Ik pandang-rijst, Chinese wokgroente en tofu. Mijn gerecht is meer kek.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb net heerlijk Aardappels, Spruitjes en Rundvlees gegetenEn nu ga ik KLB verlaten
![]()
Fijne avond.
Alweer rundvlees?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb net heerlijk Aardappels, Spruitjes en Rundvlees gegetenEn nu ga ik KLB verlaten
![]()
Fijne avond.
Ik sample zijn drums kapot (come dancin track).quote:Op woensdag 14 december 2016 18:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, Jeff Beck is een waanzinnige muzikant, en zelfs tegenwoordig nog innovatief op gitaar, probeert steeds nieuwe dingen uit.
quote to match the ui 👌👌quote:Op woensdag 14 december 2016 18:14 schreef zeer het volgende:
[..]
I'm poison. I come from poison and I have poison inside me and I destroy everything I touch.
vind dit wel beetje cringy tbh
oh, hihihi.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik pandang-rijst, Chinese wokgroente en tofu. Mijn gerecht is meer kek.
Nope, m'n vent werkt er.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Shit, betrapt, nu weet ik wel waar jij werkt
Ben jij een useres die uit de dood is ontwaakt ofso. Of ben ik 3 jaar terug in de tijd gereisd?quote:
zo'n ziekenhuis draait echt wel zonder zo'n kut arts maar als de stoppen doorslaan heb je echt je handyman nodigquote:
Lol ik zit toch mobiel dus doe maar nerdjequote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef Oberkullie het volgende:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Weet nou nooit of jij in dit soort situaties serieus of sarcastisch bentquote:Op woensdag 14 december 2016 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
zo'n ziekenhuis draait echt wel zonder zo'n kut arts maar als de stoppen doorslaan heb je echt je handyman nodig
zou ook liever zien dat stratenmakers allemaal miljonair zijn
Nou niet dood. Maar wel een tijd weg geweest ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:18 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ben jij een useres die uit de dood is ontwaakt ofso. Of ben ik 3 jaar terug in de tijd gereisd?
Naja het is niet meer m'n vriend, maar om nou te pas en te onpas "mijn verloofde" te zeggen...quote:Op woensdag 14 december 2016 18:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'm'n vent' dat klinkt zo....... Ria
Zeg gewoon me mannetjequote:Op woensdag 14 december 2016 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou niet dood. Maar wel een tijd weg geweest ja.
[..]
Naja het is niet meer m'n vriend, maar om nou te pas en te onpas "mijn verloofde" te zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |