Als je letterlijk tientalle miljoenen euro's belastinggeld en geld van arme mensen wegmaakt in het gat dat je ego heet, krijg je op je donder dat je 75k aan een auto besteed hebt.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Waardering is soms ver te zoeken
Ik heb geen idee wie cb isquote:Op woensdag 14 december 2016 18:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echt?Dat moet epic geweest zijn.
Ik ben alleen CB een keer tegen gekomen in de metro
Kom daar echt nooitquote:Op woensdag 14 december 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jumbo heeft sowieso 2 voor 2 euro hele jaar door.
Toen was het nog zo makkelijk om weten wie met wie had. Of er stonden duizenden hartjes in een msnnaam, of dramatische Evanescence lyrics.quote:
lag zo maar een kaartje voor ene 'Zeer' in mijn brievenbusquote:Op woensdag 14 december 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jumbo heeft sowieso 2 voor 2 euro hele jaar door.
Ik werd vroeger een keer aangesproken door m'n tante omdat m'n msnnaam te grof wasquote:Op woensdag 14 december 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10x online-offline gaan om aandacht te krijgen.
Chocolatebear? Die andere rare neger.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie cb is
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:50 schreef zeer het volgende:
[..]
lag zo maar een kaartje voor ene 'Zeer' in mijn brievenbus
kweenie wie dat is verder
Vind het geen tokkiefout. Eerder iets voor iemand met een migratieachtergrond.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die scripts, dat script. Tokkie. Leer je taal toch 'ns.
Zijn allemaal tokkiesquote:Op woensdag 14 december 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het geen tokkiefout. Eerder iets voor iemand met een migratieachtergrond.
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 14 december 2016 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd heb ik weer bij de verkeerde supermarkt boodschappen gedaan dus
Een christelijk vriendinnetje van mij moest een klasgenoot verwijderen omdat ze seksueel getinte lyrics in d'r personal message hadquote:Op woensdag 14 december 2016 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik werd vroeger een keer aangesproken door m'n tante omdat m'n msnnaam te grof was
iwjnmk enzoquote:Op woensdag 14 december 2016 18:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toen was het nog zo makkelijk om weten wie met wie had. Of er stonden duizenden hartjes in een msnnaam, of dramatische Evanescence lyrics.
Nah, was tijdje weg toch dus heb wat mensen gemist denk ikquote:Op woensdag 14 december 2016 18:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Chocolatebear? Die andere rare neger.
Nee, Hoogvliet want die zit dichtbij m'n werkquote:
haha leuke anekdote hoorquote:Op woensdag 14 december 2016 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een christelijk vriendinnetje van mij moest een klasgenoot verwijderen omdat ze seksueel getinte lyrics in d'r personal message had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |