Je geeft het antwoord zelf al. De odds. Die zijn niet alleen wat slechter, die zijn onacceptabel slecht. Wedstrijden met een huisvoordeel van 20-30% zijn geen uitzondering. Wedden op sportwedstrijden kennen sowieso al het grootste huisvoordeel van alle gokspelletjes(loterijen uitgezonderd) maar op de lange termijn winnen bij de Toto is echt onmogelijk als je inzet op individuele wedstrijden, en dan heb ik het nog niet eens over mogelijke combi's.quote:Op maandag 2 januari 2017 08:27 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Want? Ik speel nu sinds een maand vrij regelmatig via Toto in de winkel en ik zie geen probleem? Misschien zijn de odds wat slechter, maar ik speel graag contant
Deel die bets effe vooraf.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nou ja, je hebt gelijk qua odds. Voor de rest bevalt het me prima. Vandaag een bet van 100 met een pay-out van 418 binnen gehaald. Zal bij een online aanbieder misschien 500-550 op hebben geleverd, maar ik vind het praatje bij de Primera en het contante geld veel leuker
Die pakweg 100 Euro die je nu "te weinig" betaald hebt gekregen heb je de komende tijd hard nodig om verliezen op te vangen. En dat praatje bij de Primera en het contante geld is echt onzin, als je online je winst uitbetaald kun je het ook gewoon pinnen, de kroeg inlopen om je winst een bestemming te geven en daar een praatje te maken met iemand.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nou ja, je hebt gelijk qua odds. Voor de rest bevalt het me prima. Vandaag een bet van 100 met een pay-out van 418 binnen gehaald. Zal bij een online aanbieder misschien 500-550 op hebben geleverd, maar ik vind het praatje bij de Primera en het contante geld veel leuker
Sorry hoor, maar de odds zijn anders, de uitslagen van de wedstrijden toch niet? Als ik een bet goed heb bij Toto heb ik hem toch ook goed bij Unibet?quote:Op maandag 2 januari 2017 18:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die pakweg 100 Euro die je nu "te weinig" betaald hebt gekregen heb je de komende tijd hard nodig om verliezen op te vangen.
Ik zal mijn volgende bet vooraf hier neerzetten.quote:
Heb nog lopen:quote:- [x] West Bromwich Albion DNB
- [x] Leeds United win
- [x] Cambridge United DNB
- [x] Colchester DNB
- [x] Wycombe DNB
quote:- [x] Everton - Southampton >2.5 goals
- [x] Manchester City - Burnley FC >2.5 goals
- [x] Sunderland - Liverpool >2.5 goals
- [ ] West Ham United - Manchester United >2.5 goals
- [ ] Bournemouth - Arsenal >2.5 goals
quote:4 januari
Crystal Palace win
3 januari
Stoke City win
Tottenham Hotspur win
quote:6 januari
Espanyol
7 januari
Atletico Madrid
Las Palmas
8 januari
Athletic de Bilbao
Real Betis
Iedereen is ooit een keer begonnen, maar zonder ervaring zou ik beginnen met kleine stacksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:52 schreef XadrenalineX het volgende:
Het lijkt alsof jullie er heel veel over weten en ook zelf graag een gokje doen.... Ik wil het ook heel graag eens proberen. Maar volgens mij lijkt het wel best ingewikkeld..ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar vrienden van mij zijn er super enthousiast en hebben er ook al success gehad met wedden op sport..
Goed idee als je er helemaal geen ervaring mee hebt???
quote:FC Den Bosch
Achilles
Cambuur
Almere
FC Oss
BTTS
odds @8.5
quote:Cádiz
Leeds
Arouca
odds @10.4
quote:Brest
ESTAC Troyes
Chamois Niortais
odds @11.25
quote:AZ
Fortuna S
VVV
wint 1e of 2e helft
odds @4,45
Paar speelse combi's, benieuwd wat ze doen.quote:Eindhoven
MVV
Jong Ajax
wint 1e of 2e helft
odds @3.86
Als jij voorspelt dat Schubbekutteveen gaat winnen bij Real Madrid en dat gebeurt ook heb jij hem zowel bij Unibet als de Toto goed, inderdaad, heb je gelijk in.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:05 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de odds zijn anders, de uitslagen van de wedstrijden toch niet? Als ik een bet goed heb bij Toto heb ik hem toch ook goed bij Unibet?
Zo erg verschillend zijn de odds toch niet tussen Toto en online?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als jij daar 100 euro op inzet en je krijgt bij de Toto een odd van 1.1 voor een tientje winst terwijl je daar bij Unibet 250 keer je inzet voor krijgt wens ik je veel succes bij je wedcarriere.
Ik speel anders de laatste twee/drie maanden op >1000 winst met een initieel inzet van 100 euro.quote:En aangezien de TOTO altijd beroerde odds heeft, moet je daar niet spelen ondanks het door jou geroemde sociale aspect en dat je handje contantje betaald krijgt. Je gaat verliezen, 100% zeker en waarschijnlijk op de korte termijn al.
Bij die 6-fold DNB krijg ik wel slechtere odds dan hij daar vermeld heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:05 schreef Blistering het volgende:
TOTO is scam, gewoon goeie odds zoeken bij fatsoenlijke bookies.
Haal veel van mijn combo's overigens van Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)thread_sat_14012017/
Vandaag de 6-fold DNB meegepakt van InnocentPossum.
Ik pak het voorbeeld van jouw 1e wedstrijd erbij en vergelijk deze met de eerste bookmaker die in me opkwam(Unibet):quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:18 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zo erg verschillend zijn de odds toch niet tussen Toto en online?
SC Heerenveen - ADO (1)
Bij toto 1.49, beste online* is 1.51
Heracles - FC Groningen (1)
Bij toto 2.49, beste online is 2.51
Leicester - Chelsea (2)
Bij toto 1.81, beste online is 1.81
West Ham
Bij toto 2.20, beste online is 2.38
De wedstrijden van aankomend weekend staan er al gewoon...quote:Op maandag 30 januari 2017 21:20 schreef mrclvm het volgende:
Wanneer komen de odds van de Eredivisie online op Unibet?
Wanneer ze er zin in hebben. Hangt af van hoe druk ze het hebben met andere sporten die week.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:49 schreef mrclvm het volgende:
Ja dat zag ik. Maar ik bedoel wanneer zijn die er op gezet. Is daar een vaste dag voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |