Tevens mijn ervaring.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Bericht van iemand uit de grote stad en die met heel veel verschillende culturen in aanraking komt en is gekomen.
Islamitische meiden/dames verschillen niet zo heel veel tav niet islamitische meiden. In het algemeen zijn ze alleen voorzichtiger in de publieke ruimte. Sommigen doen niks voor het huwelijk en sommigen doen alles en everything in between...sommigen zonder hoofddoek zijn heilig en sommigen met hoofddoek doen alles en iedereen en je vrienden erbij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
Precies, een Turkse man trouwt i.h.a. een maagd. Nederlandse mannen trouwen i.h.a. niet. Staan er bekend om vrouwen in te ruilen, alsof het objecten zijn (zoals TS zelf ook overkomt). Dus TS, mocht ze een maagd zijn, dan moet je echt serieuze exclusieve intenties hebben wil je met haar verder. Anders gewoon met rust laten en je seksuele fantasie op iemand anders (die net zo over seks denkt als jij) botvieren.quote:Op maandag 19 december 2016 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Turkse mannen niet? Kom op zeg, die doen het net zo goed en zo veel mogelijk als ze de kans krijgen. Al is het vaak wel zo dat Turkse mannen uiteindelijk toch met een maagd willen trouwen.
Ho! Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat Turkse mannen niets verschillen van Nederlandse mannen en hem het liefste ook in zoveel mogelijk verschillende vrouwen hangen. Alleen doen zij er vaak iets hypocrieter over waar het vrouwen en normen en waarden betreft.quote:Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Precies, een Turkse man trouwt i.h.a. een maagd. Nederlandse mannen trouwen i.h.a. niet. Staan er bekend om vrouwen in te ruilen, alsof het objecten zijn (zoals TS zelf ook overkomt). Dus TS, mocht ze een maagd zijn, dan moet je echt serieuze exclusieve intenties hebben wil je met haar verder. Anders gewoon met rust laten en je seksuele fantasie op iemand anders (die net zo over seks denkt als jij) botvieren.
En hoe wil je dat doen dan, die maagdelijkheid checken?quote:Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Precies, een Turkse man trouwt i.h.a. een maagd. Nederlandse mannen trouwen i.h.a. niet. Staan er bekend om vrouwen in te ruilen, alsof het objecten zijn (zoals TS zelf ook overkomt). Dus TS, mocht ze een maagd zijn, dan moet je echt serieuze exclusieve intenties hebben wil je met haar verder. Anders gewoon met rust laten en je seksuele fantasie op iemand anders (die net zo over seks denkt als jij) botvieren.
Het is aan TS om zelf te bepalen hoe hij er achter komt, gaat er om dat hij dat eerst moet weten voordat hij met emoties speelt van zo'n meisje. Beetje over levensvisies praten, en zelf vertellen over zijn seksverleden en kijken hoe zij er op reageert en zo het gesprek verder opbouwen. Ik vind dit meer klasse hebben dan even onder het truitje van het meisje zitten zonder enig besef van hoe ver iemand ooit is gegaan.quote:Op maandag 19 december 2016 15:17 schreef erodome het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen dan, die maagdelijkheid checken?
Vragen ben je nog maagd is echt nog meer akward dan vragen hoe iemand tegen seks aan kijkt.
Echt, alles voelt goed, alles gaat goed, laat het gewoon "flowen", als ze nog even wil wachten of tot het huwelijk niets wil op dat gebied komt dat wel boven. Neem aan dat de Ts geen botte hork is die iemand geen kans geeft nee te zeggen, die dwars over grensen heen walst.
Waarom het dan onnodig beladen maken allemaal? Waarom zo "anders" doen als je normaal zou doen?
Spreek gewoon "prive" af en kijk waar dat je brengt, als er dan een "ho" komt is het vroeg genoeg om eens te peilen hoe iemand erover denkt. Of ze eerst wil wachten tot het echt serieus is, of dat ze wil wachten tot het huwelijk. Ook als ze perse niet in een prive setting wil afspreken verteld dat wat, dan is het moment daar om gewoon eens te vragen hoe het zit. Niet door te vragen heb je je "vliesje" nog, maar gewoon te vragen hoe zij het verder ziet, hoe van daten naar "serieus" te gaan.
Turkse mannen verschillen dus wel van Nederlandse mannen, omdat zij een maagd trouwen. Ben je het daar niet mee eens?quote:Op maandag 19 december 2016 15:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ho! Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat Turkse mannen niets verschillen van Nederlandse mannen en hem het liefste ook in zoveel mogelijk verschillende vrouwen hangen. Alleen doen zij er vaak iets hypocrieter over waar het vrouwen en normen en waarden betreft.
Hij met haar emotie's speelt???? Dat terwijl zij op geen enkele manier kenbaar heeft gemaakt hoe zij hierin staat? Zou dat liever om willen draaien, want ze weet met wie ze dates heeft, weet dat het de "gewoonte" hier is om niet te wachten tot het huwelijk. Als zij wel zoent en alles verder heel vrij doet is het aan haar om aan te geven wat er "anders" is aan haar manier van dit aanpakken, is zij het die speelt met zijn emotie als ze dat niet doet.quote:Op maandag 19 december 2016 15:58 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Het is aan TS om zelf te bepalen hoe hij er achter komt, gaat er om dat hij dat eerst moet weten voordat hij met emoties speelt van zo'n meisje. Beetje over levensvisies praten, en zelf vertellen over zijn seksverleden en kijken hoe zij er op reageert en zo het gesprek verder opbouwen. Ik vind dit meer klasse hebben dan even onder het truitje van het meisje zitten zonder enig besef van hoe ver iemand ooit is gegaan.
Ik vind dat het dan wel iemand is die dan beschermd moet worden. Mocht ze maagd zijn, afkomstig van een niet heel modern gezin etc. en ze vindt deze TS heel erg leuk (ze heeft hem gezoend, ja dus), dan kan ze zich onder druk voelen belaalde dingen toch te doen met TS omdat ze hem leuk vindt. Stel dat ze haar eerste keer doet met TS en TS is eigenlijk toch niet toe aan iets serieus... meisje wordt links gelaten, verstoten door familie, Turkse mannen willen haar ook niet meer (afgezien vh feit dat het hypocriet is) en zo staat ze er dan alleen voor. Toch anders dan het gevolg van seks met een gem. Nederlands meisje vind je niet? Hij weet dondersgoed dat hij seks wil met iets dat er misschien heel onbekend mee is waar drastische gevolgen aan kunnen zitten. Verstoten worden door familie vind ik zo'n gevolg, vandaar. Hij moet serieus uitzoeken wat zij wil en wat hij zelf wil, zonder de druk er op te leggen. Gewoon mee praten en geen valse verwachtingen creeeren.quote:Op maandag 19 december 2016 16:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij met haar emotie's speelt???? Dat terwijl zij op geen enkele manier kenbaar heeft gemaakt hoe zij hierin staat? Zou dat liever om willen draaien, want ze weet met wie ze dates heeft, weet dat het de "gewoonte" hier is om niet te wachten tot het huwelijk. Als zij wel zoent en alles verder heel vrij doet is het aan haar om aan te geven wat er "anders" is aan haar manier van dit aanpakken, is zij het die speelt met zijn emotie als ze dat niet doet.
Er zit geen klasse in dit op deze manier vertellen, alsof je op "biecht" moet voordat je verder kan met elkaar. Ze is geen willoos wezentje, geen zwak dingetje dat beschermt moet worden tegen het "normale". Ze heeft een mening, een wil en een mond. Heeft ze ideeen ergens over dan kan ze dat prima aangeven. Zij is het die evt hierin "anders" is als de norm, aan haar om dat aan te geven.
Zelfde heb ik andersom. Het is de norm (serieel) monogaam te zijn. Het is dus niet aan de ander om te peilen of ik "monogaam" wil zijn, het is aan mij om (vlotjes) aan te geven dat ik dat niet wil zijn, wat mijn "andere" ideeen over de relatievorm zijn.
Als ik iemand zou daten zou ik uitgaan van dat "monogame" idee, wil ik anders is het aan mij om dat aan te geven, niet aan de ander om elke uitzondering daarop te verzinnen en op de tenen te lopen omdat het weleens anders zou kunnen zijn.
Snap niet goed waarom zij dan wel als een kwetsbaar bloempje neergezet moet worden. Ze is vrouw genoeg met de ts te daten, komt op geen enkele manier behouden over verder.quote:Op maandag 19 december 2016 16:27 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik vind dat het dan wel iemand is die dan beschermd moet worden. Mocht ze maagd zijn, afkomstig van een niet heel modern gezin etc. en ze vindt deze TS heel erg leuk (ze heeft hem gezoend, ja dus), dan kan ze zich onder druk voelen belaalde dingen toch te doen met TS omdat ze hem leuk vindt. Stel dat ze haar eerste keer doet met TS en TS is eigenlijk toch niet toe aan iets serieus... meisje wordt links gelaten, verstoten door familie, Turkse mannen willen haar ook niet meer (afgezien vh feit dat het hypocriet is) en zo staat ze er dan alleen voor. Toch anders dan het gevolg van seks met een gem. Nederlands meisje vind je niet? Hij weet dondersgoed dat hij seks wil met iets dat er misschien heel onbekend mee is waar drastische gevolgen aan kunnen zitten. Verstoten worden door familie vind ik zo'n gevolg, vandaar. Hij moet serieus uitzoeken wat zij wil en wat hij zelf wil, zonder de druk er op te leggen. Gewoon mee praten en geen valse verwachtingen creeeren.
Wie ben jij om dit te bepalen? Iedereen spreekt hier uit eigen ervaring, je kan alleen je eigen visie delen. Zeer laagdunkend en onnodig om andere reacties als onzin te bestempelen.quote:Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Ts nogmaals luister niet naar onzin hier, 99% heeft nooit moslim gedate.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat iedereen een juiste behandeling verdient. Het is fijn als mensen rekening met je gevoelens houden. In deze situatie heeft dezelfde daad misschien hele grote gevolgen voor de date van TS, terwijl het voor TS misschien geen big issue is. Dingen om rekening mee te houden.quote:Op maandag 19 december 2016 16:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Snap niet goed waarom zij dan wel als een kwetsbaar bloempje neergezet moet worden. Ze is vrouw genoeg met de ts te daten, komt op geen enkele manier behouden over verder.
Het is echt aan haar om dit aan te geven.
In mijn geval spelen er een hoop andere zaken mee, kan je wel overweg met iemand met zo'n seksverleden die niet geheel en al prive is? Kunnen je vrienden en familie daar wel mee omgaan?
Maar echt helemaal niemand die mij dan als een kwetsbaar bloempje ziet. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet als een kwetsbaar bloempje gezien worden, ik snap dat ik buiten het "normaal" val hierin. Maar waarom hier dan ineens zo anders doen?
Nogmaals, ze heeft een wil, een mening en een mond, als zij echt het zo anders wil dan "normaal" is kan ze dat prima zelf aangeven. Sterker nog, is het echt aan haar om dat aan te geven.
Vind echt dat haar behandelen als een speciaal en kwetsbaar bloempje afdoet aan het geheel.
Maar hoe hou je geen rekening met gevoelens door gewoon te kijken of die extra stap ok is?quote:Op maandag 19 december 2016 16:45 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat iedereen een juiste behandeling verdient. Het is fijn als mensen rekening met je gevoelens houden. In deze situatie heeft dezelfde daad misschien hele grote gevolgen voor de date van TS, terwijl het voor TS misschien geen big issue is. Dingen om rekening mee te houden.
Jij bent Marokkaanse en dat meisje is Turks. Alsof moslim zijn 1 identiteit is.quote:Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Nee, dat weet ze waarschijnlijk niet als ze geen of weinig ervaring heeft met jongens. De eerste keer dat een jongen mij thuis had uitgenodigd om voor me te koken, geloofde ik ook echt dat hij het leuk vond om te koken en gewoon zo een gezellige avond wilde hebben. En zeker als die jongen je heel goed behandelt en niet over seks heeft gepraat de eerste vijf dates ervoor.quote:Op maandag 19 december 2016 17:07 schreef Tanin het volgende:
Lijkt me toch geen probleem om voor te stellen thuis af te spreken. Ik denk dat ze genoeg bij de pinken is om te weten waar dat heen gaat, of kan gaan.
Als ze niets wil zal ze het idee afschieten. Als ze wel ja zegt kun je eens rustig met je hand over dijen, billen en borsten strijken, daarna eventueel onder een shirtje. Merkt snel genoeg of dat wenselijk is of niet.
Dan blijft alleen de vraag over of ze "het" wil doen (nu of in de toekomst), en of dat voor ts belangrijk is.
Marokkaans of turks boeit geen ruk. Wat er echt toe doet is hoe het meisje zelf is. De ene turk of marokkaan is de andere nietquote:Op maandag 19 december 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaanse en dat meisje is Turks. Alsof moslim zijn 1 identiteit is.
Naja, dat ligt een beetje aan haar plek in het gezin. Meestal is er 1 de lul en die draait dan overal voor op. Die moet je inderdaad wijken.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:30 schreef Hoxyz het volgende:
Probeer te peilen hoe haar band is met haar ouders. En of haar ouders streng gelovig is. Zo ja, abort mission.
Sorry to say, maar het werkt niet. Geloof me.
Uiteraard eens met dat er eerst even over praten in plaats van haar te overvallen beter is, maar als ze 'de controle verliest' is dat dus iets dat zij zelf wil, verlangt. Als ze daar achteraf 'spijt' van heeft, komt die spijt vanuit iets dat haar ergens is opgelegd, een verwachting. We zijn mensen, en dan kan ze wel gelovige ouders hebben, maar het is haar leven. Als zij 'de controle' (de controle van wie? Wat? Regels... Intimiteit is een instinct en dat heeft zo zijn redenen) verliest komt dat vanuit een verlangen en gezien het haar leven is, mag ze dat daar best naar invullen. Lekker kut, iets willen maar het niet kunnen, of spijt krijgen, omdat iemand anders vindt dat je iets niet mag doen.quote:Op maandag 19 december 2016 18:33 schreef ladyy__ het volgende:
Ik wil de mensen hier, die zeggen dat je gewoon stap voor stap verder moet gaan tijdens het zoenen, erop attenderen dat dit echt een slechte stap is. Het is mij zelf ook overkomen en ik heb er spijt van. Op zulke momenten kan zij haarzelf niet meer onder controle houden en dan gebeuren er dus dingen waar ze misschien spijt van gaat krijgen. En dan heb ik het over meiden in het algemeen. Laat ze in hun waarden en praat er dan op zijn minst over als je respect hebt, vooral als je al denkt dat zij ermee wil wachten.
Jezus, wat zijn dit voor opdringerige aanrandpraktijken.quote:Op maandag 19 december 2016 17:07 schreef Tanin het volgende:
Lijkt me toch geen probleem om voor te stellen thuis af te spreken. Ik denk dat ze genoeg bij de pinken is om te weten waar dat heen gaat, of kan gaan.
Als ze niets wil zal ze het idee afschieten. Als ze wel ja zegt kun je eens rustig met je hand over dijen, billen en borsten strijken, daarna eventueel onder een shirtje. Merkt snel genoeg of dat wenselijk is of niet.
Dan blijft alleen de vraag over of ze "het" wil doen (nu of in de toekomst), en of dat voor ts belangrijk is.
quote:Op maandag 19 december 2016 13:29 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Tevens mijn ervaring.
Ga zelf al enige tijd met een Moslima. Niet zoveel mis mee (in hoeverre dat kan bij vrouwelijk schoon). Al helpt het - bij een persoon als dat ik zelf ben - wel enorm dat zij behoorlijk ' verwesterd' is...
Verwesterd. Ook al zo term. Wat is verwesterd? En waarom zou een moslim niet verwesterd kunnen zijn. Men doet alsof.. nou ja, vind het maar achterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies wat ik denk ook.quote:Op maandag 19 december 2016 18:33 schreef ladyy__ het volgende:
Ik wil de mensen hier, die zeggen dat je gewoon stap voor stap verder moet gaan tijdens het zoenen, erop attenderen dat dit echt een slechte stap is. Het is mij zelf ook overkomen en ik heb er spijt van. Op zulke momenten kan zij haarzelf niet meer onder controle houden en dan gebeuren er dus dingen waar ze misschien spijt van gaat krijgen. En dan heb ik het over meiden in het algemeen. Laat ze in hun waarden en praat er dan op zijn minst over als je respect hebt, vooral als je al denkt dat zij ermee wil wachten.
Oh? Jammer genoeg voor jou heb ik hier wel ervaring mee. Sterker nog, ik heb net als TS een paar maanden met een moslima gedate. En ja, het is niets blijvends geworden omdat ze een moslima is, maar niet om de reden die jij nu denkt. We verschilden uiteindelijk gewoon teveel qua denkbeelden over onder andere de invloed die een geloof heeft op je denkbeelden, ondanks dat zij een 'moderne vernederlandste moslima' is.quote:Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Het gaat hier niet om hoe gelovig haar ouders zijn, het gaat erom hoe gelovig zij zelf is. En de spijt hoeft niet te komen omdat zij de verwachtingen van haar ouders niet heeft waargemaakt, maar de spijt komt omdat zij de verwachting van haar zelf niet heeft waargemaakt. Dat zij haarzelf altijd heeft voorgenomen om ermee te wachten, tot het moment kwam dat zij de controle over haar gedachtes verliest omdat iemand waar zij een toekomst mee ziet uit zichzelf zulke stappen begint te ondernemen. Dat spannend intiem momentje dat ze heeft is dan maar voor eventjes, maar verpest iets wat voor haar heel belangrijk was en altijd zal zijn. Ja, ik spreek voor mezelf maar waarschijnlijk ook voor anderen.quote:Op maandag 19 december 2016 18:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uiteraard eens met dat er eerst even over praten in plaats van haar te overvallen beter is, maar als ze 'de controle verliest' is dat dus iets dat zij zelf wil, verlangt. Als ze daar achteraf 'spijt' van heeft, komt die spijt vanuit iets dat haar ergens is opgelegd, een verwachting. We zijn mensen, en dan kan ze wel gelovige ouders hebben, maar het is haar leven. Als zij 'de controle' (de controle van wie? Wat? Regels... Intimiteit is een instinct en dat heeft zo zijn redenen) verliest komt dat vanuit een verlangen en gezien het haar leven is, mag ze dat daar best naar invullen. Lekker kut, iets willen maar het niet kunnen, of spijt krijgen, omdat iemand anders vindt dat je iets niet mag doen.
Lekker aan de kant gooien al dat gezeik en leven hoe je dat zelf wil.
Dat zeg ik nergens ukkiequote:Op maandag 19 december 2016 17:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Marokkaans of turks boeit geen ruk. Wat er echt toe doet is hoe het meisje zelf is. De ene turk of marokkaan is de andere niet
Jij zegt van dit is een turks meisje en geen marokkaanse, of iig woorden van gelijke strekking. Maar dat doet er dus werkelijk helemaal niet toe.quote:
Lees t nog eens?quote:Op maandag 19 december 2016 20:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij zegt van dit is een turks meisje en geen marokkaanse, of iig woorden van gelijke strekking. Maar dat doet er dus werkelijk helemaal niet toe.
Ik vind jouw bejegening richting mij trouwens ietwat denigrerend
Ja echt vies man om iemand aan te raken tijdens het zoenenquote:Op maandag 19 december 2016 18:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn dit voor opdringerige aanrandpraktijken.Meteen naar de boobs, nee man. Sowieso begint zoiets met blikken en een wederzijds gevoel, goede timing, niet ongevraagd aanraken. Viespijp.
Ik hoop dat je het niet over mij hebt.quote:Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
Zoek de definitie op en duik daar vervolgens in zou ik zeggen...quote:Op maandag 19 december 2016 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Verwesterd. Ook al zo term. Wat is verwesterd? En waarom zou een moslim niet verwesterd kunnen zijn. Men doet alsof.. nou ja, vind het maar achterlijk.
quote:Op woensdag 21 december 2016 14:29 schreef donutring het volgende:
Gisteren heb ik met haar bij mij thuis afgesproken. Daar deed ze trouwens ook helemaal niet moeilijk over.
Gezoend, geknuffeld, gepraat etc. En toen ik ruimte voelde heb ik gevraagd hoe ze denkt over mij en de toekomst. Nou mevrouw kwam los
Zegt ze tegen me dat ze blij is dat ik het vraag want ze was bang dat het mij zou afschrikken als ik over de toekomst zou hebben. Tenminste die ervaring had ze met Nederlandse mannen.
Echt merkwaardig hoe wij hebben zitten invullen voor elkaar!
Ze is overigens geen maagd... met haar Turkse ex was ze verloofd geweest en na een aantal jaar heeft zij er een punt achter gezet. Dat ze al seks hadden gehad was voor haar geen reden om toch te trouwen. Hij was haar eerste.
Maar zegt ze, dat ik geen maagd ben wil ook niet zeggen dat ik met iedereen het bed in duik. Sterker nog ze heeft daarna met niemand anders seks gehad. Wel gedate maar of de ander was niet serieus of het klikte niet etc.
Bij mij heeft ze een klik, aantrekkingskracht en ze vertrouwd me. Met name dat laatste vind ze belangrijk als ze intiem wilt zijn. Klare taal. Ik ben ook serieus en wil ook investeren in een relatie. Het voelt goed en ik ga er 100% voor!
Laat Crip het niet horen.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:34 schreef donutring het volgende:
Ik word hier onterecht neergezet als een oversexte man die alleen maar een gaatje wilt vullen.
Buiten het feit dat ik inderdaad graag gaatjes vul, heb ik ook gewoon gevoelens en serieuze intenties. Met deze dame in ieder geval wel. Dit is relatiemateriaal
Dat komt omdat Nederlandse mannen een reputatie hebben bij Turkse vrouwen dat ze vaak hun plezier willen voor even, vaak niet vertrouwen en niet ok voor iets serieus. Maar leuk om te horen, succes verder!quote:Op woensdag 21 december 2016 14:29 schreef donutring het volgende:
Gisteren heb ik met haar bij mij thuis afgesproken. Daar deed ze trouwens ook helemaal niet moeilijk over.
Gezoend, geknuffeld, gepraat etc. En toen ik ruimte voelde heb ik gevraagd hoe ze denkt over mij en de toekomst. Nou mevrouw kwam los
Zegt ze tegen me dat ze blij is dat ik het vraag want ze was bang dat het mij zou afschrikken als ik over de toekomst zou hebben. Tenminste die ervaring had ze met Nederlandse mannen.
Echt merkwaardig hoe wij hebben zitten invullen voor elkaar!
Ze is overigens geen maagd... met haar Turkse ex was ze verloofd geweest en na een aantal jaar heeft zij er een punt achter gezet. Dat ze al seks hadden gehad was voor haar geen reden om toch te trouwen. Hij was haar eerste.
Maar zegt ze, dat ik geen maagd ben wil ook niet zeggen dat ik met iedereen het bed in duik. Sterker nog ze heeft daarna met niemand anders seks gehad. Wel gedate maar of de ander was niet serieus of het klikte niet etc.
Bij mij heeft ze een klik, aantrekkingskracht en ze vertrouwd me. Met name dat laatste vind ze belangrijk als ze intiem wilt zijn. Klare taal. Ik ben ook serieus en wil ook investeren in een relatie. Het voelt goed en ik ga er 100% voor!
Bij vele mediterrane en ook islamitische culturen draag je in huis niet je schoenen waarmee je buiten loopt.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:57 schreef donutring het volgende:
Bedankt allen!
Ik heb het idee een rollercoaster in te gaan. Ik laat me verrassen en ongetwijfeld zal ik wel tegen bepaalde dingen aanlopen vanwege de cultuurverschillen.
Ik moest wel lachen toen ze gisteren haar schoenen uitdeed en haar eigen pantoffels uit haar tas viste. Gewoon doodleuk "oh die horen bij mij"
Ik ben benieuwd wat ik nog meer ga tegenkomenquote:Op woensdag 21 december 2016 17:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij vele mediterrane en ook islamitische culturen draag je in huis niet je schoenen waarmee je buiten loopt.
Bij de gemiddelde Surinamer word je ervoor afgeschoten.
Wel mooi, juffrouw moslim oppert weer alles wel beter te weten en nu blijkt dus toch nietquote:
De ene turkse is de andere niet, klopt wel.quote:Op maandag 19 december 2016 20:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij zegt van dit is een turks meisje en geen marokkaanse, of iig woorden van gelijke strekking. Maar dat doet er dus werkelijk helemaal niet toe.
Ik vind jouw bejegening richting mij trouwens ietwat denigrerend
Jij kent echt veel filmpjes met lekkere meiden manquote:Op donderdag 22 december 2016 10:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
De ene turkse is de andere niet, klopt wel.
Er zijn grenzen, plus er kunnen verkeerde ideeen ontstaan. Zoenen, prima, maar dat is geen vrijbrief om meteen maar even aan d'r hele lichaam te zitten. Onder d'r truitje gaan, are you serious?quote:Op maandag 19 december 2016 22:32 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja echt vies man om iemand aan te raken tijdens het zoenen
Wij zijn er niet bij, dus kunnen ook niet aanvoelen waar die grens ligt. TS kan dat wel. Ik zeg niet dat je meteen met je hand onder de trui moet verdwijnen, juist eerst eens kijken hoe ze reageert op andere aanraking.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, plus er kunnen verkeerde ideeen ontstaan. Zoenen, prima, maar dat is geen vrijbrief om meteen maar even aan d'r hele lichaam te zitten. Onder d'r truitje gaan, are you serious?
Iets met 1 vinger en hele hand... Goed dat ze eerst een gesprek hebben gehad. Nu weet TS wat hij wel en niet kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |