Doe je een cursus Duits.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar wel duits perfect beheersen zowel schriftelijk als woordelijk, en eh... keine zimmer frei
Helaas, te weinig uren.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:45 schreef Elan het volgende:
https://www.jumbowerkt.nl(...)&utm_campaign=Indeed
Is dit niks Braddie, Larenseweg is niet zo ver bij jou vandaan toch?
Plus je kent de omgeving op je duimpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Praat ik toch weer over werk he)
Exact.quote:
Vind ik niet erg realistisch om dat zo te stellen.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Exact.
Ik denk dat je bij nagenoeg elk attractiepark in Nederland wel een aardig woordje Duits moet kunnen spreken als je ook maar iets met klanten van doen hebt. Van die 4 miljoen Duitse toeristen zal namelijk best een deel in een pretpark komen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Praat ik toch weer over werk he)
Dikke M5's naar de klanten brengen
blablablabla
Alleen is Slagharen met deze functie dan de enige optie?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik niet erg realistisch om dat zo te stellen.
Plus nog de afstand, 130 kilometer en tal van andere functie eisen waar hij niet aan kan voldoen.
Gaat m nooit worden
In Het Gooi je sowieso weinig attractieparken verder.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen is Slagharen met deze functie dan de enige optie?
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook om te beginnen? Tis beter dan niks toch
quote:Op woensdag 14 december 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
En ik ga liever meteen 40 uur in de week aan de slag dat ik ff moet doorbijten en dat ik gelijk een leuk bedrag op de bank heb staan, dan dat ik begin met 8-10 uurtjes per week en dat ik er niets van terug zie..
Er stond ook wat open bij Peugeot met ongeveer dezelfde functie, daar is ook achteraan gebeld, maar die van BMW gaf eigenlijk meteen thuis, dus wil dat eerst even afwachten, kijken hoe en wat.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Cool.
Dikke M5's naar de klanten brengen
Daar blijf ik overigens achter staan.quote:
Mmm nooit geschoten ..quote:Op woensdag 14 december 2016 15:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er stond ook wat open bij Peugeot met ongeveer dezelfde functie, daar is ook achteraan gebeld, maar die van BMW gaf eigenlijk meteen thuis, dus wil dat eerst even afwachten, kijken hoe en wat.
Ja hartstikke prima, alleen geen werkgever gaat hem een contract geven voor 40 uur in de week zonder relevante werkervaring en opleiding.quote:
Precies, koeriersdiensten liggen mij ook wel beter.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Mmm nooit geschoten ..
Maar persoonlijk denk ik dat koeriersdiensten je beter ligt.
Voor zover je iemand kent via een forumpje / YouTube
Klopt, denk dat ik ook echt eerst wel aan m`n conditie moet werken wil ik het volhouden zo`n 40 urige werk week, maar aan de andere kant, dat kan je ook combineren toch? 40 uur werken is zwaar, dus dan word er automatisch aan de conditie gewerktquote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef Sked het volgende:
Denk niet dat 40 uur in de week zomaar geaccepteerd wordt, kan op terugval mentaal gezien is behoorlijk groot en fysiek ben je allerminst fit
Wil niet zeggen dat het bij jou ook per se mis gaat maar zo ligt het over het algemeen gewoon
Ja, alleen als je vanuit een 0 punt ineens naar 100 wil blaas je jezelf op. Dan krijg je of heel snel fysieke klachten, waardoor je niet meer in staat je taken uit te voeren of door de lichamelijke klachten blokkeer je psychisch. Dat nog los van alle extra prikkels en noem maar op die je mentaal moet verwerken.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, denk dat ik ook echt eerst wel aan m`n conditie moet werken wil ik het volhouden zo`n 40 urige werk week, maar aan de andere kant, dat kan je ook combineren toch? 40 uur werken is zwaar, dus dan word er automatisch aan de conditie gewerkt
Op zich vrij weinig natuurlijk, maar ik heb die uitkering nu al zo lang, dat als ik ga werken en dat 20-25 uur in de week doe en vervolgens niets terug zie van een evt salaris, omdat ze dat inhouden, dat het dan gaat voelen als vrijwillig werken, terwijl het hele idee juist is dat die uitkering einde verhaal word en ik een normaal saiaris krijg zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:11 schreef Elan het volgende:
Wat is er mis met werken voor je uitkering?
En als dit nou gewoon een stap is die je moet zettenquote:Op woensdag 14 december 2016 16:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op zich vrij weinig natuurlijk, maar ik heb die uitkering nu al zo lang, dat als ik ga werken en dat 20-25 uur in de week doe en vervolgens niets terug zie van een evt salaris, omdat ze dat inhouden, dat het dan gaat voelen als vrijwillig werken
om hier te kunnen komen? Of zie jij een andere manier die niet gepaard gaat met enorm veel risico?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
terwijl het hele idee juist is dat die uitkering einde verhaal word en ik een normaal saiaris krijg zeg maar.
Doen ze puur om alle debielen buiten te houden. Want ook met een waslijst aan eisen krijgen ze sollicitanten die op papier potentie hebben, maar in de praktijk totaal niet geschikt blijken te zijn. Nederland gaat wel de kant op waar je met vmbo/mbo gewoon niet meer meetelt op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:38 schreef Elan het volgende:
Tegenwoordig stellen ze overal debiele eisen.
Om achter de kassa te werken moet je al Havo hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |