Ze wilde in eerste instantie dat Jeff Beck de gitarist werd nadat Mick Taylor wegging.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De Rolling Stones hadden een vacature voor een gitarist. Jeff beck er op af, maar die vond ze niet goed genoeg.
Baas.
Ja nou eh. Jeetje. Het was maar een grapje en nu heb je me sip gemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje CY, ik zal vertellen wat er speelt.
Ik zat vanochtend in de bios bij de nieuwe Star Wars en ik had het echt naar mijn zin. Het was goed, leuk, zorgeloos genieten. En ik besefte mij dat ik dat verder niet doe. Ik leef een leeg, doelloos, zielloos ongericht bestaan. Geen doel, geen passie, geen vreugde en geen vervulling.
Ik ben een leeg omhulsel van mijzelf en de potentie die het leven kan zijn.
The Force is strong in this onequote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zat vanochtend in de bios bij de nieuwe Star Wars en ik had het echt naar mijn zin. Het was goed, leuk, zorgeloos genieten. En ik besefte mij dat ik dat verder niet doe. Ik leef een leeg, doelloos, zielloos ongericht bestaan. Geen doel, geen passie, geen vreugde en geen vervulling.
Mag ik je eten want je bent een snoepjequote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
trek altijd dubbele boxer aan omdat ik premature ejaculeer als ik je zie
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bach heb ik nooit veel geluisterd maar heb ik op het eerste gezicht niks mee eigk :$
sowquote:Op woensdag 14 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je opvoeding niet deugt?
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
Je mag vast een likje van zijn lollyquote:Op woensdag 14 december 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik je eten want je bent een snoepje
haifa o.a. maar er zijn veel mooiere plaatsen zoalsquote:Op woensdag 14 december 2016 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]shiit
maart is dan miss wel beter jagraadje of 25 met zon, lekker hoor
haifa bedoel je?
Het is geen leugen. Maar het is geen nieuw besef hoor. Het speelt al jarenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja nou eh. Jeetje. Het was maar een grapje en nu heb je me sip gemaakt.
Zeker afgewezen en ging daarna caren?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Jeff Beck bood zich ook aan maar vond The Rolling Stones maar een simpele garage band
Ik ga in hongerstaking totdat ik je pussy mag eten.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik je eten want je bent een snoepje
Nee, doe eens.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je opvoeding niet deugt?
Ik zie geen knuffel-emoticon, maar anders zou je m krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is geen leugen. Maar het is geen nieuw besef hoor. Het speelt al jaren
Ik kom zeker kijken.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik ga in hongerstaking totdat ik je pussy mag eten.
wauwquote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
Ben verder niet zielig hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie geen knuffel-emoticon, maar anders zou je m krijgen.
niks moet in dit levenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet naar de mcdonalds rijden maar ik heb geen zin lief dagboek.
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
ik wil je een knuffel geven TARDIS.
Mijn poes is niet veganquote:Op woensdag 14 december 2016 18:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik ga in hongerstaking totdat ik je pussy mag eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |