Dan zou ik, als ik jou was, proberen om je schoonmoeder te neuken, dat tegen je vrouw vertellen zodat ze daar ook lichte grapjes over kunt maken, en daarna kun je haar laten mee doen.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:35 schreef Teddybeer111 het volgende:
[..]
Dit is geen trolling.
Dat zweer ik!
quote:Op woensdag 14 december 2016 11:41 schreef GM78 het volgende:
Geen last van. Mijn schoonmoeder ligt al weer 10 jaar onder de grond
Is ze dement?quote:Op woensdag 14 december 2016 11:33 schreef Teddybeer111 het volgende:
(ik weet niet of ze het door heeft)
surequote:Op woensdag 14 december 2016 11:35 schreef Teddybeer111 het volgende:
[..]
Dit is geen trolling.
Dat zweer ik!
Is toch juist iets voor vieze oude mannen? Iig geen jongerentaal(30-) hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
38 zijn en het woord "poesje" gebruiken om een kut te omschrijven..
+ een volwassen kerel die zichzelf Teddybeer noemtquote:Op woensdag 14 december 2016 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
38 zijn en het woord "poesje" gebruiken om een kut te omschrijven..
Tarrelbeer was misschien al bezetquote:Op woensdag 14 december 2016 12:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
+ een volwassen kerel die zichzelf Teddybeer noemt
Ja, of Teddybear Under False Known ALiases...quote:Op woensdag 14 december 2016 12:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
+ een volwassen kerel die zichzelf Teddybeer noemt
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja, of Teddybear Under False Known ALiases...
Ik denk dit inderdaad. Anders kunnen we niet oordelen of jij nou een kronkel hebt of dat het terecht is. Bij mijn schoonmoeder moet ik er niet aan denken, maar als je vriendin uit een tienermoederfamilie komt kan schoonmoeders zo een lekker wijf zijn.quote:
Wat!??quote:Op woensdag 14 december 2016 11:33 schreef Teddybeer111 het volgende:
Onlangs had ik een heel sensuele droom over mijn schoonmoeder. Ik had geweldige sex met haar...Nu kan ik niet ophouden eraan te denken.
Zij is 58 en weduwe. Ikzelf ben 38.
Ze heeft een zeer prachtig lichaam met kleine borsten, met harde tepels, wat bevestigd werd wanneer ik haar toevallig naakt had gezien (ze heeft er niets van gemerkt dat ik haar gezien had)
De laatste 2 jaar nemen we haar mee op vakantie. Wanneer ze haar zwemkledij aanhad zat ze steeds met haar benen open en met haar poesje naar mij gericht, wanneer we op de ligstoelen zaten aan het zwembad. nu masturbeer ik regelmatig met haar in gedachten...
Sinds 2 dagen ben ik via sms met haar aan het flirten (ik weet niet of ze het door heeft), maar volgens mij flirt ze terug....
ik heb mijn vrouw de eerdergenoemde droom verteld en nu maakt ze er lichte grapjes over
vriendin gewoon lekker mee laten doen.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat!??
Redelijke kans dat je schoonmoeder dus al op de hoogte is van je interesse. Ik zeg, neuken maar
Het lijkt me overigens dat je vriendin dat een minder goed idee vindt, maar goed![]()
Alleen als die moeder er met haar 58ste nog uitziet als Caroline de Bruijnquote:Op woensdag 14 december 2016 20:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
vriendin gewoon lekker mee laten doen.
als jij het niet doet. geef dan haar mobiele nummer door dan kan iemand hier bij fok erover heen. denk is niet alleen aan je zelf.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:33 schreef Teddybeer111 het volgende:
Onlangs had ik een heel sensuele droom over mijn schoonmoeder. Ik had geweldige sex met haar...Nu kan ik niet ophouden eraan te denken.
Zij is 58 en weduwe. Ikzelf ben 38.
Ze heeft een zeer prachtig lichaam met kleine borsten, met harde tepels, wat bevestigd werd wanneer ik haar toevallig naakt had gezien (ze heeft er niets van gemerkt dat ik haar gezien had)
De laatste 2 jaar nemen we haar mee op vakantie. Wanneer ze haar zwemkledij aanhad zat ze steeds met haar benen open en met haar poesje naar mij gericht, wanneer we op de ligstoelen zaten aan het zwembad. nu masturbeer ik regelmatig met haar in gedachten...
Sinds 2 dagen ben ik via sms met haar aan het flirten (ik weet niet of ze het door heeft), maar volgens mij flirt ze terug....
ik heb mijn vrouw de eerdergenoemde droom verteld en nu maakt ze er lichte grapjes over
Ze mag haar schoonzoon niet en maakt alvast een mooi dossier aan voor haar dochter, kan hij gelijk oprotten daarna...quote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef amaranta het volgende:
wat sms je haar dan?
En wat stuurt zij dan terug?
Maar wel dik zekerquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:37 schreef srapnel het volgende:
gewoon doen!
heb zelf ook weleens een trio met een moeder en dochter gedaan op vakantie
waren 2 geile Engelse slettebakken mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Wijven? Volgens mij heb jij er een hoge pet van op of niet?quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:47 schreef srapnel het volgende:
die wijven bedoel je?
waren redelijk stevig met grote tieten
meeste Engelse wijven hebben flinke tieten
Moeder was 42 en dochter.....................
Laat ik dat maar niet vertellen hahahaha
nee dat waardeloos slechte "Vrouw" artikel was laterquote:Op maandag 19 december 2016 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Is dit een lemming van een artikel in vrouw (telegraaf) hoe een of andere kut met dr schoonvader heeft staan bekken?
copy-pasta van een prehistorische "seks"verhalen site, waar in de "verhalen" ws. ook nog met guldens betaalt wordt. En de site-eigenaar zich maar verbazen dat dit geldkraantje nog steeds stroomt.quote:
Nogal respectloos.quote:
minderjarigen tellen ook niet meer hequote:Op woensdag 11 januari 2017 16:04 schreef srapnel het volgende:
euhhhhhhhhhhhhhhh waar heb ik gezegd dat ik ontmaagd moet worden.?
ben allang ontmaagd.
Geen ervaring met jouw schoonmoeder.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:13 schreef Teddybeer111 het volgende:
[..]
Iemand die er ervaring mee heeft....?
Count your blessings!quote:Op woensdag 14 december 2016 11:41 schreef GM78 het volgende:
Geen last van. Mijn schoonmoeder ligt al weer 10 jaar onder de grond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |