Stel je die vraag aan iedereen? Want het werkt niet echt nog dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb je iets heel vriendelijk gevraagd.
Echt hè. Volgende week bekeer ik me ook nog zodat ik gewoon een soort modstatus krijg.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:28 schreef Catkiller het volgende:
Nu Hans openlijk homo is krijgt hij sowieso stukken minder notes, policors overal.
Braaf sulletje...quote:Op woensdag 14 december 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vroeger was je zo'n braaf sulletje, maar de laatste tijd ben je echt een boef.
Nouquote:
Denk dat inmiddels iedereen al wel een keer een pic van je heeft gezien, toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan ook tijd om openlijk uit te komen voor mijn transgenderverleden.
Nee, alleen aan kutusers.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stel je die vraag aan iedereen? Want het werkt niet echt nog dan.
Oh, niet gelezen dan.quote:
Koelcel weer aangevuld met pallets leverworst?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik stond net in de min 30 en dat was koud
Bergschenhoeks' Koelveem?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik stond net in de min 30 en dat was koud
Dat eerste voldoet wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Brave Hendrik dan? Of brave Hans Piet Leon Cornelis.
lolquote:Op woensdag 14 december 2016 14:34 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weer weg hoor, kleine tieten en lange tenen altijd een slechte combo.
Ja want een koelcel is -30quote:Op woensdag 14 december 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koelcel weer aangevuld met pallets leverworst?
Ik kan mij daar nog niks bij voorstellen eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja want een koelcel is -30
Joh, maar je levert dus wel pallets met leverworst? of is alles onjuist?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja want een koelcel is -30
quote:Op woensdag 14 december 2016 14:34 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weer weg hoor, kleine tieten en lange tenen altijd een slechte combo.
bitchfight incomingquote:Op woensdag 14 december 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai wanneer gaan we nou meeten? Samen met SG.
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou.. je zei net zelf dat je nog nooit gehuild hebt na de seks dus... tja... en Cy is arts dus... tja..
Nutz betrekt graag iedereen ergens bij.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Als je de rest ook leest zou je daar wel uit moeten komen volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Dat is toch goed? iedereen moet het idee hebben dat ze er toe doen.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nutz betrekt graag iedereen ergens bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |