Doe eens normaal. Dat maakt het juist leuk. En ze hebben al hun eigen bekerquote:Op woensdag 14 december 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh wat voegen die amateurteams toe aan het profvoetbal. Die moeten lekker hun eigen bekertoernooi krijgen.
Penantie trouwens
Ik ben het met je eens wat betreft de nationale competitie, maar qua bekertoernooi denk ik dat je dan wel meer wedstrijden met weerstand krijgt.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof er vrij weinig van dat het niveau er daadwerkelijk beter van wordt. Zulke luchtfietsprojecten vind ik dat. Dat kan je beter met jongerenteams doen imo.
Dat is jouw mening, als je wil stoppen met eenzijdige potjes moet je die amateurteams tot een minimum beperken.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Dat maakt het juist leuk. En ze hebben al hun eigen beker
De stunts maken het leuk. Wat boeit mij de zoveelste eredivisie ontmoeting. Dat komt verderop in het toernooi welquote:Op woensdag 14 december 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, als je wil stoppen met eenzijdige potjes moet je die amateurteams tot een minimum beperken.
KNUBquote:Op woensdag 14 december 2016 20:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Begint wel een beetje verdacht te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |