De Rolling Stones hadden een vacature voor een gitarist. Jeff beck er op af, maar die vond ze niet goed genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zelden zoveel kortzichtigheid meegemaakt op basis van muziek zeg hier
dat is hetzelfde als zeggen dat The Rolling Stones alleen maar 2 akkoorden in Open G zijn
Ik denk dat het door jou komt hoor. Want zo ken ik TARDIS. helemaal nietquote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier is je antwoord supersof. Hij is nu een verzuurde treurneus.
Jeetjequote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier is je antwoord supersof. Hij is nu een verzuurde treurneus.
ben echt opgegroeid op zappa en bachquote:
Dat betwijfel ik, ik ben tenslotte een heel leuk persoon.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het door jou komt hoor. Want zo ken ik TARDIS. helemaal niet
Kotsen is een veelvoorkomende reactiequote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
moet altijd kotsen van de zenuwen als ik aan je denk
Ik zit de hele tijd te zoeken naar een woordgrapquote:Op woensdag 14 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De Rolling Stones hadden een vacature voor een gitarist. Jeff beck er op af, maar die vond ze niet goed genoeg.
Baas.
Denk dat ie dat beter zelf kan doen, heb je meer aanquote:Op woensdag 14 december 2016 17:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar misschien kan jij z'n innerlijke schatje wel naar buiten halen
ik stik altijd omdat je zo adembenemend bentquote:Op woensdag 14 december 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kotsen is een veelvoorkomende reactie
bach heb ik nooit veel geluisterd maar heb ik op het eerste gezicht niks mee eigk :$quote:Op woensdag 14 december 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt opgegroeid op zappa en bach
moet altijd zonnebril op je bent oogverblindendquote:Op woensdag 14 december 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
trek altijd dubbele boxer aan omdat ik premature ejaculeer als ik je ziequote:Op woensdag 14 december 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze wilde in eerste instantie dat Jeff Beck de gitarist werd nadat Mick Taylor wegging.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De Rolling Stones hadden een vacature voor een gitarist. Jeff beck er op af, maar die vond ze niet goed genoeg.
Baas.
Ja nou eh. Jeetje. Het was maar een grapje en nu heb je me sip gemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje CY, ik zal vertellen wat er speelt.
Ik zat vanochtend in de bios bij de nieuwe Star Wars en ik had het echt naar mijn zin. Het was goed, leuk, zorgeloos genieten. En ik besefte mij dat ik dat verder niet doe. Ik leef een leeg, doelloos, zielloos ongericht bestaan. Geen doel, geen passie, geen vreugde en geen vervulling.
Ik ben een leeg omhulsel van mijzelf en de potentie die het leven kan zijn.
The Force is strong in this onequote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zat vanochtend in de bios bij de nieuwe Star Wars en ik had het echt naar mijn zin. Het was goed, leuk, zorgeloos genieten. En ik besefte mij dat ik dat verder niet doe. Ik leef een leeg, doelloos, zielloos ongericht bestaan. Geen doel, geen passie, geen vreugde en geen vervulling.
Mag ik je eten want je bent een snoepjequote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
trek altijd dubbele boxer aan omdat ik premature ejaculeer als ik je zie
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bach heb ik nooit veel geluisterd maar heb ik op het eerste gezicht niks mee eigk :$
sowquote:Op woensdag 14 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je opvoeding niet deugt?
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
Je mag vast een likje van zijn lollyquote:Op woensdag 14 december 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik je eten want je bent een snoepje
haifa o.a. maar er zijn veel mooiere plaatsen zoalsquote:Op woensdag 14 december 2016 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]shiit
maart is dan miss wel beter jagraadje of 25 met zon, lekker hoor
haifa bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |