Wij hebben niet eens een Hoogvlieg hier op Terschelling.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het echt chille supermarkt. En ze hebben elke keer zo'n spaaractie met zegels op de achterkant van de bonnetjes.
Hoezo iedereenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij zat hier niet eens meer toen ik wegging. Iedereen met z'n #prayforzosk teksten enzo
Als hij maar wel dezelfde service geeft als normaal en het gat graaft en de steen regelt.quote:
Oh.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:56 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Meloewa verdween dus had KLB SC geen nut meer.
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo iedereenik had dat geïntroduceerd ja gvd
quote:
Panz had anders hele verhalen over hoe hij nog eens met je uit moest gaan enzo.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
True, ik moest weg. :s Maar ik was nooit belangrijk.
Veer had het langerquote:Op woensdag 14 december 2016 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo iedereenik had dat geïntroduceerd ja gvd
Niet waarquote:Op woensdag 14 december 2016 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panz had anders hele verhalen over hoe hij nog eens met je uit moest gaan enzo.
[..]
Veer had het langer
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik zal het overwegenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:59 schreef zeer het volgende:
Jongen, als jullie overwegen om een powerbank te kopen overweeg dan een van https://nl.waka-waka.com/ want dan wordt er ook een gedoneerd aan mensen in derdewereldlanden.
Heb er al een van actionquote:Op woensdag 14 december 2016 18:59 schreef zeer het volgende:
Jongen, als jullie overwegen om een powerbank te kopen overweeg dan een van https://nl.waka-waka.com/ want dan wordt er ook een gedoneerd aan mensen in derdewereldlanden.
heb nog geen powerbank namelijk. is wel handigquote:Op woensdag 14 december 2016 19:00 schreef zeer het volgende:
[..]
srs doen hoor, zit ook zonnecel op dus je hoeft hem niet op te laden
ja ik snap er ook niks meer vanquote:Op woensdag 14 december 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Zeer.. Eigenlijk heb je nu een kerstkaartje van mijn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |