Het complot?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dit was toch verboden? Ik dacht eigenlijk dat Crip gisteren een grapje maakte. Of jij zit nu ook in het complot
niet onzeker hoor, ik mycroft minstens elke dagquote:
Ik heb dit ookquote:Op woensdag 14 december 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet onzeker hoor, ik mycroft minstens elke dag
als ik sochtends wakker word mycroft ik mezelf even flink, soms mycroft ik mezelf op wc bij mijn werk en als ik niet kan slapen dan ga ik mij even stevig mycroften en dan slaap ik altijd beter
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit ook
En sinds kort moet ik ook nog mycroften op HansPLC, HPLGay, HomoPLC en zo. Zware taak, te veel backstabbers hier
aiquote:Op woensdag 14 december 2016 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit ook
En sinds kort moet ik ook nog mycroften op HansPLC, HPLGay, HomoPLC en zo. Zware taak, te veel backstabbers hier
hehequote:Op woensdag 14 december 2016 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit ook
ik heb je back hoor ahahaquote:Op woensdag 14 december 2016 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dit ook
haha deze onzekere reactiequote:Op woensdag 14 december 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
maar mycroften maakt je nog niet onzeker toch? wil gewoon kijken of ik iets mis. zoals deze vraag van nutz bijvoorbeeld. stel hokjesdenkers
ik weet niet eens wat het isquote:Op woensdag 14 december 2016 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ben denk ik de enige die nog nooit mycroft heeft gebruikt
Ja dit is weer net iets te ongeloofwaardig maatquote:Op woensdag 14 december 2016 15:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het is
hahah ja kan ik niks aan doen maar is toch echt zoquote:Op woensdag 14 december 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dit is weer net iets te ongeloofwaardig maat
Je weet niet eens waar 'ins' voor staat muts. Laat staan het indexeringsgetal.quote:
normaal doen tegen chaiquote:Op woensdag 14 december 2016 15:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar 'ins' voor staat muts. Laat staan het indexeringsgetal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |