http://www.telegraaf.nl/b(...)ank_chocolade__.htmlquote:Moskou - De 24-jarige Svetlana Roslina is dinsdagavond om het leven gekomen nadat ze in een tank gesmolten chocolade was gevallen in een Russische fabriek. Roslina zou haar mobiele telefoon in de tank hebben laten vallen en wilde deze eruit halen. Ze leunde iets te ver in de tank en viel erin.
In de tank is de Russische vervolgens fijngemalen, aldus de Daily Mail. „Alleen haar benen waren nog over”, meldt een bron die werkt bij de fabriek in Fedortsovo, in de buurt van Moskou.
Volgens een andere bron is de vrouw echter in de tank gevallen toen ze een zak wilde legen.
Moeder van twee kinderen
De Russische laat twee jonge kinderen achter. Ze was getrouwd met Vladimir.
wat vind jij hier grappig....ben je helemaal gek geworden ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ank_chocolade__.html
Beetje raar verhaal natuurlijk, en vreemd geschreven door de telegraaf, interessant om te weten dat alleen haar benen nog over waren...
Maar de laatste zin.... ''Ze was getrouwd met Vladimir.'', lekker nuttige info.
Ik reageer liever niet op je omdat je toch nooit serieus bent, maar dat was juist mijn punt van het bericht, dat alleen haar benen nog over waren is een beetje smakeloos van de telegraaf om te schrijven.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat vind jij hier grappig....ben je helemaal gek geworden ofzo.
en hoezo is dit interesant.
stel dat jij in zo'n tank was gevallen en alleen je benen waren overgebleven.....zou jij dat dan ook leuk vinden als er mensen om jou zouden moeten lachen??
ik ben helemaal wel serieus, maar ik vind het nogal zorgelijk dat zoveel mensen hier grapjes over maken. ik vind dit namelijk totaal niet grappig. begrijp je dat?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik reageer liever niet op je omdat je toch nooit serieus bent, maar dat was juist mijn punt van het bericht, dat alleen haar benen nog over waren is een beetje smakeloos van de telegraaf om te schrijven.
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ben helemaal wel serieus, maar ik vind het nogal zorgelijk dat zoveel mensen hier grapjes over maken. ik vind dit namelijk totaal niet grappig. begrijp je dat?
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
„Alleen haar benen waren nog over”, meldt een bron die werkt bij de fabriek in Fedortsovo, in de buurt van Moskou.
Taalcursusje Engels voor de journalisten nieuwsartikelenkopieerders van de Telegraaf zou niet gek zijn.quote:'People are saying that she dropped her phone in the tank and tried to get it but was dragged in there.
'Witnesses say that only her legs were sticking out.'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz4SqQ4UvlA
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat vind jij hier grappig....ben je helemaal gek geworden ofzo.
en hoezo is dit interesant.
stel dat jij in zo'n tank was gevallen en alleen je benen waren overgebleven.....zou jij dat dan ook leuk vinden als er mensen om jou zouden moeten lachen??
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ben helemaal wel serieus, maar ik vind het nogal zorgelijk dat zoveel mensen hier grapjes over maken. ik vind dit namelijk totaal niet grappig. begrijp je dat?
Jezusquote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Taalcursusje Engels voor de journalisten nieuwsartikelenkopieerders van de Telegraaf zou niet gek zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Taalcursusje Engels voor de journalisten nieuwsartikelenkopieerders van de Telegraaf zou niet gek zijn.
waarom niet. je denkt toch niet dat ik serieus aan het trollen ben?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom niet. je denkt toch niet dat ik serieus aan het trollen ben?
weetje wat het is.....ik heb teminste nog inlevingsvermogen. ik weet wanneer er iets ergs aan de hand is. en dit nieuws bijv is dus zeer ernstig.
kijk ik weet zelf ook wel dat sommige mensen helaas weinig tot geen emphathie hebben. en dat vind ik jammer. gelukkig ben ik niet zo en dat weet ik van mijzelf.
quote:
Die zal wel dronken zijn nuquote:
Chocola maakt toch vrolijk?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Nu sowieso.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |