Ik ben nog nooit bij de Hoogvliet geweest.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, Hoogvliet want die zit dichtbij m'n werk
Dat is niet dit topic. UI's hebben we weer geprobeerd maar dat werkte niet voor iedereen.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de toffe OP met iedereens foto enzo?
sommige mensen werden mad omdat ze er niet instondenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
Heul wel, heeft er jaren ingestaan. Met regels voor de SC enzo.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is niet dit topic. UI's hebben we weer geprobeerd maar dat werkte niet voor iedereen.
'iedereens foto'quote:Op woensdag 14 december 2016 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
dwcquote:Op woensdag 14 december 2016 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sommige mensen werden mad omdat ze er niet instonden
kuchdwckuch
MIJN UI IS TOCH GEEN FOTO JOH EN JIJ BENT ARTS MAN MAN KAN ZO DOMquote:Op woensdag 14 december 2016 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heul wel, heeft er jaren ingestaan. Met regels voor de SC enzo.
Race om volgende TT deed beknibbelen op kwaliteit, kijk huidige OP titel. Om te huilenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
Jij ging weg dus toen was het niet meer belangrijkquote:Op woensdag 14 december 2016 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
Jij zat hier niet eens meer toen ik wegging. Iedereen met z'n #prayforzosk teksten enzoquote:Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij ging weg dus toen was het niet meer belangrijk
Vind het echt chille supermarkt. En ze hebben elke keer zo'n spaaractie met zegels op de achterkant van de bonnetjes.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de Hoogvliet geweest.
hij kan niet opnemen want hij heeft geen beltegoedquote:Op woensdag 14 december 2016 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou op met stoer doen of ik bel dwc en hij djoekt je
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
MIJN UI IS TOCH GEEN FOTO JOH EN JIJ BENT ARTS MAN MAN KAN ZO DOM
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou op met stoer doen of ik bel dwc en hij djoekt je
Meloewa verdween dus had KLB SC geen nut meer.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij ging weg dus toen was het niet meer belangrijk
Oh ja dat had ik een keer gehoord.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het echt chille supermarkt. En ze hebben elke keer zo'n spaaractie met zegels op de achterkant van de bonnetjes.
True, ik moest weg. :s Maar ik was nooit belangrijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij zat hier niet eens meer toen ik wegging. Iedereen met z'n #prayforzosk teksten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |