abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169191373
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:07 schreef Yonline het volgende:

[..]

Nog 5 afleveringen. En als je nu stopt met kijken ben je er ook van verlost!
Ik kijk het seizoen nog even af, maar als er weer niets significants gebeurt vind ik het daarna wel mooi geweest. Dit soort afleveringen staan echt op als achtergrondgeluid, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een serie als black sails.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 00:13:21 #252
88815 The_Emotion
98.3
pi_169192181
Die Eugene had zo een Fok!ker kunnen zijn, die zit liever te gamen terwijl hij Negans chicks had kunnen bangen.
En hoe hij er drollig bij stond met z'n pot augurken :')
Hij heeft de show gestolen vandaag _O_
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_169192391
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2017 12:55 schreef Remqo het volgende:
Eugène on Easy street _O-
Ja, heerlijk! Het contrast! Het was direct duidelijk dat hij een heel andere rol zou innnemen bij Negan zijn groep dan Daryl. _O_

quote:
15s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:03 schreef Biancavia het volgende:
Ik vond het ongeloofwaardig dat Negan zich zo makkelijk door dat briefje om de tuin zou laten leiden.
Or did he? ;)

Het meest zwakke moment vond ik, afgezien van de dames, het stuk dat hij zegt dat hij Negan is, en met name "altijd Negan was". Probeer anders even direct z'n pik te zuigen, zeg. :{w

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:03 schreef Inca het volgende:
Wat een rol opeens voor suffe Eugene _O-
Had ik nooit verwacht
Geheel onverwacht was het niet, gezien zijn karakter, maar prachtig ingevuld door de schrijvers. Het is verrassend, en tegelijkertijd past het bij zijn karakter. :Y

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:05 schreef INViCTuS het volgende:
Ik denk wel dat negan best een groep tegenstanders heeft in zijn eigen "dorp". Mocht het tot een inval daar komen, dan zouden die zich best makkelijk tegen hem kunnen keren.
Uiteraard, waarschijnlijk tijdens één van de spannende hoogtepunten, als een deus ex machina. :)

quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 00:13 schreef Remqo het volgende:
Die Eugene had zo een Fok!ker kunnen zijn, die zit liever te gamen terwijl hij Negans chicks had kunnen bangen.
En hoe hij er drollig bij stond met z'n pot augurken :')
Hij heeft de show gestolen vandaag _O_
Mij viel met name die knuffel op, tegen het einde. Je zag eerder al aan zijn stiekeme glimlach dat hij een 'spel speelde', en die knuffel is zijn trofee (en zijn labjas). _O_

Ik had nooit een karakter als hij verwacht in deze serie, maar wat is hij welkom! De absurditeit die hij brengt in een absurde wereld, normaliseert het, ironisch genoeg.

Wel moet ik zeggen dat die dames veel te goed te lezen waren, maar wellicht was dat de bedoeling; de serie is immers gericht aan het grote publiek. Desalniettemin was de cinematografie erg interessant, zoals het subtiele moment dat Eugene nét moest uitwijken voor Lucille. Zo'n klein gebaar dat zo'n enorme toon zette voor de spanning in de scène. _O_
1 + 1 = blauw
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 01:02:59 #254
88815 The_Emotion
98.3
pi_169192692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 00:29 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ja, heerlijk! Het contrast! Het was direct duidelijk dat hij een heel andere rol zou innnemen bij Negan zijn groep dan Daryl. _O_

[..]

Or did he? ;)

Het meest zwakke moment vond ik, afgezien van de dames, het stuk dat hij zegt dat hij Negan is, en met name "altijd Negan was". Probeer anders even direct z'n pik te zuigen, zeg. :{w

[..]

Geheel onverwacht was het niet, gezien zijn karakter, maar prachtig ingevuld door de schrijvers. Het is verrassend, en tegelijkertijd past het bij zijn karakter. :Y

[..]

Uiteraard, waarschijnlijk tijdens één van de spannende hoogtepunten, als een deus ex machina. :)

[..]

Mij viel met name die knuffel op, tegen het einde. Je zag eerder al aan zijn stiekeme glimlach dat hij een 'spel speelde', en die knuffel is zijn trofee (en zijn labjas). _O_

Ik had nooit een karakter als hij verwacht in deze serie, maar wat is hij welkom! De absurditeit die hij brengt in een absurde wereld, normaliseert het, ironisch genoeg.

Wel moet ik zeggen dat die dames veel te goed te lezen waren, maar wellicht was dat de bedoeling; de serie is immers gericht aan het grote publiek. Desalniettemin was de cinematografie erg interessant, zoals het subtiele moment dat Eugene nét moest uitwijken voor Lucille. Zo'n klein gebaar dat zo'n enorme toon zette voor de spanning in de scène. _O_
Het voordringen in de rij was ook zo'n opvallend momentje
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_169192730
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 01:02 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het voordringen in de rij was ook zo'n opvallend momentje
:Y

Dat was het moment dat hij wilde spelen, in plaats van bespeeld worden.
1 + 1 = blauw
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 02:37:50 #256
88815 The_Emotion
98.3
pi_169193228
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 01:07 schreef Kamina het volgende:

[..]

:Y

Dat was het moment dat hij wilde spelen, in plaats van bespeeld worden.
Hij overleeft door een sukkel te zijn/spelen
- Ian Malcolm
pi_169193233
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 02:37 schreef Remqo het volgende:

[..]

Hij overleeft door een sukkel te zijn/spelen
En z'n brains. Zelfs al is hij niet begaafd, of zoals hij zelf zegt: hij staat een stap verder van de mens (welke stap in drie dimensies dan ook), hij is een 'gamer', dus wanneer hij eenmaal het spel snapt, dan speelt hij het als de beste. Tenminste, dat is hoe ik zijn rol in deze aflevering opvat. :)
1 + 1 = blauw
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 02:48:19 #258
88815 The_Emotion
98.3
pi_169193247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 02:41 schreef Kamina het volgende:

[..]

En z'n brains. Zelfs al is hij niet begaafd, of zoals hij zelf zegt: hij staat een stap verder van de mens (welke stap in drie dimensies dan ook), hij is een 'gamer', dus wanneer hij eenmaal het spel snapt, dan speelt hij het als de beste. Tenminste, dat is hoe ik zijn rol in deze aflevering opvat. :)
Then again, Negan vertrouwde zijn hoeren aan hem toe, met de info dat ie met knikkende knietjes met een augurkenpot voor hem staat. Terwijl hij een paar seizoenen terug stiekem stond te gluren toen Abe Rosita zat te bangen.
Toch zoekt Eugene naar een uitweg, en dat merk je aan de laatste scene
- Ian Malcolm
pi_169193288
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 02:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Then again, Negan vertrouwde zijn hoeren aan hem toe, met de info dat ie met knikkende knietjes met een augurkenpot voor hem staat. Terwijl hij een paar seizoenen terug stiekem stond te gluren toen Abe Rosita zat te bangen.
Toch zoekt Eugene naar een uitweg, en dat merk je aan de laatste scene
Vergeet echter niet dat Negan heel duidelijke regels meegeeft, namelijk dat het zijn 'wives' zijn en 'niemand anders daar aan mag zitten'.
1 + 1 = blauw
pi_169194264
Ik vond deze episode ook niet zo slecht hoor. Inderdaad mooie wisselwerking tusen Eugene en The Saviors.

En Negan _O_

Voor de mensen die af willen haken, als ze de comics volgen dan gaat het nog heel spannend worden denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169194678
goede aflevering, Negan wow ik vind hem echt grappig maar toch een stoere schurk _O_

Eugene die een savior wordt, had ik ook niet verwacht :)

ik zou zelf ook wel bij de saviors willen horen, zelfs die slaven daar hebben gewoon te eten en onderdak O+
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  dinsdag 28 februari 2017 @ 10:11:55 #262
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_169194993
The Walking Dead could have picked any video game for Eugene to play, but it chose a game that most of its audience wouldn't even recognize. They picked one of the first games to feature a slightly more complex level of strategy to play, and I think it mirrors Eugene's gameplan to deal with Negan. Yar's Revengeand
Eugene isn't dumb, as we know. And one thing that's helped him survive the apocalypse for this long is his recognition of his limitations. He knows he's not like Daryl (Norman Reedus), so he can't just run away. He doesn't have Rick's (Andrew Lincoln) toughness, so he can't fight. He has to rely on his noggin, which means playing a long game of chipping away, gaining Negan's trust, and then striking when it's right. Much like what the gameplay of Yar's Revenge boils down to.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_169195059
Anders over analyseer je een entertainment show ff. :')
pi_169195081
Mijn beeld. Meer Rosita.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 10:21:04 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169195101
Die gniepige glimlach op het eind geeft mij wel het idee dat Eugene zichzelf helemaal geen 'Negan' voelt. Gaat helemaal goed komen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 28 februari 2017 @ 10:22:12 #266
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_169195115
Zou er nog wat met die stelende redhead gaan gebeuren of was dat echt alleen om aan te geven hoe ze daar leven? In dat geval werd er net een parkeer teveel omgekeken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_169195143
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:21 schreef jogy het volgende:
Die gniepige glimlach op het eind geeft mij wel het idee dat Eugene zichzelf helemaal geen 'Negan' voelt. Gaat helemaal goed komen.
Joh. Zou hij wat in zijn schild kunnen voeren zou het..zou het?
  dinsdag 28 februari 2017 @ 11:11:32 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169195836
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:21 schreef jogy het volgende:
Hij had natuurlijk die pillen al lang kunnen toe dienen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 11:15:32 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169195891
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij had natuurlijk die pillen al lang kunnen toe dienen.
Dat is natuurlijk niet in zijn voordeel. Dan beland Eugene sneller in de oven dan hij pi 18 decimalen achter de komma kan benoemen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_169196170
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:23 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Joh. Zou hij wat in zijn schild kunnen voeren zou het..zou het?
ik denk het wel, maar ik denk dat het niet gaat werken zijn plannetje :)
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  dinsdag 28 februari 2017 @ 11:40:22 #271
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_169196282
Prima aflevering. Als je het al weken niet leuk vindt om te kijken, waarom kijk je dan nog? :)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_169196919
gaap :Z Ik vind het maar een saai en ongeloofwaardig karakter, hopelijk wordt die gauw verrast door een stealth zombie..
pi_169197060
Wel grappig dat die Walkers steeds meer naar de achtergrond verdwijnen. In seizoen 2 of zo werd die Sophia gebeten omdat Daryl en Rick te bang waren haar te zoeken omdat er een paar Walkers door de bossen liepen _O-
  dinsdag 28 februari 2017 @ 12:48:16 #274
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_169197314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 12:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel grappig dat die Walkers steeds meer naar de achtergrond verdwijnen. In seizoen 2 of zo werd die Sophia gebeten omdat Daryl en Rick te bang waren haar te zoeken omdat er een paar Walkers door de bossen liepen _O-
Ja, dat vind ik dus wel een puntje van het melden waard. Alsof ze op raken :P. Als die clash voorbij is hoop ik nog steeds dat ze eens verder willen trekken (Washington was het doel, toch?) en er ook weer meer walkers zijn. Het is immers the walking dead :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_169197691
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 12:48 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus wel een puntje van het melden waard. Alsof ze op raken :P. Als die clash voorbij is hoop ik nog steeds dat ze eens verder willen trekken (Washington was het doel, toch?) en er ook weer meer walkers zijn. Het is immers the walking dead :P
Dit dus...

Ik wil ze weer zien rondtrekken, en dan het liefst dat ze weer eens uitkomen ergens in een grote stad.
Sowieso een puntje, ze trekken al ik weet niet hoe lang rond, maar de omgeving veranderd niet

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')