Crap... Verantwoordelijkheden enzo.. Nieuw topic openen.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zet mijn oude foto weer even terug aub
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Crap... Verantwoordelijkheden enzo.. Nieuw topic openen.
Zal het zo ff aanpassen
Okquote:Op donderdag 15 december 2016 13:36 schreef fraubitch het volgende:
voor de liefhebbers:
mijn 1-serie staat te koop.
ok doei
hahahahquote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zet mijn oude foto weer even terug aub
Kan je nog aanpassen? Zou je dan deze foto bij mijne willen plaatsen?quote:Op donderdag 15 december 2016 13:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Crap... Verantwoordelijkheden enzo.. Nieuw topic openen.
Zal het zo ff aanpassen
Ik bied vijf euro.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:36 schreef fraubitch het volgende:
voor de liefhebbers:
mijn 1-serie staat te koop.
ok doei
Geen condens ipv. lekkage?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Snik, keek weer even naar de cabrio is hij helemaal beschimmeld van binnen. Vooral de achterbank. Dat er wat lekte wist ik maar had niet zo erg verwachtDenk ook niet dat het zo makkelijk verholpen is want het is vochtig op alle plaatsen in de auto, zelfs kofferbak. Wat kan ik nu het beste doen?
Doet niet veel bij lage temperaturen zoals nu.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:49 schreef fathank het volgende:
En zolang t niet gefixed is vochtvreter in de wagen zetten.
Dat laatste is eigenlijk killing voor een cabrio, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Alle ramen zijn vochtig van binnen. Er druppelde altijd al water van het dak op de stoelen als je in de regen ging rijdenheb daar wat papier tussen gepropt. Dat papier is nu geel. Stond al die tijd buiten. Ik zie nu dat achterraampje van cabrio dak ook net is en er water druppelt.
drogen, schoonmaken en dan lek zoeken dan maar. Heb niet de luxe om hem binnen te stallen.
Dit blijft toch een mooi model 5 serie hoor, nooit verkopen hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:48 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Kan je nog aanpassen? Zou je dan deze foto bij mijne willen plaatsen?
[ afbeelding ]
nee helemaal niet, nu hij goed is is het een heerlijke auto, maar het is een euh.. obstakel geworden tussen mijn ex en mij.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik bied vijf euro.
Maarre... je bent er klaar mee dus? Zonde!
autohoes eroverheen, ramen op een kier en een betrouwbaar keramisch kacheltje met thermostaat erin.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Snik, keek weer even naar de cabrio is hij helemaal beschimmeld van binnen. Vooral de achterbank. Dat er wat lekte wist ik maar had niet zo erg verwachtDenk ook niet dat het zo makkelijk verholpen is want het is vochtig op alle plaatsen in de auto, zelfs kofferbak. Wat kan ik nu het beste doen?
Waar heb je dat laten doen en wat kostte dat? Alvast dankquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:53 schreef Hyperdude het volgende:
Net terug van beurtje.
Heb ook maar zo'n SCM-Kiwa certificaat geregeld voor mijn startonderbreker (import bak uit D.) Klasse-1 dus. Hoeft niet periodiek gekeurd te worden. Staat letterlijk op het "diploma".
Naar aanleiding discussie 1-2 weken geleden over beveliging en verzekering.![]()
Ja die vind ik ook een beetje raar moet ik zeggen 😄quote:Op zondag 18 december 2016 00:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan klopt de titel van dat artikel niet.
Ja die valt wat mij betreft ook een beetje buiten de boot. Wel een leuke auto, maar meer ook niet.quote:
Bij de BMW-dealer, waar ik de auto ook heb gekocht. Kosten, nog, onbekend.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:46 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Waar heb je dat laten doen en wat kostte dat? Alvast dank
Kosten, ex. brandstof, een beetje beheersbaar?quote:
Ik heb je auto ook wel eens als omslagfoto bij iemand zien langskomen op Facebookquote:
Klopt! 1,5 jaar, inmiddels 24.000km gereden. Ik heb vooral aan het begin erg veel geld er in gestopt. Hij had natuurlijk een tijd stil gestaan dus veel rubbers waren gewoon versleten. Nog steeds is hij niet 100% helaas, vooral de trillingen irriteren wel.. Maar goed, ik vind het zelf nog wel meevallen eigenlijk. Als het af is en hij doet het gewoon een paar jaar probleemloos, prima! Verder heeft 'ie me geen 1x laten staan of problemen ofzo gegeven. Review op AutoWeek.nl incl. kosten. Beleef er vooral veel lol aan, het is echt een genot zo een V8! Doordat 'ie op LPG rijdt zijn gelukkig de brandstofkosten goed betaalbaar. Actieradius is helaas wel erg klein, dus ik overweeg om een 2e tank in de achterbak te laten plaatsen. Wil misschien ook nog wat met de uitlaat doen, iets met kleppen zodat het ook nog standaard geluid kan geven en wat meer herrie. Maar denk dat ik dat pas doe als de huidige uitlaat op is en het tijd wordt voor wat nieuws. Verder nog wat roest en dus wat trillingen. Denk dat het door de tussenaslager komt (hoop ik), dus dat wordt het volgende (meteen hardschijf ook maar doen).quote:Op zondag 18 december 2016 14:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kosten, ex. brandstof, een beetje beheersbaar?
Je hebt 'm al weer 1,5 jaar, als ik het goed lees.
Toevallig van iemand die Laurens heet? Want dan was ik het hahaquote:Op zondag 18 december 2016 17:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb je auto ook wel eens als omslagfoto bij iemand zien langskomen op Facebook![]()
Dat Autoweekverhaal geeft meer dan genoeg informatie over de kosten .quote:Op zondag 18 december 2016 18:22 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Klopt! 1,5 jaar, inmiddels 24.000km gereden. Ik heb vooral aan het begin erg veel geld er in gestopt. Hij had natuurlijk een tijd stil gestaan dus veel rubbers waren gewoon versleten. Nog steeds is hij niet 100% helaas, vooral de trillingen irriteren wel.. Maar goed, ik vind het zelf nog wel meevallen eigenlijk. Als het af is en hij doet het gewoon een paar jaar probleemloos, prima! Verder heeft 'ie me geen 1x laten staan of problemen ofzo gegeven. Review op AutoWeek.nl incl. kosten. Beleef er vooral veel lol aan, het is echt een genot zo een V8! Doordat 'ie op LPG rijdt zijn gelukkig de brandstofkosten goed betaalbaar. Actieradius is helaas wel erg klein, dus ik overweeg om een 2e tank in de achterbak te laten plaatsen. Wil misschien ook nog wat met de uitlaat doen, iets met kleppen zodat het ook nog standaard geluid kan geven en wat meer herrie. Maar denk dat ik dat pas doe als de huidige uitlaat op is en het tijd wordt voor wat nieuws. Verder nog wat roest en dus wat trillingen. Denk dat het door de tussenaslager komt (hoop ik), dus dat wordt het volgende (meteen hardschijf ook maar doen...
Gruis in je automaatbak klinkt mij net iets te negentiende eeuws.quote:Op zondag 18 december 2016 19:34 schreef Catch22- het volgende:
Met een automaat heb je metaalgruis dat wordt opgevangen door een collector. Die kan vol raken en dan blijft het gruis in je bak.
Maar zo lang hij het soepel doet zou ik er af blijven.
Yikes, ik probeer ook zo min mogelijk naar die pagina te kijken jaquote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat Autoweekverhaal geeft meer dan genoeg informatie over de kosten .![]()
Ik wil de automaat ook nog eens langs ZF brengen, maar ergens heb ik ook altijd het idee dat als dingen goed werken je er niet te veel aan moet doen.
Heb de olie uit mijn oude handbak wel eens gezien na 10 jaar/250K; precies hetzelfde als de nieuwe vloeistof. Als ik geen verkleuringen/vertroebeling zie, kan die oude olie nooit zo slecht zijn. Denk ik dan.![]()
Hou je nog wel ruimte over met 2 tanks?
Fiks gewicht ook achterin. Kan je vast oefenen voor je eerste 911.![]()
Zo denk ik ook. Alleen de rekening van bijna ¤700 (incl. diff. dusquote:Op zondag 18 december 2016 19:48 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Oh ja, bij ZF hebben ze ook de olie uit het diff vervangen overigens. Ook het brein hadden ze helemaal uit de automaat gehaald en schoongemaakt. Dit doen ze dan met automaat olie. Ik heb weleens begrepen dat spoelen soms ook met chemische reiniger gaat en dat zou de automaat weer kunnen aantasten.. Ach, overal lees je wel weer wat over. Uiteindelijk dacht ik gewoon van: ik ga naar de fabrikant, die zal het wel weten toch?
Das de helft van what Love bij ZF moest betalen. Voelt net iets beter.quote:Op zondag 18 december 2016 19:46 schreef Catch22- het volgende:
Mijn specialist is ervaren met die automaat, voor 350 euro spoelt hij hem en dan zou hij weer helemaal schoon moeten zijn.
Haha ja met die auto helemaal! Ik had m'n 205 GTi 1.9 ook nooit moeten verkopen..quote:Op zondag 18 december 2016 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Alleen de rekening van bijna ¤700 (incl. diff. dus)deed een beetje pijn in mijn hoofd.
En de 911 verkoop ik niet. Slapende rijk worden, man.
Of arm.
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Die behandeling gaat ook iets dieper. Hij spoelt hem helemaal en haalt de collector leeg.quote:Op zondag 18 december 2016 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Das de helft van what Love bij ZF moest betalen. Voelt net iets beter.
Dan zou ik ook nog even wachten!quote:Op zondag 18 december 2016 20:59 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb nog een dik jaar garantie. Tot die tijd doe ik niks, en staat de teller op 150K oid. Deo Volente
En dan bekeurd worden?quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:58 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ziet er netjes uit. Zou alleen wel rondom tinten als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |