Was je soms best wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik maar denken dat ik deprimerend was
serieus hoor, ze hebben wat muziekstijlen bij elkaar gegooid en praktisch alleen maar madleys gemaakt, weet je wie dat ook doen? juist, de toppersquote:
Daarom korfbal. Hans dekt Ans.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker zweten en daarna douchen met z'n allen
Ja klopt. Maar het gaat nu wel wat beter.quote:
Madleysquote:Op woensdag 14 december 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
serieus hoor, ze hebben wat muziekstijlen bij elkaar gegooid en praktisch alleen maar madleys gemaakt, weet je wie dat ook doen? juist, de toppers
foetusHOUDING bedoel je toch?quote:
GENOTquote:Op woensdag 14 december 2016 17:39 schreef jamesdeen het volgende:
ik luister nu of monsters and men
haters gonna hate
Nee hij wil gewoon graag IN een foetus huilenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
foetusHOUDING bedoel je toch?
Beetje gek anders
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:39 schreef jamesdeen het volgende:
ik luister nu of monsters and men
haters gonna hate
je best wel. Het zijn wel allemaal pure die over zijnquote:
fucking saai en compleet vervangbaar iddquote:Op woensdag 14 december 2016 17:39 schreef Trollscience het volgende:
queen is echt de red hot chili peppers van progrock
Queen is doodquote:Op woensdag 14 december 2016 17:39 schreef Trollscience het volgende:
Watquote:Op woensdag 14 december 2016 17:39 schreef Trollscience het volgende:
hoe was hij eerst?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was dit wat je bedoelde toen je zei dat je een chagrijnige lul was geworden?
Geen probleem, is zelfs beter voor je huid enzo.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
je best wel. Het zijn wel allemaal pure die over zijn
dm als je het zeker weet kunnen we nummers uitwisselenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:42 schreef Toto69 het volgende:
james ik ga misschien in februari;/maart of zo naar israel als alles meezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |