jij je gevoelens moest lluisteren?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  maandag 9 januari 2017 @ 13:46:10 #183
464170 Bewust11
Hoezo verandering?
pi_168002576
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:29 schreef donutring het volgende:
Naar aanleiding van mijn vorige topic maanden geleden: ja ik heb haar kunnen benaderen maar ik moest er wel best moeite voor doen :D
Maar die fase ben ik dus voorbij en eindelijk in oktober een 1e date gehad met haar.
Was gezellig, aangenaam en genoeg gespreksstof. We hebben nu 5 keer gedate en om lompe of ongemakkelijke situaties te ontwijken heb ik nooit het initiatief genomen om het over meer intieme onderwerpen te hebben. Zij al helemaal niet. Ik heb gemerkt dat ik haar meer dan leuk vind. Ze is een vlotte mooie dame met veel inhoud en ik betrapte mij er wel op dat ik haar als een ideale vrouw zie om een relatie mee aan te gaan. Ondertussen heb ik behoeftes. Zware behoeftes :D
We hebben wel gezoend maar ik merk dat ik echt meer wil. Maar gezien haar achtergrond ben ik bang dat zij dat helemaal niet wil tot aan het huwelijk. Ik weet überhaupt niet of ze maagd is maar ze zegt wel een relatie te hebben gehad met een Turk.

Ik ben misschien wel verliefd, mijn gevoelens naar haar toe zijn sterk en ik wil best investeren in een relatie met haar. Maar ergens ben ik bang dat ik haar afschrik als ik hierover begin en ik haar dus kan vergeten. Dat wil ik dus weer niet en bovendien zien we elkaar bijna dagelijks op het werk. Ik heb ook geen zin in een verziekte werksfeer.

Wat kan ik het beste doen? Wat zouden jullie doen?
Lastig man, maar ik hoop dat ze meevalt voor jou. Heb alleen maar slechte ervaringen met Turkse mannen gehad als het om geld ging. Pas wel een beetje op. Hoe gaat het nu verder?
Ik ben tegen de islam en komst van meer Moslims (mannen), mensen (vrouwen) met een Arabisch afkomst zijn welkom als ze zich aanpassen aan westerse normen en waarden. Eva Green, is een goed voorbeeld van vooruitgang in Europa.
pi_168003381
Waarom zijn alle vrouwen in dit topic zo hartstikke jaloers :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Scarface150993 op 09-01-2017 15:08:35 ]
pi_168003847
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:31 schreef Scarface150993 het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen in dit topic zo hartstikke jaloers :D
waar ben k jaloers?
pi_168003874
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:31 schreef Scarface150993 het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen in dit topic zo hartstikke jaloers :D
Wie is er jaloers?
Protège moi de mes désirs.
pi_168004046
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

waar ben k jaloers?
Op die lekkere buitenlandse

quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Wie is er jaloers?
yay

pi_168004192
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:10 schreef Scarface150993 het volgende:

[..]

Op die lekkere buitenlandse

[..]

yay

[ afbeelding ]
;)
Protège moi de mes désirs.
pi_168004606
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:10 schreef Scarface150993 het volgende:

[..]

Op die lekkere buitenlandse

[..]

yay

[ afbeelding ]
Ben zelf ook buitenlands. Doei.
pi_168005049
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben zelf ook buitenlands. Doei.
dm!
pi_168013269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:57 schreef Fushia2 het volgende:
Misschien al eens gepost hier ergens, maar wat vindt ze ervan dat je geen moslim bent?
Dat had ik al gepost inderdaad maar ze vind het niet belangrijk dat ik geen moslim ben. Ze is niet praktiserend en religie speelt voor haar geen rol. Ze geeft wel aan op sommige vlakken andere normen en waarden te hebben en in de praktijk heb ik ze niet als storend ervaren maar eerder als interessant. Sterker nog, het siert haar O+
pi_168013402
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:27 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik vind Turkse vrouwen vaak of heel erg bloedmooi of lelijk. Er lijkt geen tussenweg te zijn :@

:Y

De Turkse dame in kwestie vind ik op Ariana Grande lijken maar dan met een lichtere huid en een iets voller lichaam.
pi_168014111
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:46 schreef Bewust11 het volgende:

[..]

Lastig man, maar ik hoop dat ze meevalt voor jou. Heb alleen maar slechte ervaringen met Turkse mannen gehad als het om geld ging. Pas wel een beetje op. Hoe gaat het nu verder?
Sorry geen ervaringen met Turkse mannen om geld.
Misschien in de toekomst met haar vader en broer om de bruidschat _O-

Het gaat heel goed. We hebben sindskort een relatie en ze is nog steeds een vrouw naar mijn hart.
pi_168022356
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef donutring het volgende:

[..]

:Y

De Turkse dame in kwestie vind ik op Ariana Grande lijken maar dan met een lichtere huid en een iets voller lichaam.
Wel een bofkont deze TS, en jij hebt gewoon de standaard jongen uit de polder looks?
pi_168159997
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 06:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wel een bofkont deze TS, en jij hebt gewoon de standaard jongen uit de polder looks?
Wat is er mis met een polderlook?
Ik ben blond en heb blauwe ogen ja, 1.88, een goed getraind lichaam en een redelijke kop :7
Dus zij boft ook :D
pi_168160287
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:29 schreef donutring het volgende:

[..]

Wat is er mis met een polderlook?
Ik ben blond en heb blauwe ogen ja, 1.88, een goed getraind lichaam en een redelijke kop :7
Dus zij boft ook :D
Haha leuk gezegd, niets mis mee hoor ;) wilde weer zo'n leuke reactie van je uitlokken :P
pi_170740844
En is het inmiddels uit?
pi_170741459
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
En is het inmiddels uit?
Waarom zou het uit moeten zijn?

Het is vast frustrerend dat een ander een relatie heeft en jij waarschijnlijk niet.
Misschien wel nog meer omdat jij waarschijnlijk niet met een Nederlander oid mag gaan. :')
pi_170741504
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom zou het uit moeten zijn?

Het is vast frustrerend dat een ander een relatie heeft en jij waarschijnlijk niet.
Misschien wel nog meer omdat jij waarschijnlijk niet met een Nederlander oid mag gaan. :')
Ik val niet op blank :)
pi_170741527
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik val niet op blank :)
Een Nederlander hoeft niet per se blank te zijn. :D
  zondag 7 mei 2017 @ 12:27:20 #201
138448 PeZu
Suspended animation
pi_170741580
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom zou het uit moeten zijn?

Het is vast frustrerend dat een ander een relatie heeft en jij waarschijnlijk niet.
Misschien wel nog meer omdat jij waarschijnlijk niet met een Nederlander oid mag gaan. :')
die standaard kleuter psycho analyses, ooh je bent vast jaloers als je dat vraagt..... _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zondag 7 mei 2017 @ 12:28:49 #202
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170741616
Heeft TS gedate met TheInnocent?! :o
pi_170741619
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

die standaard kleuter psycho analyses, ooh je bent vast jaloers als je dat vraagt..... _O-
Je kunt het ook normaal vragen ipv "en is het al uit?".
Wat dacht je van "en, hoe staat het ermee? :)".

Je bent zeker jaloers op een Nederlander die een Turkse date. :D
  zondag 7 mei 2017 @ 12:29:26 #204
123170 alors
zlata1234
pi_170741628
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
En is het inmiddels uit?
SEX / Seks met een Turks meisje

Vorige week nog nog niet :)
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 7 mei 2017 @ 12:30:38 #205
138448 PeZu
Suspended animation
pi_170741660
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je kunt het ook normaal vragen ipv "en is het al uit?".
Wat dacht je van "en, hoe staat het ermee? :)".

Je bent zeker jaloers op een Nederlander die een Turkse date. :D
ga juf anne vragen of je in de blokkenhoek mag joh...
:D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_170741962
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Een Nederlander hoeft niet per se blank te zijn. :D
ECHT WEL
pi_170741978
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:29 schreef alors het volgende:

[..]

SEX / Seks met een Turks meisje

Vorige week nog nog niet :)
AWHHH lief Goed om te lezen.
pi_170747681
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:28 schreef Lunatiek het volgende:
Heeft TS gedate met TheInnocent?! :o
Nee, ik word vergeleken met een kortere Emily Didonato en niet een Ariana Grande zoals de vriendin van TS. Maar verder lijkt het inderdaad een beetje op mijn situatie hoe het hier is gegaan. Goed van TS dat hij wel exclusief was met het meisje.
pi_170748157
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee, ik word vergeleken met een kortere Emily Didonato en niet een Ariana Grande zoals de vriendin van TS. Maar verder lijkt het inderdaad een beetje op mijn situatie hoe het hier is gegaan. Goed van TS dat hij wel exclusief was met het meisje.
Zeggen alle Turkse vrouwen, meestal valt het tegen.
pi_170750339
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zeggen alle Turkse vrouwen, meestal valt het tegen.
Ik zeg dat anderen (collega's) aangeven dat ik op haar lijk. Zal waarschijnlijk komen doordat ik amandelvormige blauw/groene ogen heb, lang lichtbruin haar, volle lippen en een ovaal vormig gezicht met hoge jukbeenderen. Althans, als ik de spiegel mag geloven... Verder heb ik nergens aangegeven dat ik een Turkse ben, reageer toch niet zo negatief meid ;)
pi_170750414
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zeg dat anderen (collega's) aangeven dat ik op haar lijk. Zal waarschijnlijk komen doordat ik amandelvormige blauw/groene ogen heb, lang lichtbruin haar, volle lippen en een ovaal vormig gezicht met hoge jukbeenderen. Althans, als ik de spiegel mag geloven... Verder heb ik nergens aangegeven dat ik een Turkse ben, reageer toch niet zo negatief meid ;)
Ik wilde je een foto van jezelf laten posten, denk niet meteen zo negatief gurl.
pi_170767974
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
En is het inmiddels uit?
Niet zo negatief meisje. Ze is nog steeds mijn droomvrouw ondanks kleine cultuurverschillen. Maar dank voor je interesse/nieuwsgierigheid ;)
pi_170768106
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zeggen alle Turkse vrouwen, meestal valt het tegen.
Turkse vrouwen zijn juist heel divers. Op mijn werk bijvoorbeeld werkt een van nature blonde blanke Turkse vrouw met blauwe ogen en een andere Turkse donker haar, donkere ogen en getint. En ook een roodharige. Voor ieder wat wils. Maar mooi zijn veel Turkse vrouwen zeker!
pi_170768672
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:51 schreef donutring het volgende:

[..]

Niet zo negatief meisje. Ze is nog steeds mijn droomvrouw ondanks kleine cultuurverschillen. Maar dank voor je interesse/nieuwsgierigheid ;)
*O* Heb je haar ouders al ontmoet?
pi_170768715
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:00 schreef donutring het volgende:

[..]

Turkse vrouwen zijn juist heel divers. Op mijn werk bijvoorbeeld werkt een van nature blonde blanke Turkse vrouw met blauwe ogen en een andere Turkse donker haar, donkere ogen en getint. En ook een roodharige. Voor ieder wat wils. Maar mooi zijn veel Turkse vrouwen zeker!
Was sarcasme my man
pi_170772266
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

*O* Heb je haar ouders al ontmoet?
Nee. Het is wel serieus maar we hebben momenteel beiden geen zin in allerlei familiegebeuren.
pi_170774164
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:37 schreef donutring het volgende:

[..]

Nee. Het is wel serieus maar we hebben momenteel beiden geen zin in allerlei familiegebeuren.
Ik gun je een huwelijk O+
pi_170955771
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik gun je een huwelijk O+
Dank je. Ik jou ook of toch liever niet? ^)
pi_171468801
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:00 schreef donutring het volgende:

[..]

Turkse vrouwen zijn juist heel divers. Op mijn werk bijvoorbeeld werkt een van nature blonde blanke Turkse vrouw met blauwe ogen en een andere Turkse donker haar, donkere ogen en getint. En ook een roodharige. Voor ieder wat wils. Maar mooi zijn veel Turkse vrouwen zeker!
gast werk je voor een Turks bedrijf ofzo?? :P Zoveel Turkse vrouwen bijelkaar :9
pi_171479324
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:29 schreef donutring het volgende:
Naar aanleiding van mijn vorige topic maanden geleden: ja ik heb haar kunnen benaderen maar ik moest er wel best moeite voor doen :D
Maar die fase ben ik dus voorbij en eindelijk in oktober een 1e date gehad met haar.
Was gezellig, aangenaam en genoeg gespreksstof. We hebben nu 5 keer gedate en om lompe of ongemakkelijke situaties te ontwijken heb ik nooit het initiatief genomen om het over meer intieme onderwerpen te hebben. Zij al helemaal niet. Ik heb gemerkt dat ik haar meer dan leuk vind. Ze is een vlotte mooie dame met veel inhoud en ik betrapte mij er wel op dat ik haar als een ideale vrouw zie om een relatie mee aan te gaan. Ondertussen heb ik behoeftes. Zware behoeftes :D
We hebben wel gezoend maar ik merk dat ik echt meer wil. Maar gezien haar achtergrond ben ik bang dat zij dat helemaal niet wil tot aan het huwelijk. Ik weet überhaupt niet of ze maagd is maar ze zegt wel een relatie te hebben gehad met een Turk.

Ik ben misschien wel verliefd, mijn gevoelens naar haar toe zijn sterk en ik wil best investeren in een relatie met haar. Maar ergens ben ik bang dat ik haar afschrik als ik hierover begin en ik haar dus kan vergeten. Dat wil ik dus weer niet en bovendien zien we elkaar bijna dagelijks op het werk. Ik heb ook geen zin in een verziekte werksfeer.

Wat kan ik het beste doen? Wat zouden jullie doen?
Ik wil je je hoop niet kapoet maken maar dit gaat niet heel lang met succes door. Bereid je alvast maar voor op de minder dagen. Dan is dat al voorbij :{
sfdsfsd
pi_171479396
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:20 schreef richolio het volgende:
Maar is ze alleen Turks of ook echt moslim? Ik denk dat het vooral het geval is bij de tweede, eigenlijk.
Maakt niet echt heel veel uit. Je kan beter de politieke standpunt zelfs vragen. Meeste Turken zijn zwaar nationalistisch als de pest waaronder ik. Linkse Turken doen er niet heel erg mee over. Bij rechtste Turken varieert het van indirect tot directe onenigheid.
sfdsfsd
pi_171479421
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leg 'm gewoon op tafel, kijken hoe ze reageert. De vraag bedoel ik dan hè. En als je dat te direct vindt dan gewoon tijdens het zoenen stap voor stap kijken hoe ver je kan gaan. Je hand onder een kledingstuk.. knoopjes losmaken van haar blouse.. haar schouder ontbloten... dat soort dingen. Dan houdt ze je vanzelf wel tegen of laat ze je je gang gaan.
Bespaar de arme jongen klappen. Bij Turkse meisjes moet je dit niet doen anders veranderen ze van mood en krijg je heisa.
sfdsfsd
pi_171479628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:34 schreef donutring het volgende:
Ik word hier onterecht neergezet als een oversexte man die alleen maar een gaatje wilt vullen.
Buiten het feit dat ik inderdaad graag gaatjes vul, heb ik ook gewoon gevoelens en serieuze intenties. Met deze dame in ieder geval wel. Dit is relatiemateriaal :)
Maar mijn beste dat bent u ook. Niemand buiten de vrouwen die u er kwalijk mee neemt... :D
sfdsfsd
pi_171479684
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:19 schreef donutring het volgende:

[..]

Ik heb haar deze week vrij vaak gesproken en gezien waarbij wij het ook over bovengenoemde punten hebben gehad. Ze heeft zelf niet veel met het geloof. Voor haar is het niet relevant of haar partner wel of niet gelovig is. Een besneden piemel is geen eis om het maar zo te zeggen :D
Bovendien is dat ook iets wat ik absoluut niet wil. Samenwonen is voor haar zelf geen probleem maar dat zou voor haar ouders een ander verhaal zijn. De band tussen haar en haar ouders is sterk. Sommige dingen kan zij gewoon uit respect voor hen niet doen. Wanneer zij mij zou laten kennismaken met haar ouders, dan gaan zij ervan uit dat we dus ook willen gaan trouwen. Officieel samenwonen kan gewoon niet maar ze woont alleen en kan staan en gaan waar ze wil. Ik ben ook bij haar thuis geweest, zij bij mij, bij elkaar blijven slapen is mogelijk en zolang dat allemaal kan vind ik het geen probleem. Trouwen is nooit een ja maar ook nooit een nee geweest voor mij. Wat ik van haar heb begrepen is dat zodra het meisje is getrouwd, ouders vrijwel geen bemoeienis meer hebben omdat de verantwoordelijkheid en bescherming over haar (voornamelijk) dan bij haar echtgenoot zit. Tot die tijd zullen ze wel enigzins voor haar bestwil (ze stond eerder op het punt om te trouwen) wel openlijk hen mening geven.
Ik besef wel dat wij beiden wat moeten inleveren om te zorgen dat het ook iets oplevert maar dat dat ook nooit met tegenzin moet gaan.

Oh en met kerst aanschuiven bij mijn familie is geen probleem. Ze doet er niet aan omdat haar omgeving er voornamelijk niet aan doet. Ik "vier" het overigens omdat dat gewoon een familietraditie is.
Wil je met dit meisje trouwen TS? Of in ieder geval binnen een jaar verloven? Ik denk dat het voor haar veel betekent, net zoals de relatie met haar ouders (een huwelijk en een goede duurzame relatie met haar ouders zijn volgens mij van elkaar afhankelijk).
pi_171480112
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:50 schreef Adyghe het volgende:

[..]

Ik wil je je hoop niet kapoet maken maar dit gaat niet heel lang met succes door. Bereid je alvast maar voor op de minder dagen. Dan is dat al voorbij :{
Mal, je reageert op een topic van maanden geleden.
  maandag 5 juni 2017 @ 18:50:46 #226
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171480454
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mal, je reageert op een topic van maanden geleden.
_O-
Protège moi de mes désirs.
pi_171491723
Niet over Erdogan beginnen. Niet over koerden beginnen. Niet over de VS beginnen. Niet over Griekenland beginnen. Niet over de cultuur beginnen want dan zit je zo via een zijweg bij bovenstaande onderwerpen.

Gewoon doorkauwen en blijven lachen.
pi_171517712
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:50 schreef Adyghe het volgende:

[..]

Ik wil je je hoop niet kapoet maken maar dit gaat niet heel lang met succes door. Bereid je alvast maar voor op de minder dagen. Dan is dat al voorbij :{
Vooralsnog geen spijt gehad. En wat bedoel je met mindere dagen? In een relatie ben ik "mindere" dagen wel gewend natuurlijk maar ik neem aan dat je de zogenaamde cultuurverschillen noemt die om de hoek komen kijken? Die maak ik nu ook mee maar die zijn zo minimaal dat het mij niet stoort. Wat religie betreft merk ik vrijwel niets. Ze is niet praktiserend.
pi_171522089
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:32 schreef donutring het volgende:

[..]

Vooralsnog geen spijt gehad. En wat bedoel je met mindere dagen? In een relatie ben ik "mindere" dagen wel gewend natuurlijk maar ik neem aan dat je de zogenaamde cultuurverschillen noemt die om de hoek komen kijken? Die maak ik nu ook mee maar die zijn zo minimaal dat het mij niet stoort. Wat religie betreft merk ik vrijwel niets. Ze is niet praktiserend.
Ze wilt niet de hele tijd tütteren in de auto?
  donderdag 8 juni 2017 @ 01:39:09 #230
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_171540972
En TS
Ben je er al overheen gegaan?
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_171591647
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:57 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ze wilt niet de hele tijd tütteren in de auto?
Nee maar blazen in de auto wilt ze dan weer wel.
pi_171593562
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 10:24 schreef donutring het volgende:

[..]

Nee maar blazen in de auto wilt ze dan weer wel.
En al geneukt? Hoe lang zijn jullie nu in een relatie ?
pi_171598699
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 07:08 schreef Beathoven het volgende:
Niet over Erdogan beginnen. Niet over koerden beginnen. Niet over de VS beginnen. Niet over Griekenland beginnen. Niet over de cultuur beginnen want dan zit je zo via een zijweg bij bovenstaande onderwerpen.

Gewoon doorkauwen en blijven lachen.
En die snör negeren.
pi_171615144
Wat een vooroordelen over Turkse vrouwen.
Ik heb best veel gedate met Nederlandse mannen maar zo moeilijk en lomp zoals sommigen van jullie erover denken ben ik nooit tegen gekomen :N
Loedermoeder
pi_171664236
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:09 schreef fokexpert het volgende:

[..]

En al geneukt? Hoe lang zijn jullie nu in een relatie ?
Heb ik allang antwoord op gegeven.
pi_171664384
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:57 schreef Hedera het volgende:
Wat een vooroordelen over Turkse vrouwen.
Ik heb best veel gedate met Nederlandse mannen maar zo moeilijk en lomp zoals sommigen van jullie erover denken ben ik nooit tegen gekomen :N
Volgens mij stelde ik best redelijke vragen die voor mij van belang zijn om meer begrip te hebben voor haar.
En ik moet ook zeggen dat ik best wel veel hebt gehad aan de adviezen en vragen die sommigen hier stelden.
Maar ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen :)
pi_171703496
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik val niet op blank :)
ik bruin anders aardig mooi in de zon.. :7
Al zeg ik het zelf.
pi_171740420
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:02 schreef donutring het volgende:

[..]

Volgens mij stelde ik best redelijke vragen die voor mij van belang zijn om meer begrip te hebben voor haar.
En ik moet ook zeggen dat ik best wel veel hebt gehad aan de adviezen en vragen die sommigen hier stelden.
Maar ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen :)
Ervaring? Ik ben al 2 kinderen verder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loedermoeder
pi_171746868
Zij mag jou niet naakt zien en jij haar niet
  zaterdag 17 juni 2017 @ 16:01:14 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171752460
Posts verwijderd. Normaal en ontopic graag. Anders lekker wieberen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171873271
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:49 schreef Hedera het volgende:

[..]

Ervaring? Ik ben al 2 kinderen verder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dan! Dan ben je inderdaad heel wat meer ervaring verder :P
Ik neem aan dat het tussen jou en je man/vriend wel goed gaat maar hoe zit het met het contact tussen beide families?
pi_171989314
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:38 schreef donutring het volgende:

[..]

Zo dan! Dan ben je inderdaad heel wat meer ervaring verder :P
Ik neem aan dat het tussen jou en je man/vriend wel goed gaat maar hoe zit het met het contact tussen beide families?
Zoals je misschien wel weet was het Suikerfeest zondag en mijn schoonouders komen elk jaar met het Suikerfeest bij mijn ouders op visite en tussendoor zien ze elkaar ook wel maar eigenlijk alleen als ik of mijn man erbij zijn. Dus verjaardagen of andere bijzondere gelegenheden.
Het scheelt ook enorm dat mijn ouders vrij goed Nederlands kunnen en geschoold zijn. En qua leeftijd matcht het ook redelijk.

Maar in het begin was onze relatie voor onze beide ouders wel een dik vraagteken. Ook omdat hij 3 jaar jonger is dan ik, dus hoevaak ik wel niet te horen kreeg dat het echt niet serieus kan zijn.
Maar behalve geluk moet je zeker in het begin ook wel de contacten tussen de ouders een beetje vergemakkelijken danwel voorbereiden. Daarna loopt het vanzelf. Tenminste dat is mijn ervaring.
Loedermoeder
pi_171989377
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:57 schreef Hedera het volgende:
Wat een vooroordelen over Turkse vrouwen.
Ik heb best veel gedate met Nederlandse mannen maar zo moeilijk en lomp zoals sommigen van jullie erover denken ben ik nooit tegen gekomen :N
Ik denk dat je FOK'ers en Nederlandse mannen niet over één kam mag scheren.
pi_171989811
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 14:44 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik denk dat je FOK'ers en Nederlandse mannen niet over één kam mag scheren.
Mijn excuses :)
Loedermoeder
pi_171997004
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 14:41 schreef Hedera het volgende:

[..]

Zoals je misschien wel weet was het Suikerfeest zondag en mijn schoonouders komen elk jaar met het Suikerfeest bij mijn ouders op visite en tussendoor zien ze elkaar ook wel maar eigenlijk alleen als ik of mijn man erbij zijn. Dus verjaardagen of andere bijzondere gelegenheden.
Het scheelt ook enorm dat mijn ouders vrij goed Nederlands kunnen en geschoold zijn. En qua leeftijd matcht het ook redelijk.

Maar in het begin was onze relatie voor onze beide ouders wel een dik vraagteken. Ook omdat hij 3 jaar jonger is dan ik, dus hoevaak ik wel niet te horen kreeg dat het echt niet serieus kan zijn.
Maar behalve geluk moet je zeker in het begin ook wel de contacten tussen de ouders een beetje vergemakkelijken danwel voorbereiden. Daarna loopt het vanzelf. Tenminste dat is mijn ervaring.
Ik heb vaak het idee bij Nederlandse mannen (vooral uit de Randstad) dat ze niet willen trouwen of kinderen willen krijgen, want anders is het game over met hun vrijheid. Turkse mannen werken dan wel weer toe naar dat punt van trouwen en kinderen vanwege de Turkse (familie)cultuur geloof ik.. hoe heb jij dat ervaren?
pi_172046144
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb vaak het idee bij Nederlandse mannen (vooral uit de Randstad) dat ze niet willen trouwen of kinderen willen krijgen, want anders is het game over met hun vrijheid. Turkse mannen werken dan wel weer toe naar dat punt van trouwen en kinderen vanwege de Turkse (familie)cultuur geloof ik.. hoe heb jij dat ervaren?
Ik ben ongepland zwanger geraakt en bij de 2e hadden zoiets van: laat die ook maar gelijk komen dan.
Maar een man van 26 die net afgestudeerd is, 40 uur per week werkt met een verantwoordelijke baan en dan al vader. Dat is niet gebruikelijk voor een Nederlandse man nee. Ik was 29 dus behalve dat het voor mij een verrassing was, was ik echt wel blij verrast :D
Turkse mannen zijn relatief wel op een jongere leeftijd vader en trouwen ook wel eerder maar ik vind ze in vergelijking met Nederlandse mannen ook minder bezig met allerlei dingen buitenshuis die ze dan eventueel zouden moeten opgeven ofzo iets. Ze zijn vaker met familie en daarom misschien ook minder huiverig hiervoor?
Loedermoeder
pi_172073162
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:55 schreef Hedera het volgende:

[..]

Ik ben ongepland zwanger geraakt en bij de 2e hadden zoiets van: laat die ook maar gelijk komen dan.
Maar een man van 26 die net afgestudeerd is, 40 uur per week werkt met een verantwoordelijke baan en dan al vader. Dat is niet gebruikelijk voor een Nederlandse man nee. Ik was 29 dus behalve dat het voor mij een verrassing was, was ik echt wel blij verrast :D
Turkse mannen zijn relatief wel op een jongere leeftijd vader en trouwen ook wel eerder maar ik vind ze in vergelijking met Nederlandse mannen ook minder bezig met allerlei dingen buitenshuis die ze dan eventueel zouden moeten opgeven ofzo iets. Ze zijn vaker met familie en daarom misschien ook minder huiverig hiervoor?
Maar wat vinden zij erg aan verloven/ trouwen? Ook dan kan je vijf tot tien jaar later kinderen hebben.. ik vraag me af waarom Nederlandse mannen daar veel meer moeite hebben dan bijv. Turkse. Ik ben ook 26 en heb een fulltime baan, maar ik zou niet terugdeinsen wanneer de juiste jongen met mij zou willen verloven en trouwen.
pi_172077595
Dat komt omdat de individuele bijdrage van de nederlandse man aan de gemeenschap zwaar verwaarloosd is in de afgelopen jaren.
pi_172132368
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 18:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar wat vinden zij erg aan verloven/ trouwen? Ook dan kan je vijf tot tien jaar later kinderen hebben.. ik vraag me af waarom Nederlandse mannen daar veel meer moeite hebben dan bijv. Turkse. Ik ben ook 26 en heb een fulltime baan, maar ik zou niet terugdeinsen wanneer de juiste jongen met mij zou willen verloven en trouwen.
Omdat trouwen in de Nederlandse/Westerse cultuur geen belangrijk mijlpaal (meer) is in het leven. Er wordt meer waarde gehecht aan een goede opleiding, sociale status etc. Huwelijk wordt als ouderwets gezien, want liefde kun je ook geven en nemen zonder je wettelijk en financieel te verbinden aan iemand. Kinderen kun je tegenwoordig ook maken zonder te trouwen. Maar vrouwen zijn ook wel wat romantischer dan mannen als het gaat om huisje, boompje, beestje. Dus het ligt o.a. ook wel aan het geslacht :D
Loedermoeder
pi_172550840
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 14:41 schreef Hedera het volgende:

[..]

Zoals je misschien wel weet was het Suikerfeest zondag en mijn schoonouders komen elk jaar met het Suikerfeest bij mijn ouders op visite en tussendoor zien ze elkaar ook wel maar eigenlijk alleen als ik of mijn man erbij zijn. Dus verjaardagen of andere bijzondere gelegenheden.
Het scheelt ook enorm dat mijn ouders vrij goed Nederlands kunnen en geschoold zijn. En qua leeftijd matcht het ook redelijk.

Maar in het begin was onze relatie voor onze beide ouders wel een dik vraagteken. Ook omdat hij 3 jaar jonger is dan ik, dus hoevaak ik wel niet te horen kreeg dat het echt niet serieus kan zijn.
Maar behalve geluk moet je zeker in het begin ook wel de contacten tussen de ouders een beetje vergemakkelijken danwel voorbereiden. Daarna loopt het vanzelf. Tenminste dat is mijn ervaring.
Sorry voor het lange wachten maar ik was op vakantie. Zou ik je mogen dmen hierover?
pi_172550901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:08 schreef donutring het volgende:

[..]

Sorry voor het lange wachten maar ik was op vakantie. Zou ik je mogen dmen hierover?
Wij willen ook weten hoe en wat he ;) Hoe gaat het nu met de relatie? Seks nog steeds een en al vuurwerk?
pi_172552456
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wij willen ook weten hoe en wat he ;) Hoe gaat het nu met de relatie? Seks nog steeds een en al vuurwerk?
Nieuwsgierig aagje ;) Relatie gaat supergoed. Ik ben een weekje voor het eerst in Turkije geweest. Niet bij familie van haar maar naar een badplaats.
pi_172553029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:08 schreef donutring het volgende:

[..]

Sorry voor het lange wachten maar ik was op vakantie. Zou ik je mogen dmen hierover?
Ja hoor.
Loedermoeder
pi_172556599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:18 schreef donutring het volgende:

[..]

Nieuwsgierig aagje ;) Relatie gaat supergoed. Ik ben een weekje voor het eerst in Turkije geweest. Niet bij familie van haar maar naar een badplaats.
Uit welke stad komen haar ouders en komt haar familie vandaan?
pi_172615844
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 19:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Uit welke stad komen haar ouders en komt haar familie vandaan?
Ben je zelf misschien turks?
  Moderator zondag 23 juli 2017 @ 11:49:32 #256
441859 crew  Lenny77
pi_172616932
quote:
15s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:03 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

Ben je zelf misschien turks?
Ja dat is toch al bekend?
Ze wil het alleen niet toegeven..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172617245
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 19:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Uit welke stad komen haar ouders en komt haar familie vandaan?
Hiermee verlink je wel dat je Turkie bent.
pi_172617320
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hiermee verlink je wel dat je Turkie bent.
Tja, het kan van alles betekenen.

Misschien ben ik volbloed of halfbloed Turks. Misschien ben ik goed bevriend met een Turkse. Misschien heb ik een Turkse in de familie.. weten jullie het beter?

En maakt het uit in deze discussie? ;)

Ik houd het lekker voor mezelf. :+
pi_172617364
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Tja, het kan van alles betekenen.

Misschien ben ik volbloed of halfbloed Turks. Misschien ben ik goed bevriend met een Turkse. Misschien heb ik een Turkse in de familie.. weten jullie het beter?

En maakt het uit in deze discussie? ;)

Ik houd het lekker voor mezelf. :+
Sure boo
  zondag 23 juli 2017 @ 23:02:30 #260
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172633107
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hiermee verlink je wel dat je Turkie bent.
Het feit dat ze openstaat voor de andere ingang had haar al verraden...
pi_172650227
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 19:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Uit welke stad komen haar ouders en komt haar familie vandaan?
Uit het westelijke deel "maar wel volbloed Turks!" aldus mevrouw :)

Maar lees ik nou goed dat je geheimzinnig doet over je afkomst? Waar is dat voor nodig?
pi_172653839
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:02 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Het feit dat ze openstaat voor de andere ingang had haar al verraden...
Hou je mond neger
  maandag 24 juli 2017 @ 22:55:07 #263
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172655281
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hou je mond neger
You wish, Stimirol!
pi_172665159
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Tja, het kan van alles betekenen.

Misschien ben ik volbloed of halfbloed Turks. Misschien ben ik goed bevriend met een Turkse. Misschien heb ik een Turkse in de familie.. weten jullie het beter?

En maakt het uit in deze discussie? ;)

Ik houd het lekker voor mezelf. :+
ik hou ook voor mezelf dat ik Nederlander ben. :)
Dat is veel beter in een tijd waar de autochtone bevolking inferieur word gemaakt aan de allochtone bevolking.

Niets is kwalijker dan voor je eigen roots uitkomen, tegenwoordig. Vieze nationalisten, toch!

^O^
pi_172665195
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:26 schreef donutring het volgende:

[..]

Uit het westelijke deel "maar wel volbloed Turks!" aldus mevrouw :)

Maar lees ik nou goed dat je geheimzinnig doet over je afkomst? Waar is dat voor nodig?
Vanaf wanneer is volgens jou een Turkse volbloed dan, eigenlijk?
pi_172684743
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 13:21 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

Vanaf wanneer is volgens jou een Turkse volbloed dan, eigenlijk?
Volgens mij zijn Turken altijd een mengelmoes. Ik ken echt blonde en roodharige Turken met lichte ogen maar ook wel getinte Turken.
Nu ik een Turkse vriendin heb verdiep ik mij logischerwijs ook wel in haar achtergrond en als iemand zich een rasechte Turk wilt noemen dan moet je er geloof ik wel uitzien als de mensen uit Turkmenistan of Oezbekistan.
pi_172685501
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:29 schreef donutring het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Turken altijd een mengelmoes. Ik ken echt blonde en roodharige Turken met lichte ogen maar ook wel getinte Turken.
Nu ik een Turkse vriendin heb verdiep ik mij logischerwijs ook wel in haar achtergrond en als iemand zich een rasechte Turk wilt noemen dan moet je er geloof ik wel uitzien als de mensen uit Turkmenistan of Oezbekistan.
Een volbloed Turk bestaat niet.
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:00:04 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172686522
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Een volbloed Turk bestaat niet.
Volgens de kleine schreeuwende leider anders wel...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_172686542
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:00 schreef yats het volgende:

[..]

Volgens de kleine schreeuwende leider anders wel...
Hey lelijkerd, hij hoeft niet overal bijgehaald te worden.
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:04:09 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172686600
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hey lelijkerd, hij hoeft niet overal bijgehaald te worden.
Daar zorgt hij zelf wel voor met die teksten van hem,dat hoef ik niet te doen voor hem. Ik ging alleen even op jouw bewering in. Jammer dat je het meteen persoonlijk probeert te maken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_172686826
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:29 schreef donutring het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Turken altijd een mengelmoes. Ik ken echt blonde en roodharige Turken met lichte ogen maar ook wel getinte Turken.
Nu ik een Turkse vriendin heb verdiep ik mij logischerwijs ook wel in haar achtergrond en als iemand zich een rasechte Turk wilt noemen dan moet je er geloof ik wel uitzien als de mensen uit Turkmenistan of Oezbekistan.
Turken zijn wel vaak een mengelmoes, dat is denk ik afhankelijk uit welk gebied ze komen. Daar waar de arabieren invloed hebben gehad, dat zie je terug in het uiterlijk. In het noorden (roodharig/ blond Grieks/ Russisch uiterlijk) zien ze er bijvoorbeeld anders uit dan in het oosten (Turken die op Aziaten lijken). Ook allemaal een ander accentje en hun eigen merkwaardigheden.

Verder populair topic dit donut, blijkbaar heel interessant. Misschien heb je tips voor de mannen die een Turkse willen "veroveren" voordat er een Erdogan-discussie begint. ;)
pi_172688540
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:04 schreef yats het volgende:

[..]

Daar zorgt hij zelf wel voor met die teksten van hem,dat hoef ik niet te doen voor hem. Ik ging alleen even op jouw bewering in. Jammer dat je het meteen persoonlijk probeert te maken.
Donder op. Topic gaat over iets anders.
pi_172693201
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Donder op. Topic gaat over iets anders.
Iemand is bij 'n gevoelige snaar geraakt. ;)
pi_172702517
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Verder populair topic dit donut, blijkbaar heel interessant. Misschien heb je tips voor de mannen die een Turkse willen "veroveren" voordat er een Erdogan-discussie begint. ;)
Ik moet toegeven dat ze mijn beste "verovering" is en hoop dat het ook zo zal blijven.
En de aanloop ernaar toe was inderdaad een beetje lastig maar dat was puur onwetendheid van mijn kant.
Dus mijn tip is vooral dat je je niet moet laten leiden door vooroordelen. Natuurlijk kloppen sommige clichés wel maar ook zij zijn verder gegaan met de tijd.
En ik zweer erbij; wat van ver komt is lekker :P
pi_172716873
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 23:06 schreef donutring het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ze mijn beste "verovering" is en hoop dat het ook zo zal blijven.
En de aanloop ernaar toe was inderdaad een beetje lastig maar dat was puur onwetendheid van mijn kant.
Dus mijn tip is vooral dat je je niet moet laten leiden door vooroordelen. Natuurlijk kloppen sommige clichés wel maar ook zij zijn verder gegaan met de tijd.
En ik zweer erbij; wat van ver komt is lekker :P
je doet daarmee geen recht aan de talloze knappe meisjes van eigen bodem ! .. :'(
pi_172717015
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 23:06 schreef donutring het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ze mijn beste "verovering" is en hoop dat het ook zo zal blijven.
En de aanloop ernaar toe was inderdaad een beetje lastig maar dat was puur onwetendheid van mijn kant.
Dus mijn tip is vooral dat je je niet moet laten leiden door vooroordelen. Natuurlijk kloppen sommige clichés wel maar ook zij zijn verder gegaan met de tijd.
En ik zweer erbij; wat van ver komt is lekker :P
Welke vooroordelen?
Welke clichés kloppen?
Wat is er zo lekker?
pi_172717413
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 23:06 schreef donutring het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ze mijn beste "verovering" is en hoop dat het ook zo zal blijven.
En de aanloop ernaar toe was inderdaad een beetje lastig maar dat was puur onwetendheid van mijn kant.
Dus mijn tip is vooral dat je je niet moet laten leiden door vooroordelen. Natuurlijk kloppen sommige clichés wel maar ook zij zijn verder gegaan met de tijd.
En ik zweer erbij; wat van ver komt is lekker :P
Nu raken sommige Turkse mannen in paniek, hebben ze lange blonde concurrenten er bij gekregen. :p

Maar je had pas seks met haar toen je een relatie kreeg? Wilde je niet eerst weten of het seksueel klikte?
pi_172717965
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nu raken sommige Turkse mannen in paniek, hebben ze lange blonde concurrenten er bij gekregen. :p
Nee joh, hij is eentje van ons nu. Hij is een birader, een dost, een kanka.

Alleen wel je handen wassen na een wc-bezoek, anders krijg je geen hand.
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:25:51 #279
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172718205
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee joh, hij is eentje van ons nu. Hij is een birader, een dost, een kanka.

Alleen wel je handen wassen na een wc-bezoek, anders krijg je geen hand.
Wie wast zijn handen niet dan?
pi_172718369
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:25 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wie wast zijn handen niet dan?
Vooroordelen en een beetje ergens op gebaseerd.
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:35:35 #281
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172718451
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vooroordelen en een beetje ergens op gebaseerd.
Vreemd, niet dat ik mijn handen ga flamberen om alle micro-organismen dood te krijgen maar even wassen lijkt me wel standaard ja...
pi_172719194
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vooroordelen en een beetje ergens op gebaseerd.
Brrrrr
  donderdag 27 juli 2017 @ 19:56:25 #283
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172720306
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Brrrrr
Hoi schat!
pi_172722308
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:56 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Hoi schat!
Ey swa
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 00:24:00 #285
441859 crew  Lenny77
pi_172728126
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee joh, hij is eentje van ons nu. Hij is een birader, een dost, een kanka.

Alleen wel je handen wassen na een wc-bezoek, anders krijg je geen hand.
Wat is een birader, dost of kanka?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172734890
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welke vooroordelen?
Welke clichés kloppen?
Wat is er zo lekker?
Ik noem basale vooroordelen zoals over het uiterlijk van Turken. Zwart haar, donkere ogen, klein etc. Maar ook over dat Turken erg religieus zijn. Dat de vrouwen dom worden gehouden en dat vooral mannen het verschil moeten maken. Wat dacht je van het scheldwoord "stinkturk". Alsof Turken geen waarde hechten aan hygiëne.

Nu ik mij een beetje begeef in die Turkse kringen heb ik wel opgemerkt dat Turken veel waarde hechten educatie. Zowel de vrouwen als de mannen moeten goed opgeleid zijn en wordt dat ook gestimuleerd. Het ondernemerschap zit ook echt in het bloed. Het gaat vaak over "dan zou ik graag zoiets willen beginnen" of iets in die trant. Maar ze zijn dat ook wel statusgevoelig. Een mooie auto en mooi huis is toch wel belangrijk.
En wat hygiëne betreft... in elke wc staat zo'n waterfles. Of ze hebben zo'n wc met een ingebouwde watersproeier. Mooi man _O-

Ja en de clichés dat ze houden van gezellig (veel) eten en veel waarde hechten aan familie klopt ook wel. En ik zal niet beginnen over trots en eer :D

En wat is er lekker? Ik kan de smaak niet zo goed beschrijven :D
pi_172734988
Ik ben wel benieuwd naar hoe jij een Turkse vindt smaken, nu je het hebt geproefd. Of komt het door haar exotische verschijning waardoor je een andere soort intimiteit ervaart?
pi_172735171
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nu raken sommige Turkse mannen in paniek, hebben ze lange blonde concurrenten er bij gekregen. :p

Maar je had pas seks met haar toen je een relatie kreeg? Wilde je niet eerst weten of het seksueel klikte?
Vooralsnog trouwen Turken nog het meest met Turken. Dus van een gezonde concurrentie durf ik niet te spreken :D

We hadden nog niet echt een relatie toen we voor het eerst seks hadden. Het was niet uitgesproken in ieder geval. Het gebeurde gewoon maar wel nadat ze mij vertrouwde. En seks heb je zo geleerd. Wat niet goed gaat, kan de andere keer wel beter.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:39 schreef TheInnocent het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe jij een Turkse vindt smaken, nu je het hebt geproefd. Of komt het door haar exotische verschijning waardoor je een andere soort intimiteit ervaart?
Tuurlijk is haar verschijning ook een enorme stimulans waardoor ik de intimiteit ook intenser ervaar.
Het is niet zo dat ze rozenwater pist.
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 13:33:35 #289
441859 crew  Lenny77
pi_172736243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:46 schreef donutring het volgende:

[..]
Het is niet zo dat ze rozenwater pist.
Daar gaat mijn illusie -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172736547
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nu raken sommige Turkse mannen in paniek, hebben ze lange blonde concurrenten er bij gekregen. :p

Maar je had pas seks met haar toen je een relatie kreeg? Wilde je niet eerst weten of het seksueel klikte?
Wat wil je hiermee zeggen?

Dat de nederlandse vrouw opeens niet goed genoeg meer is?
Of dat traditionele 'kuisheid' het minachten waard is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{w Ga toch liever eerst zelf 'n vriendje zoeken, zodat je lekker op hem kan zitten geilen.

Dat zou je meer bevrediging geven dan hier mensen in discrediet te brengen.
pi_172807726
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 00:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wat is een birader, dost of kanka?
Een goede vriend, broeder etc.

Wel mooi om te zien hoe dit allemaal tot stand is gekomen en hoe ts nog gelukkig is met zijn meisje O+
Ik wens jullie heel veel mooie en gezonde jaren toe. En hopelijk komen er ook nog mooie kindjes uit deze relatie voort en dan mogen jullie discussiëren over de naam; Turks of Nederlands. Ik heb die strijd gelukkig wel gewonnen van mijn man :D
Loedermoeder
pi_172817104
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:21 schreef Hedera het volgende:

[..]

Een goede vriend, broeder etc.

Wel mooi om te zien hoe dit allemaal tot stand is gekomen en hoe ts nog gelukkig is met zijn meisje O+
Ik wens jullie heel veel mooie en gezonde jaren toe. En hopelijk komen er ook nog mooie kindjes uit deze relatie voort en dan mogen jullie discussiëren over de naam; Turks of Nederlands. Ik heb die strijd gelukkig wel gewonnen van mijn man :D
Dank je wel.
Voor mij is de betekenis van een naam belangrijk. Turks of Nederlands, het zal mij echt een worst wezen. Maar geen Mohammed, Hassan, Fatima etc met dat soort namen moet ze niet aankomen :D
pi_172837239
een niet nederlandse naam zet je kind direkt op achterstand in NL.....of je dat nou wil of niet. Dus denk er over na.
pi_172837347
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:57 schreef Buikboor het volgende:
een niet nederlandse naam zet je kind direkt op achterstand in NL.....of je dat nou wil of niet. Dus denk er over na.
Een moderne niet Nederlandse naam niet als het goed is, maar ik leef ook niet in een dorp.. halfbloedkindjes zien er vaak wel heel mooi uit, zet 'm op donut. ;)

Besides, beter kun je eerder rekening houden met het intelligentieniveau van de vrouw die het kind baart: volgens onderzoek is het intelligentie-gen namelijk afkomstig van het moedertje... :P

[ Bericht 15% gewijzigd door TheInnocent op 01-08-2017 20:06:28 (aanvulling) ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:06:33 #295
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172837452
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:57 schreef Buikboor het volgende:
een niet nederlandse naam zet je kind direkt op achterstand in NL.....of je dat nou wil of niet. Dus denk er over na.
Het nadeel wat ik vooral ervaar is dat mensen bij voorbaat al denken dat ik moslim ben :{
pi_172839229
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:06 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Het nadeel wat ik vooral ervaar is dat mensen bij voorbaat al denken dat ik moslim ben :{
Je heet Mohammed?
pi_172842188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:57 schreef Buikboor het volgende:
een niet nederlandse naam zet je kind direkt op achterstand in NL.....of je dat nou wil of niet. Dus denk er over na.
Dat is dan gewoon schandalig. Mijn kinderen hebben al de Nederlandse achternaam van hun vader en ik wilde echt een Turkse moderne naam. Hoewel ik hier geboren ben heb ik geen Nederlands bloed. Mijn kinderen hebben beide en ik vind het een rijkdom dat ze ook weten waar hun moeder en dus ook gedeeltelijk hun roots vandaan komt. Ze kunnen ook Turks verstaan en gebrekkig Turks praten (zijn nog peuters).
Mensen hebben dat maar te accepteren.
Loedermoeder
pi_172842707
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:57 schreef Hedera het volgende:

[..]

Dat is dan gewoon schandalig. Mijn kinderen hebben al de Nederlandse achternaam van hun vader en ik wilde echt een Turkse moderne naam. Hoewel ik hier geboren ben heb ik geen Nederlands bloed. Mijn kinderen hebben beide en ik vind het een rijkdom dat ze ook weten waar hun moeder en dus ook gedeeltelijk hun roots vandaan komt. Ze kunnen ook Turks verstaan en gebrekkig Turks praten (zijn nog peuters).
Mensen hebben dat maar te accepteren.
Dat kan je wel willen, maar gaat niet gebeuren any time soon. Ik heb dit niet bedacht maar deze maatschappij is zo gegroeid.
Dan kan je wel eigenwijs zijn maar je staat wel 1-0 achter...
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:35:27 #299
451005 Grems
Clown World
pi_172843427
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:57 schreef Hedera het volgende:

[..]
Mensen hebben dat maar te accepteren.
Nee hoor.
pi_172843833
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:35 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ach kom. We zijn een gemengde samenleving en leven al jaren samen (of naast elkaar) met allerlei invloeden uit verschillende streken. We zijn al zo ver dat we ons gemengd voorplanten en dan ga jij moeilijk doen over een naam? Waarom?
Loedermoeder
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:58:52 #301
451005 Grems
Clown World
pi_172843972
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Hedera het volgende:

[..]

Ach kom. We zijn een gemengde samenleving en leven al jaren samen (of naast elkaar) met allerlei invloeden uit verschillende streken. We zijn al zo ver dat we ons gemengd voorplanten en dan ga jij moeilijk doen over een naam? Waarom?
Omdat mensen aan patroonherkenning doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')