Hoelaat dan?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen eet ik wel relatief laat.
gewoon wat shotjes voerenquote:Op donderdag 15 december 2016 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou best willen darten tegen Stijn, ben alleen bang dat ik het niet ga winnen.
En dat ik wat mensen verwond met rondvliegende pijlen.
dan raak je aan het eind niet de roos maar gaat je dartpijl een anjer in als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 15 december 2016 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shotjes kan ik ook niet goed tegen
De laatste keer dat ik shotjes deed was dit wel bijna zoquote:Op donderdag 15 december 2016 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan raak je aan het eind niet de roos maar gaat je dartpijl een anjer in als je begrijpt wat ik bedoel
dat was die keer in Groningen?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik shotjes deed was dit wel bijna zo
Amaretto tochquote:Op donderdag 15 december 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik shotjes deed was dit wel bijna zo
ik ook nietquote:Op donderdag 15 december 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, ouwe reus.
pasta met tomatensaus en groenten en vega balletjesquote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat hebben jullie gemaakt voor avondeten. Heb zelf broccoli en aardappeltjes met kaassaus gehad![]()
Oei zin in ravioli gekregen toen ik pasta lasquote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
pasta met tomatensaus en groenten en vega balletjes
Eetsmakelijk Bonniequote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
pasta met tomatensaus en groenten en vega balletjes
quote:Op maandag 12 december 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik app vooral graag in het vliegtuig.
Zal nooit vergeten dat ik sof appte boven Iran.
#neverforget.
hahahahahahaquote:Op maandag 12 december 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betere herinneringen dan dat je mij appte toen je kotsend in de douche stond ja
welke date?quote:
Tagliatelle met tomatensaus met groentes en alles.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat hebben jullie gemaakt voor avondeten. Heb zelf broccoli en aardappeltjes met kaassaus gehad![]()
Ik heb geen enkele date gehad deze weekquote:Op donderdag 15 december 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh heb je er meerdere gehad deze week. Die met tardis
Oh was het al eerderquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele date gehad deze week
Waarom heb je zoveel interesse in Sof haar liefdesleven?quote:
mortaxx wil graag zelf met sof datenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel interesse in Sof haar liefdesleven?
Ik dacht dat dit inmiddels al een gepasseerd station was.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
mortaxx wil graag zelf met sof daten
dat ik dit nog uit moet leggen zeg
Sommige dingen slijten slecht.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit inmiddels al een gepasseerd station was.
Ik heb er wel begrip voor.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sommige dingen slijten slecht.
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit inmiddels al een gepasseerd station was.
Nou ja zeg, je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Groningen is me iets te ver voor zulke ongein
Je moet de mannen met een stok van je af slaan.quote:
Ik zit er aan te denken om binnenkort eens Groningen te bezoeken, samen met Loka.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je weet niet wat je mist.
Net als Opso met darts.
Ga niet naar de uurwerker, ranzige pizza.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet de mannen met een stok van je af slaan.
[..]
Ik zit er aan te denken om binnenkort eens Groningen te bezoeken, samen met Loka.
Wat kun je ons aanraden?
Ten eerste al je Groningse fok vrienden tijdig een berichtje te sturenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet de mannen met een stok van je af slaan.
[..]
Ik zit er aan te denken om binnenkort eens Groningen te bezoeken, samen met Loka.
Wat kun je ons aanraden?
Minder bier drinken danquote:Op donderdag 15 december 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was vet dichtbij tintelier. Raakte er soort van verdwaald
Ik was toen braafjes aan de cola hoor, ben jou nietquote:Op donderdag 15 december 2016 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minder bier drinken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |