200 euro inclusief btw voor alle ruiten (behalve de voorruit), hoelang is hij daarmee bezig geweest?quote:Ik was voor 7 ramen tinten 200 euro kwijt (http://www.profcars.nl), maar hij zei dat de lijsten wrappen zo'n kloteklus is dat hij daar zo'n 230 euro voor vroeg. Plastidippen kan ook nog, dat zou ongeveer de helft kosten. Dat gaat ongeveer een jaar mee voor je het opnieuw moet laten doen.
200 euro lijkt me zeer cheap. Ik heb een aantal maanden geleden ruimschoots het dubbele betaald (wel station, dus twee extra ruiten).quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:00 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
200 euro voor blindering is vrij cheap toch?
M3 motor heeft misschien een turbo of supercharger, gebeurt ook weleens. Ook al is de originele motor er nog bij, de rest heeft wel meer dan 70k gelopen en zal dus nooit meer zoveel waard worden als OEM. Wel is het leuk natuurlijk.
Ik had in m'n Audi A4 B6 ook beige met zwarte lijsten. Erg mooi, maar durfde er amper in te stappen qua besmettelijkheid. Voor mij gewoon zwart of andere donkere kleur nu, voor de gemoedsrust 😄
[ afbeelding ]
200 euro inclusief btw is natuurlijk heel erg weinig, gaat ook nog de folie en andere kosten vanaf en dan sta je voor een paar euro per uur te werken.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
200 euro lijkt me zeer cheap. Ik heb een aantal maanden geleden ruimschoots het dubbele betaald (wel station, dus twee extra ruiten).
Beige interieur is inderdaad heel chic, maar je moet er mee uitkijken. In een A4 B6 ziet het er echt goed uit, sowieso blijft dat een tijdloos mooie auto. Toch ben ik nu wel blij met zwart... ik zit regelmatig in de auto te eten en stap nog wel eens met licht vervuilde kleding in, volgens mij zou mijn interieur er inmiddels echt al uitzien als een smeerput als het beige was geweest. Bruin is daarin wat veiliger.
Het was 200 inclusief btw en folie. Ongeveer 2u mee bezig geweest (wel met een hulp om de deurpanelen los te halen zodat ook het onderste gedeelte van de ruit netjes getint werd). Hij werkt met Suntek folie en is ook Suntek gecertificeerd en wordt ook regelmatig ingehuurd door Suntek DE om daar soms exclusieve auto's (zoals een Enzo) te tinten. De auto die voor mij getint werd, was een Bentley. In de middag had hij de SBS6 filmploeg nog over de vloer om een auto te wrappen voor Hart in Actie.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:34 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
200 euro inclusief btw voor alle ruiten (behalve de voorruit), hoelang is hij daarmee bezig geweest?
klikken gewoon vast toch normaliter? je kunt er een klein dingetje montagekit in het midden op doen voor wat extra hold, maar zou niet nodig moeten zijn.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand van jullie ervaring met een nieuwe badge op de motorkap bevestigen? Ben sinds kort eigenaar van een 1-serie (waarover ik al eerder iets vroeg ). Nu is het logo op de snelweg er laatst af gevlogen Pure pech helaas. Ik wil nu dus even weten welke lijm oid ik het beste kan gebruiken om een nieuwe vast te zetten...
Ja dat heb ik dus ook.. Mijn werkjas is niet de schoonste en heeft wel wat zwarte plekken door laden/lossen etc. Ik durfde daar echt nooit mee in de Audi te stappen (en inderdaad echt een tijdloos mooie auto, zowel van binnen als buiten). Maar moet zeggen dat het nooit echt heel vies werd binnenin, als je een beetje oplette. Maar toch, bij m'n zwarte interieur in de BMW zie je helemaal niks Stuk beter!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
200 euro lijkt me zeer cheap. Ik heb een aantal maanden geleden ruimschoots het dubbele betaald (wel station, dus twee extra ruiten).
Beige interieur is inderdaad heel chic, maar je moet er mee uitkijken. In een A4 B6 ziet het er echt goed uit, sowieso blijft dat een tijdloos mooie auto. Toch ben ik nu wel blij met zwart... ik zit regelmatig in de auto te eten en stap nog wel eens met licht vervuilde kleding in, volgens mij zou mijn interieur er inmiddels echt al uitzien als een smeerput als het beige was geweest. Bruin is daarin wat veiliger.
Ligt volkomen aan de staatquote:Op zondag 19 februari 2017 17:41 schreef Doublepain het volgende:
Heb een klein vraagje
3 serie uit '97, benzine, +250K teller..
Is het nog waard om te halen voor een klein jaartje?
Aha, goed luisteren zegt al veel dus.. Thanksquote:Op zondag 19 februari 2017 17:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja als die er goed uit ziet...
Goed luisteren naar de motor. Als die WARM is toeren naar 3000 brengen en goed luisteren naar een tikkend/kloppend geluid. ( drijfstang lagers )
Als dat er niet is prima
Verder even deur vergrendeling checken, (gm5 module ) luisteren naar een bonkend geluid als je over een onregelmatige weg rijdt ( draagarmen ), luisteren naar een bonkend geluid bij schakelen. ( hardy schijf )
Dat is wel het meest belangrijke
Ziet er wel goed uit, klein beetje lak problemen zei ie, het is dat APK tot december is, heb een auto tot november ongeveer nodigquote:
Ja, ik wist het niet Kon me voorstellen dat er nog wat lijm bij moest, maar schijnbaar alleen klikken dus.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klikken gewoon vast toch normaliter? je kunt er een klein dingetje montagekit in het midden op doen voor wat extra hold, maar zou niet nodig moeten zijn.
Zo 1 hadden m'n ouders ook, voor een caravan zijn ze best geinig 😄quote:
Ik laat mijn mooiweerauto trouwens lekker stilstaan in de winter. Een kwartiertje draaien zorgt, volgens mij, alleen maar voor een motorblok en uitlaat vol water/condens. Warm wegzetten met volle tank aan de druppellader en na de winter start ie ieder jaar weer in 1 keer.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:47 schreef pvdplanet het volgende:
Er staat o.a. ook een coole in nieuwstaat verkerende Puch 300GD, een oude Alfa GTV, een Porsche 911 uit de jaren 60 en een aantal oude Amerikanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |