als je nog niet getrouwd bent dan kun je gwn mijn vriend zeggen toch? of zie ik dat nou foutquote:Op woensdag 14 december 2016 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou niet dood. Maar wel een tijd weg geweest ja.
[..]
Naja het is niet meer m'n vriend, maar om nou te pas en te onpas "mijn verloofde" te zeggen...
gewoon vriend zeggenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Naja het is niet meer m'n vriend, maar om nou te pas en te onpas "mijn verloofde" te zeggen...
Ja zo hoort dat Anniequote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je nog niet getrouwd bent dan kun je gwn mijn vriend zeggen toch? of zie ik dat nou fout
Oké.quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n kat wil niet kroelen met mij kutbeest
mwah, als je maar niet dicht bij de grens met gaza, libanon en syrie komt en niet in de westelijke jordaanoever gaat. het is zo dat in (oost-)jerusalem specifiek meer aanslagen plaatsvinden, maar ik ken bijv niemand in israel die daarom niet meer in jerusalem komt.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
thankss
maar bepaalde delen in israel moet je wel vermijden toch? oost-jeruzalem bijv?
graagquote:Op woensdag 14 december 2016 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
heb nog wel wat anders wat je mag pullen
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou volgens mij het echt van de daken schreeuwen.
Oh MIJNNNNNN VERLOOFDE
Dat boeit ook iedereen in je nabije omgeving heel veel, laat staan onbekenden op het internet.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou volgens mij het echt van de daken schreeuwen.
Oh MIJNNNNNN VERLOOFDE
Ik welquote:Op woensdag 14 december 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Je stinkt vast naar sperma ga je bek poetsen!quote:Op woensdag 14 december 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Is toch kjoetquote:
Ja want zork en ik gaan verlovenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat boeit ook iedereen in je nabije omgeving heel veel, laat staan onbekenden op het internet.
Ik zou huilen
Verloofde klinkt idd alsof je in een andere tijd leeft. Of dat je het heel geforceerd wil benadrukken.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ik stink meer naar patientenbloed hoorquote:Op woensdag 14 december 2016 18:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je stinkt naar sperma ga je bek poetsen!
Hou je bek tegen opso johquote:Op woensdag 14 december 2016 18:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je stinkt naar sperma ga je bek poetsen!
Sowiesoquote:Op woensdag 14 december 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want zork en ik gaan verloven
En wat is het hoofdgerecht?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb net heerlijk Aardappels, Spruitjes en Rundvlees gegetenEn nu ga ik KLB verlaten
![]()
Fijne avond.
ben echt super srs beloning in onze maatschappij is fucked, mensen die betaald worden omdat ze verantwoordelijkheid hebben, kennen geen consequenties als ze die verantwoordelijkheid beschamen maar als een stratenmaker een keer te laat is mag 'ie vertrekkenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet nou nooit of jij in dit soort situaties serieus of sarcastisch bent
Jij doet nooit iets voor niets, vriendquote:Op woensdag 14 december 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
o, nu heb ik voor niets gewhiteknight
Kan ook, jakkes!quote:Op woensdag 14 december 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stink meer naar patientenbloed hoor
Komt goed.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wil wel dat je nacho's voor mij maakt
Oké doeiquote:Op woensdag 14 december 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
K ga lkkor douchen en slapen trusten leute
Snap je.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Verloofde klinkt idd alsof je in een andere tijd leeft. Of dat je het heel geforceerd wil benadrukken.
weltrustenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie onderhand al verloofd eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Verloofde klinkt idd alsof je in een andere tijd leeft. Of dat je het heel geforceerd wil benadrukken.
Grote kans inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2016 18:29 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben ziek en heb mijn date verplaatst naar morgennou denkt hij echt dat ik het verzin
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef Oberkullie het volgende:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Nee. Over een jaar wel samenwonen.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie onderhand al verloofd eigenlijk?
Lol oma gezellig hoorquote:Op woensdag 14 december 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sowieso niet, vind grote ballen wel lekker.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, ze is gewoon bang. Welke man valt er nou op een vrouw zonder ballen?
stuur nudies om hem warm te houdenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:29 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben ziek en heb mijn date verplaatst naar morgennou denkt hij echt dat ik het verzin
Ja, mee eens. Waardering is soms ver te zoekenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt super srs beloning in onze maatschappij is fucked, mensen die betaald worden omdat ze verantwoordelijkheid hebben, kennen geen consequenties als ze die verantwoordelijkheid beschamen maar als een stratenmaker een keer te laat is mag 'ie vertrekken
Daar word je niet warm van hoor, geloof mij.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stuur nudies om hem warm te houden
Ik waardeer je posts wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Waardering is soms ver te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |