Laatste lijkt me wel leukerquote:Op woensdag 14 december 2016 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik stuur ze wel op of je mag ze komen ophalen
ik zal een eeuwige faal blijven, wat ik ook doe, maar volgend jaar ga ik studerenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En weet je nu dan wel wat je met je leven gaat doen of blijf je weglopen van jezelf?
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 14 december 2016 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zal een eeuwige faal blijven, wat ik ook doe, maar volgend jaar ga ik studeren
niet dat dat wat uitmaakt
Met zo'n instelling blijf je zwakbegaafdquote:Op woensdag 14 december 2016 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zal een eeuwige faal blijven, wat ik ook doe, maar volgend jaar ga ik studeren
dat accepteren we maarquote:Op woensdag 14 december 2016 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je zwakbegaafd
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
okayisgoedveelplezierverderquote:
Ja enigquote:Op woensdag 14 december 2016 17:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik zo gelukkig ben? Ik ga trouwen met iemand die m'n verschrikkelijke hiphopsmaak kan waarderen.
Hij had me voor Valentijn mee genomen naar Yellow Claw
ben ook nooit zindelijk geworden want als je sterft bevuil je jezelf tochquote:Op woensdag 14 december 2016 17:36 schreef Trollscience het volgende:
niemand is een eeuwige faal, uiteindelijk gaan we allemaal dood en maakt niets meer uit
troost je met die gedachte
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
IK WEET NIET WIE DAT ZIJN
en queen is wbt creativiteit, techniek, muzikaliteit, innovativiteit echt van geen enkele waarde, sorry
nee hoor ik geef gewoon geen neuksquote:Op woensdag 14 december 2016 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik maar denken dat ik deprimerend was
Was je soms best wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik maar denken dat ik deprimerend was
serieus hoor, ze hebben wat muziekstijlen bij elkaar gegooid en praktisch alleen maar madleys gemaakt, weet je wie dat ook doen? juist, de toppersquote:
Daarom korfbal. Hans dekt Ans.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker zweten en daarna douchen met z'n allen
Ja klopt. Maar het gaat nu wel wat beter.quote:
Madleysquote:Op woensdag 14 december 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
serieus hoor, ze hebben wat muziekstijlen bij elkaar gegooid en praktisch alleen maar madleys gemaakt, weet je wie dat ook doen? juist, de toppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |