als hij niet wakker was, kon hij die reactie ook niet plaatsen he. Ik vind het al heel wat dat ie zo vroeg postquote:Op woensdag 14 december 2016 09:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eventjes op je mobiel een reactie plaatsen is toch wat anders dan wakker & actief
Daar heb je volledig gelijk inquote:Op woensdag 14 december 2016 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als hij niet wakker was, kon hij die reactie ook niet plaatsen he. Ik vind het al heel wat dat ie zo vroeg post
Ff kakken en dan verder slapen.quote:Op woensdag 14 december 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu vraag ik me wel af waarom brad zo vroeg wakker is
Dat is het mooie van BradgeTV. Je denkt dat het een beetje begint in te kakken, maar voor je het weet komt er een cliffhanger die zijn weerga niet kent. We blijven min of meer nog steeds in het gewis of de blauwe icoon nu wel of niet de deur uitgaat. Dat 1 koper is afgehaakt zegt natuurlijk helemaal niets. Er zijn fans zat die niets liever willen dan rond touren in Bas.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:59 schreef DeBaba het volgende:
Weet zeker dat hij al onderweg naar het schuurtje is.
Maar wat een verhaal weer over die twingo, veranderlijker dan het weer die meneer Bradge
Stiekem wil je zelf natuurlijk ook een proefritje met Bas maken.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is het mooie van BradgeTV. Je denkt dat het een beetje begint in te kakken, maar voor je het weet komt er een cliffhanger die zijn weerga niet kent. We blijven min of meer nog steeds in het gewis of de blauwe icoon nu wel of niet de deur uitgaat. Dat 1 koper is afgehaakt zegt natuurlijk helemaal niets. Er zijn fans zat die niets liever willen dan rond touren in Bas.
quote:Op woensdag 14 december 2016 11:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
Stiekem wil je zelf natuurlijk ook een proefritje met Bas maken.
Wederom mooi verwoord.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is het mooie van BradgeTV. Je denkt dat het een beetje begint in te kakken, maar voor je het weet komt er een cliffhanger die zijn weerga niet kent. We blijven min of meer nog steeds in het gewis of de blauwe icoon nu wel of niet de deur uitgaat. Dat 1 koper is afgehaakt zegt natuurlijk helemaal niets. Er zijn fans zat die niets liever willen dan rond touren in Bas.
Props voor een vlog van jou waarin je je voordoet als potentiële koper van de Twingo en lekker gaat proefrijden.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als dat toch eens mogelijk zou kunnen zijn
Zou wel een historisch moment zijn, maar dat vind ik toch net een stap of miljoen te ver. Ik ben geen Ambertje maar meer een kritische fan van het kanaal. Maar dat ik een fan van het eerste uur ben staat vast.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Props voor een vlog van jou waarin je je voordoet als potentiële koper van de Twingo en lekker gaat proefrijden.
Misschien mag je ook wel even in de schuur !
Omdat ik moest pissenquote:Op woensdag 14 december 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu vraag ik me wel af waarom brad zo vroeg wakker is
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, hij blijft.
ik ga eerst ff goed sparen en dan koop ik als het zover is een jongere auto met meer opties.
kan nog wel ff duren
kan de twingo nu wel verkopen maar dan heb ik ook "maar" 500 600 euro, dan zit je toch weer in de onderste klasse te winkelen. spaar ik liever ff door tot de 2 a 3k
Dat niet weten als Bradge fan ...quote:Op woensdag 14 december 2016 13:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik las wat..ik denk "wie the fuck is Bas? ", heet die blauwe smurf zo
Ik schaam mij ook diep, heb al 10 twingo-gebedjes gedaanquote:Op woensdag 14 december 2016 14:02 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat niet weten als Bradge fan ...
Dat is je redding.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook diep, heb al 10 twingo-gebedjes gedaan
quote:Op woensdag 14 december 2016 14:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook diep, heb al 10 twingo-gebedjes gedaan
Perfeckt.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:16 schreef Sheffield het volgende:
Comfort mobiel!
http://link.marktplaats.nl/m1111646397
De auto is met 300k ook net ingeredenquote:Op woensdag 14 december 2016 14:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
Perfeckt.
Lekker binnen zijn gewenste gewichtsklasse ook
Hoe kun je nou niets gespaard hebben, je hebt 900 euro in de maand en 0 kosten .quote:Op woensdag 14 december 2016 12:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, hij blijft.
ik ga eerst ff goed sparen en dan koop ik als het zover is een jongere auto met meer opties.
kan nog wel ff duren
kan de twingo nu wel verkopen maar dan heb ik ook "maar" 500 600 euro, dan zit je toch weer in de onderste klasse te winkelen. spaar ik liever ff door tot de 2 a 3k
Dat ga ik ook doen, kijk deze video anders ff:quote:Op woensdag 14 december 2016 15:15 schreef chroestjov het volgende:
Ik keek voor de gein eens naar wat video's van enkele maanden terug en daarbij viel mij op dat je de afgelopen maanden er niet bepaald slanker op bent geworden in je gezicht, ik durf zelfs te spreken van een significante achteruitgang m.b.t. de onderkin.
Doe er eens wat aan.
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niets gespaard hebben, je hebt 900 euro in de maand en 0 kosten .
Ja, zorgverzekering en benzine wellicht. Als je ouders die niet al betalen
Kun je toch makkelijk 500 per maand apart zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2016 15:25:25 ]
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Dan moet je toch aan je uitgavenpatroon werken, lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil toch ook een keer weg bij papa en mama en iets voor jezelf lijkt me ?blablablabla
Ja, dat is het probleem ookquote:Op woensdag 14 december 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je toch aan je uitgavenpatroon werken, lijkt me.
Je wil toch ook een keer weg bij papa en mama en iets voor jezelf lijkt me ?
Je hebt HBO werk - & denkniveau (Hotelschool of Toeristische opleiding is een harde eis);quote:Op woensdag 14 december 2016 15:33 schreef Leonos het volgende:
http://www.slagharen.com/nl/vacatures/supervisor-lodging/
Wat voor jou Brad?!
Beetje overheen lullen in je sollicitatie tochquote:Op woensdag 14 december 2016 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt HBO werk - & denkniveau (Hotelschool of Toeristische opleiding is een harde eis);
Je hebt meer dan 2 jaar relevante en aantoonbare werkervaring op de Front Office in de Leisure en Hospitality Industrie (hotel, vakantiepark, camping);
Je beheerst de Nederlandse en Duitse taal uitstekend;
Lol
Je hebt HBO werk - & denkniveau (Hotelschool of Toeristische opleiding is een harde eis);quote:Op woensdag 14 december 2016 15:33 schreef Leonos het volgende:
http://www.slagharen.com/nl/vacatures/supervisor-lodging/
Wat voor jou Brad?!
Totaal gebrek aan discipline dus.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem ookSparen lukt niet.
Ene keer gaat het sparen wel aardig, en dan zie ik iets waarvan ik denk, goh dat kan ik wel gebruiken, en dan gaat het op
Vind het ook zonde man.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal gebrek aan discipline dus.
Ook aangaande je overgewicht, filmpje even bekeken en blijkbaar kan je het wel.
Is toch zonde man.
Attractie besturen hoef je toch geen opleiding voor?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Had serieus een maandje of 1,5 terug al zitten kijken naar vacatures in Slagharen, had het zelfs al aangegeven bij m`n jobcoach, want het leek mij wel wat om operator te worden van het reuzenrad of zo, of om wat met beveiliging te doen.
Maar met die eisen was het niets..
Nee, maar wel duits perfect beheersen zowel schriftelijk als woordelijk, en eh... keine zimmer freiquote:Op woensdag 14 december 2016 15:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Attractie besturen hoef je toch geen opleiding voor?
Doe je een cursus Duits.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar wel duits perfect beheersen zowel schriftelijk als woordelijk, en eh... keine zimmer frei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |