Ok ok, netjes. Wat houdt dat in, arts-onderzoekerquote:Op woensdag 14 december 2016 13:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, ik ben arts-onderzoeker. Doe een promotietraject, wat bijna zo saai is als dat het klinkt.
Dus mocht je ooit onbetrouwbaar medisch advies van een vreemde op het internet willen, let me know
Ik ben opgeleid als arts, en binnen die functie doe ik onderzoek bij patiënten. Dus mijn primaire focus ligt op het onderzoek doen, en maar een klein gedeelte van mijn tijd gaat naar patiëntenzorg.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok ok, netjes. Wat houdt dat in, arts-onderzoeker
bn zelf maar mboert, dus snap niet
Waardeloos.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Misschien is ze ongesteld Niels
Een blanke man. Volgende leven ook weer hopelijk. Hiervoor vrouw en daarvoor neger dus het gaat de goeie kant op.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 14:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een blanke man. Volgende leven ook weer hopelijk. Hiervoor vrouw en daarvoor neger dus het gaat de goeie kant op.
godverdommequote:Op woensdag 14 december 2016 14:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een blanke man. Volgende leven ook weer hopelijk. Hiervoor vrouw en daarvoor neger dus het gaat de goeie kant op.
Ooit afgevraagd hoe het voor een man voelt om seks te hebben?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
ik ben juist blij dat ik een vrouw ben. zou echt geen man willen zijn
ja. maar dan nog steeds zou ik er geen willen zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooit afgevraagd hoe het voor een man voelt om seks te hebben?
Ja. Lijkt me een stuk makkelijker qua bewegen.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooit afgevraagd hoe het voor een man voelt om seks te hebben?
HAZOP.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:08 schreef Pensylvania het volgende:
gvd tyfus asbestbeheersplan schrijven
Haha mengelequote:Op woensdag 14 december 2016 14:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben opgeleid als arts, en binnen die functie doe ik onderzoek bij patiënten. Dus mijn primaire focus ligt op het onderzoek doen, en maar een klein gedeelte van mijn tijd gaat naar patiëntenzorg.
Wat heeft hij in vredesnaam gedaan dat hij nu nog een ban heeft?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Houd je bek over haags joh
hij hoopte dat m'n vriendin verkracht werdquote:Op woensdag 14 december 2016 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat heeft hij in vredesnaam gedaan dat hij nu nog een ban heeft?
Is toch geen doodsverwensing enzo.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hij hoopte dat m'n vriendin verkracht werd
door een kerstelf zeker?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trek maar even aan de bel dan bij de mods want nu ontloopt je aardsvijand zijn straf nogquote:Op woensdag 14 december 2016 14:19 schreef Chai het volgende:
Dus verkrachtverwensingen staat wel een ban op, maar op ziekenhuisverwensingen niet? tssk
Heeft geeltand zoiets verwenst dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trek maar even aan de bel dan bij de mods want nu ontloopt je aardsvijand zijn straf nog
Geen idee, lees zijn reacties nauwelijks.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft geeltand zoiets verwenst dan?
Aartsvijand is met een 't' hè. Dat je het even weet.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trek maar even aan de bel dan bij de mods want nu ontloopt je aardsvijand zijn straf nog
Oh excuses voor de trigger.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aartsvijand is met een 't' hè. Dat je het even weet.
Toen ik vorige week iets typte over je hart en niet kloppen kreeg ik alleen een notequote:Op woensdag 14 december 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, lees zijn reacties nauwelijks.
Hij gunt haar gewoon goede seks omdat jij niet kan presteren. Altijd alles zo letterlijk nemen, jeetje.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2016 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij gunt haar gewoon goede seks omdat jij niet kan presteren. Altijd alles zo letterlijk nemen, jeetje.
lol dat je daar nog een note voor krijgtquote:Op woensdag 14 december 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toen ik vorige week iets typte of je hart en niet kloppen kreeg ik alleen een note
Nou.. je zei net zelf dat je nog nooit gehuild hebt na de seks dus... tja... en Cy is arts dus... tja..quote:
Wat een rebel ben je toch ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toen ik vorige week iets typte over je hart en niet kloppen kreeg ik alleen een note
Inderdaad! Volgens mij werkt ik laatst door Braddie nog het ziekenhuis in verwenstquote:Op woensdag 14 december 2016 14:19 schreef Chai het volgende:
Dus verkrachtverwensingen staat wel een ban op, maar op ziekenhuisverwensingen niet? tssk
Dat duimpje omlaag is de rating van de seks, ik snap hem.quote:
Ja. Ik zal het even aankaarten in FBquote:Op woensdag 14 december 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lol dat je daar nog een note voor krijgtdenk dat als je het dan bij iemand anders had gedaan dat je wel een ban had gekregen
Een man met gevoel voor justice.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja. Ik zal het even aankaarten in FB
Ik heb je iets heel vriendelijk gevraagd.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat duimpje omlaag is de rating van de seks, ik snap hem.
Misschien wordt het dan ook tijd om openlijk uit te komen voor mijn transgenderverleden.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:28 schreef Catkiller het volgende:
Nu Hans openlijk homo is krijgt hij sowieso stukken minder notes, policors overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |