Dan keken we nu naar Zwolle - Zulte. Een stuk leuker ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voor een gecombineerd bekertoernooi met België.
Gewoon meer amateurteams. Alle zaterdag + zondag hoofdklasse en alles er boven.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet. De meeste ploegen nemen het bekertoernooi al weinig serieus en ik heb het idee dat dat in België niet anders is gezien de namen die daar wel eens in de finale staan.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle lag er dan al uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan keken we nu naar Zwolle - Zulte. Een stuk leuker ja.
Nee joh wat voegen die amateurteams toe aan het profvoetbal. Die moeten lekker hun eigen bekertoernooi krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon meer amateurteams. Alle zaterdag + zondag hoofdklasse en alles er boven.
Jep.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zei het hé. Wat een voorspeller.
Daarom kan je het beter combineren dat meer betere ploegen tegen zich tegen elkaar gaan testen en er ook nog wat nationale rivaliteit komt kijken.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik niet. De meeste ploegen nemen het bekertoernooi al weinig serieus en ik heb het idee dat dat in België niet anders is gezien de namen die daar wel eens in de finale staan.
Godverdomme, wat een voorspelling.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
De 1-2 valt nog wel hoor, geen verlenging nodig.
Ik geloof er vrij weinig van dat het niveau er daadwerkelijk beter van wordt. Zulke luchtfietsprojecten vind ik dat. Dat kan je beter met jongerenteams doen imo.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom kan je het beter combineren dat meer betere ploegen tegen zich tegen elkaar gaan testen en er ook nog wat nationale rivaliteit komt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |