De trein reed zowaar!quote:Op donderdag 15 december 2016 17:14 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Hé dat zijn mijn woorden van Worldonrails!Ik ga zondag een poging wagen voor Durrës-Kashar, zie het wel gebeuren dat ze dan niet rijden "want zondag" of zo.
De oude Italiaanse rijtuigen worden helaas niet meer in gezet en staan te verrotten op Durrës, enkel die twee "gerenoveerde" Halberstädters (waar de ruiten al lang weer van zijn ingegooid overigens) en locomotief met nieuw kleurtje wordt nog ingezet.
Ook al iets geweest over treinen die veel te heet gewassen zijn?quote:Op maandag 19 december 2016 13:53 schreef Adrie072 het volgende:
En er gaat er nu eentje los over Anna Paulowna, wil ontslag van degene die dat beslist heeft
Nee dat niet, wel de blaadjes op het spoor. Moet zeggen dat ie best goed overkomt, lult niet moeilijker dan hoeft en heeft humor.quote:Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook al iets geweest over treinen die veel te heet gewassen zijn?
Goh, ik zou er ook niet meer heen rijden met de bus als de trein er niet meer komt. Maar wel een verbetering dat er weer treinen rijden.quote:Op maandag 19 december 2016 11:02 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
De trein reed zowaar!Station Kashar is inmiddels ook wel weer achterhaald met het feit dat er een mooie bushalte staat, maar er nooit een bus naar Tirana komt. Je moet 1,5 km naar een shoppingcenter lopen om daar de bus naar Tirana te pakken.
Er zouden 4 gerenoveerde rijtuigen moeten zijn. En 2 gerenoveerde loks. Maar wel opmerkelijk dat die gerenoveerde rijtuigen ingezet worden: Die werden heel de tijd in Dürres gebruikt om ter promotie in het station te staan. Ben benieuwd of er weer meer lijnen gaan rijden..quote:Op maandag 19 december 2016 11:02 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
De trein reed zowaar!Station Kashar is inmiddels ook wel weer achterhaald met het feit dat er een mooie bushalte staat, maar er nooit een bus naar Tirana komt. Je moet 1,5 km naar een shoppingcenter lopen om daar de bus naar Tirana te pakken.
Zonder enorme investeringen zal het spoor daar nooit wat worden. Want ja, volgens mij is de bus daar nog comfortabeler en bovendien sneller...quote:Op maandag 19 december 2016 19:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Goh, ik zou er ook niet meer heen rijden met de bus als de trein er niet meer komt. Maar wel een verbetering dat er weer treinen rijden.
Euh, ja. Hoewel ik Dürres - Kashar in 2015 gedaan heb, en die lijn was dusdanig opgeknapt dat je er 50 km/h kon. Maar je komt ergens in een godvergeten buitenwijk, vanwege dat winkelcentrum waar je nu heen moet lopen om de bus te pakken, terwijl er continu rechtstreekse bussen Dürres - Tirana Centrum rijden. Ik denk wel 3 keer per uur, of vaker.quote:Op maandag 19 december 2016 20:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zonder enorme investeringen zal het spoor daar nooit wat worden. Want ja, volgens mij is de bus daar nog comfortabeler en bovendien sneller...
Griekenland ligt er nog tussen hè. Maar goed oorlog betekend waarschijnlijk investering in het spoorquote:Op maandag 19 december 2016 20:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Binnenkort ligt het aan het front aan het nieuws te zien.
/doemdenker
Het is op het oost-Europese platteland anders best gebruikelijk dat trein en bus gewoon totaal langs elkaar heen bestaan. Station? Ja leuk, maar de bussen gaan bij het busstation. Andere kant van het dorp. OF je reist met de trein, OF je reist met de bus. Simpelquote:Op maandag 19 december 2016 19:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Goh, ik zou er ook niet meer heen rijden met de bus als de trein er niet meer komt. Maar wel een verbetering dat er weer treinen rijden.
Griekenland zou nog onder de voet gelopen kunnen worden door Liechtenstein man.quote:Op maandag 19 december 2016 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Griekenland ligt er nog tussen hè. Maar goed oorlog betekend waarschijnlijk investering in het spoor
Als je 12 bent mag je hier ook ramen likken in zo'n busje hoorquote:Op maandag 19 december 2016 20:23 schreef derLudolf het volgende:
In Bulgarije is het vrij normaal om met een taxi naar school te gaan. Dat heb ik in NL nog nooit gehoord.
Heel hard lachen welquote:Op maandag 19 december 2016 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je 12 bent mag je hier ook ramen likken in zo'n busje hoorNog een paar jaartjes wachten
![]()
/flauw
Een beetje zoals vriezenveen: de trein aan de westkant, lijn 83 in het midden en lijn 80 aan de oostkant.quote:Op maandag 19 december 2016 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is op het oost-Europese platteland anders best gebruikelijk dat trein en bus gewoon totaal langs elkaar heen bestaan. Station? Ja leuk, maar de bussen gaan bij het busstation. Andere kant van het dorp. OF je reist met de trein, OF je reist met de bus. Simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |