je woont altijd thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Definieer thuissituatie.
Tevens woon ik sinds mijn 17de al niet meer thuis
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
wickedmen mss is het een idee om te meeten met montelly kunnen jullie samen roddelen over mij en mijn leven en seksualiteit met een starbucksje erbij
Moet ik ze hoeken, crip???quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
wickedmen mss is het een idee om te meeten met montelly kunnen jullie samen roddelen over mij en mijn leven en seksualiteit met een starbucksje erbij
Waarom zo mad en aanvallend?quote:
samen homo tegen de voocaro schreeuwenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
Heb je nog een aubergine in de koelkast liggen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
Shieeeeeeet. Shit en the struggle is becoming real.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
kweenie ben goede maatjes met Crips moederquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zo mad en aanvallend?
Waarheid doet pijn dat je waarschijnlijk nooit met een Nederlander thuis mag komen?
wat een projectie ditquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zo mad en aanvallend?
Waarheid doet pijn dat je waarschijnlijk nooit met een Nederlander thuis mag komen?
komp van dat dack af.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komp an mijn, kom je van't kamp?
die met die vieze gele tandenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie dafunk is wickedmen eigenlijk?
zijn hoektand is geler dan pikachuquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die met die vieze gele tanden
user van paar jaar terugquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een verlate vrijlater van de nieuwjaarsunbanquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Interresant. Ik ben eerlijk geweest over mijn familie en ouders en hoe ze kijken tegen Nederlanders in de familie. Jij bent meteen op je teentjes getrapt wat betreft het onderwerp.quote:
Gaat het wel goed? Ik lig nu helemaal dubbelquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
HIERRRRRRRRRRRRRRRR JIJ HPLC LEKKERTJE VAN ME RAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
ik denk dat je niet zo goed weet wat het inhoud als ik op mn teentjes ben getraptquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Interresant. Ik ben eerlijk geweest over mijn familie en ouders en hoe ze kijken tegen Nederlanders in de familie. Jij bent meteen op je teentjes getrapt wat betreft het onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |